Hoofdmenu

Sharon in coma!

Gestart door ameziane, 05/01/2006 om 15:38:31

Rwezna

#45
Citaat van: moulaymouhand op 06/01/2006 om 23:45:33

Israel wordt erkend, hoe het precies is gegaan weet jij niet.
Je mag vinden dat het een illegale staat is, maar het is wel legaal.

Citeer

Ik weet niet hoe de erkenning tot stand is gekomen, jij weet het wel dus is het legaal. Mijn God wat een sukkel.

Klopt het volgens jouw beredenering dat ieder mens die wel weet hoe t gegaan is, ook weet dat Israel legaal is? En ieder met een andere beredenering weet dat niet.

"Ik weet niet wat het subjectieve aan me vorige reactie is, je mag het eventueel lichten.." Ik heb t voor je geciteerd a Moulay, lees terug zou ik zeggen.
Jij maakt er misschien van, terwijl het gerechtelijk al vastgesteld s dat het misdaden zijn, jij draait ook nog eens de feiten om, dit is verder dan het subjectieve.

moulaymouhand

Citaat van: Rwezna op 07/01/2006 om 00:01:39


Ik weet niet hoe de erkenning tot stand is gekomen, jij weet het wel dus is het legaal. Mijn God wat een sukkel.

Klopt het volgens jouw beredenering dat ieder mens die wel weet hoe t gegaan is, ook weet dat Israel legaal is? En ieder met een andere beredenering weet dat niet. Goeie God je bent echt een sukkel.

"Ik weet niet wat het subjectieve aan me vorige reactie is, je mag het eventueel lichten.." Ik heb t voor je geciteerd a Moulay, lees terug zou ik zeggen.
Jij maakt er misschien van, terwijl het gerechtelijk al vastgesteld s dat het misdaden zijn, jij draait ook nog eens de feiten om, dit is verder dan het subjectieve.

Je weet nogmaals niet hoe het gegaan is.. Ik heb nergens gezegd dat ik het wel weet!

Je selecteert de "feiten" zo dat het in jouw voordeel zijn!
Wie erkent Israel? Wie stelt vast dat Sharon misdaden heeft gedaan?
De ene keer is het wel betrouwbaar, de andere keer niet..
Nou heel slim, maar doe dat maar niet op een forum.

Verder vraag ik je om me jouw frustraties (of whatever het is) te besparen.

Rwezna

Citaat van: moulaymouhand op 07/01/2006 om 00:10:54

Je weet nogmaals niet hoe het gegaan is.. Ik heb nergens gezegd dat ik het wel weet!

Je selecteert de "feiten" zo dat het in jouw voordeel zijn!
Wie erkent Israel? Wie stelt vast dat Sharon misdaden heeft gedaan?
De ene keer is het wel betrouwbaar, de andere keer niet..
Nou heel slim, maar doe dat maar niet op een forum.

Verder vraag ik je om me jouw frustraties (of whatever het is) te besparen.
Citeer

Waarom? Raak je er gefrustreerd van misschien?

Het is me nu duidelijk dat jij amper weet waar je het over hebt,  ik ga geen reacties meer aan jou besteden. Je kunt  het CIDI vragen om info.  hun antwoord zal je beter bevallen.

moulaymouhand

Citaat van: Rwezna op 07/01/2006 om 00:23:14
[

Waarom? Raak je er gefrustreerd van misschien?

Het is me nu duidelijk dat jij amper weet waar je het over hebt,  ik ga geen reacties meer aan jou besteden. Je kunt  het CIDI vragen om info.  hun antwoord zal je beter bevallen.

Was dat te veel gevraagd dan?

Ik zal je reacties niet missen.

Inuit

#49
Citaat van: moulaymouhand op 06/01/2006 om 22:23:19
Je had het over de spaanse bezetting van arif, Men kan ook spreken van de arabische bezetting van wat ooit Tamazgha was..
De Imazighen hebben die bezetting zo goed als geaccepteerd.. Men strijdt nu enkel en alleen voor gelijke rechten. We zijn vele malen zwakker.
Als wij ook de oorlog kozen dan zou het hetzelfde senario zijn.
dat is precies de uitspraak die ik wilde horen en je hapt meteen, want dit bewijst gewoon dat je met 2 maten meet, zie je helaas wel vaker bij mensen van jou kaliber......jammer :(

moulaymouhand

Citaat van: Inuit op 07/01/2006 om 04:47:11

dat is precies de uitspraak die ik wilde horen en je hapt meteen, want dit bewijst gewoon dat je met 2 maten meet , zie je helaas wel vaker bij mensen van jou kaliber......jammer :(

