Hoofdmenu

Sharon in coma!

Gestart door ameziane, 05/01/2006 om 15:38:31

Isefrawen

Citaat van: Izouran op 14/01/2006 om 14:03:40
is nou al dood? Ik denk het niet hoor.

Jonas heeft gewoon haast.

Hij is al heel lang dood! Israel houdt de wereld voor de gek met hun "zijn toestand is kritiek maar stabiel". stabiel betekent in zijn geval, hij ligt voor pampus. Hij is dood, geloof me nou, hij rookt niet meer! Zo dood als maar zijn kan. Een doodgereden duif op de snelweg, toont meer leven dan Sharon. Over en uit...

Izouran


Isefrawen


Izouran

Waar blijft mijn baklava?

Isefrawen

Citaat van: Izouran op 14/01/2006 om 18:08:23
Waar blijft mijn baklava?

ik zou niet weten waar ik een bak met lava vandaan moet halen...  ???

Izouran

#95
Neej geen bak met lava maar....:P




Liekker!

ameziane

Citaat van: Izouran op 14/01/2006 om 18:08:23
Waar blijft mijn baklava?
Hij is nog niet dood. Dus laat die baklava nog even.

Jonas haalt fantasie en werkelijkheid door elkaar.

athsaynou

'Sharon opent zijn ogen'

Uitgegeven: 16 januari 2006 10:56
Laatst gewijzigd: 16 januari 2006 11:59

JERUZALEM - De Israëlische premier Sharon heeft maandag voor het eerst even zijn ogen geopend. Dat meldden medische bronnen bij het Hadassah-ziekenhuis in Jeruzalem op basis van anonimiteit. Een woordvoerster van het ziekenhuis sprak de berichten tegen en zei dat familieleden van Sharon een 'onbewuste beweging van de oogleden' hebben geïnterpreteerd als het openen van de ogen.

Bekijk video: Modem/ Breedband


Een medewerker van Sharon die in zijn kamer aanwezig was zei even later dat het duidelijk was dat de premier niets heeft gezien.

Zijn pupillen reageerden niet op bewegingen. Een arts wist echter te melden dat Sharon zijn ogen opende toen hij naar een opname van de stem van een kleinzoon luisterde. Hij suggereerde dat de premier daar op had gereageerd.

Pijnprikkels

Sharon ligt in coma sinds hij op 4 januari werd getroffen door een zware hersenbloeding. De artsen hielden hem de eerste dagen kunstmatig in slaap. Hoewel zij de narcose de afgelopen dagen hebben teruggebracht, is de premier nog niet bijgekomen. Wel reageerde hij op pijnprikkels.

Als er niets verandert in de lichamelijke situatie van de premier, is er over een week sprake van een "vegetatieve toestand". Dat stelt een arts, deskundig op het gebied van coma's, maandag in de krant Haaretz.

De medicus is zelf niet direct betrokken bij de behandeling van de zieke premier. "Maar weinigen van Sharons leeftijd kwamen weer bij bewustzijn na zo'n zware hersenbloeding en drie daaropvolgende operaties", zegt de arts.


Voor meer:
http://www.nu.nl/news/657211/23/%27Sharon_opent_zijn_ogen%27_%28video%29.html

Y.assine

Citaat van: @lcf op 14/01/2006 om 18:02:07
Citaat van: Izouran op 14/01/2006 om 14:03:40
is nou al dood? Ik denk het niet hoor.

Jonas heeft gewoon haast.

Hij is al heel lang dood! Israel houdt de wereld voor de gek met hun "zijn toestand is kritiek maar stabiel". stabiel betekent in zijn geval, hij ligt voor pampus. Hij is dood, geloof me nou, hij rookt niet meer! Zo dood als maar zijn kan. Een doodgereden duif op de snelweg, toont meer leven dan Sharon. Over en uit...

Het is niet dat hij dood is, maar eerder dat hij op het punt staat te sterven; een langzame dood. En, trouwens, de woorden "kritiek" en "stabiel" gaan niet samen. Het is of kritiek of stabiel. Ik zou vreselijk kritiek zeggen.

Maar hoe dan ook, zijn dagen als premier zijn geteld. Zijn dagen in leven zijn ook hoogstwaarschijnlijk binnenkort op, inshaAllah.

ameziane

En zo zie je maar hoe betrekkelijk alles is. Sharon, de machtige premier en generaal, ligt hulpeloos op een ziekenhuisbed te wachten op zijn einde.

Als de heren Bush en Blair hieruit lessen zouden trekken, zou het best nog 's goedkomen met deze aardkloot.

Y.assine

#100
Ik zou dat niet beter kunnen zeggen ;D

agabaz

het is wel raar dat je ineens niets meer van die "bloed hond " hoort,,,misschien is het maar goed zo..!! laat m lekker creperen op zn oude dagje!!!

Zoals een palestijn zei..hij hoeft helemaal niet dood te gaan, hij moet blijven leven,,hij moet in leven blijven !!!hij moet blijven liggen in zn coma bedje,hij moet alsmaar naar het plafond kijken,,hij moet niets meer kunnen horen ,,hij hoeft ook niets meer te zien,hij moet pijn lijen zoals ie nog nooit geleden heeft,,hij hoeft niet meer te lopen,hij mag continu in zn broek gaan scheiten omdat ie zelf  niet kan ....haha alleen bij die gedachte hoeft ie voor mij ook eigelijk helemaal niet dood!!! doorspoelen die ongelovige   allahu akbar!!

agabaz

Weet iemand of die bloedhond al dood is..........??

Izouran

Ik denk dat ie al dood is man, ik weet niet waarom ze het gewoon niet zeggen.

Samariaan

Citaat van: Izouran op 31/01/2006 om 17:29:20
Ik denk dat ie al dood is man, ik weet niet waarom ze het gewoon niet zeggen.

ik wilde zeggen laten ze zijn lichaam in dat geval maar gebruiken als mobiele barricade, maar laat ik dat maar niet doen.