Haha Ik ben bang dat het bij een uitspraak blijft ;)

Inuit

Citaat van: izem1986 op 07/01/2006 om 09:44:41
is het amazigh.nl of palestina.nl?
doe normaal en het midden-oosten is deze discussie niet waard!!!
de amazigh-fundo retoriek wordt ook ff uit de kast getrokken.

moulaymouhand

Citaat van: Inuit op 07/01/2006 om 13:50:44

de amazigh-fundo retoriek wordt ook ff uit de kast getrokken.

En zo is de islam-fundo..

Dora

moulay je stelt je nu wel een klein beetje aan hoor.
natuurlijk blijft sharon een mens en kunnen wij als simpele zielen niet een ander veroordelen..dat laten we wel aan iemand anders over.
maar jij noch ik kan ontkennen dat hij verschrikkelijke dingen heeft gedaan in zijn leven. en dat het dan tot frustraties kan leiden bij vele is dan niets anders dan normaal...toen Arafat allah ie rehmou overleed waren de israelieten ook niet bepaald aan het rouwen...maar kan je het ze kwalijk nemen??..nee..

sharon had vele van zijn eigen mensen tegen hem...dus zo'n lieverdje was het niet..

moulaymouhand

Citaat van: L_L op 07/01/2006 om 15:43:57
toen Arafat allah ie rehmou overleed waren de israelieten ook niet bepaald aan het rouwen...maar kan je het ze kwalijk nemen??..nee..

sharon had vele van zijn eigen mensen tegen hem...dus zo'n lieverdje was het niet..

Ik neem het de palesteinen ook niet kwalijk als ze nu blij zijn voor de situatie van Sharon..
Maar marokkanen?? Die horen toch onzijdig te zijn.


Sharon heeft mensen tegen hem.. Elke mens heeft mensen tegen hem, je kunt het niet met iedereen eens zijn.

Rwezna

Citaat van: izem1986 op 07/01/2006 om 09:44:41
is het amazigh.nl of palestina.nl?
doe normaal en het midden-oosten is deze discussie niet waard!!!

Waar het om gaat is dat die aap hier, komt vertellen 'objectief te denken'  terwijl hij degene is die met twee maten meet :D, en dat hij liep te zeiken dat er onbeleefde reacties zouden zijn geplaatst, dus misschien dat hij met zn gezeik naar www.klaagmuur.nl zou kunnen verhuizen.

En voor degene die hier riep 'Islam-fundo'. Hoe bekrompen kan je wezen. Je zou dus dezelde achtergrond moeten delen om onrecht tegenover een volk te constateren ::)Het verbaast me niets deze negatieve reacties, het is me al opgevallen dat wanneer je solidair bent met een volk dat onrechtvaardig wordt behandeld niemand er wat op tegen heeft, totdat het gaat over een volk in het midden-oosten. Dan ineens wel.



Dora


Citeer

Ik neem het de palesteinen ook niet kwalijk als ze nu blij zijn voor de situatie van Sharon..
Maar marokkanen?? Die horen toch onzijdig te zijn.


Sharon heeft mensen tegen hem.. Elke mens heeft mensen tegen hem, je kunt het niet met iedereen eens zijn.

nee vriend zo werkt dat niet...als een leider impact heeft op de hele wereld dan is het geen palestijnse/israelitische conflict meer...sharon was de linkerhand van bush en die staat ook niet echt bekend om zijn liefdadigheid.
toen de verkiezingen in amerika aan de gang waren was de hele wereld ermee bezig..je had dan ook kunnen zeggen dat wij geen amerikanen zijn en wij ons met andere dingen bezig moeten houden..maar dit is politiek..en politiek gaat iedereen aan.

nu is iemand de dood wensen wel een beetje te veel van het goede...maar ja zo ieder zijn mening en gedachte erover...

athsaynou

Sharon ademt op eigen kracht

Uitgegeven: 9 januari 2006 10:07
Laatst gewijzigd: 9 januari 2006 10:08

JERUZALEM - De Israëlische premier Sharon is op eigen kracht gaan ademen nadat artsen in het Hadassah-ziekenhuis waren begonnen hem uit zijn kunstmatige coma te halen. De geneesheeren verminderden maandagochtend de medicatie waarmee ze Sharon in een diepe slaap hadden gehouden.

De regeringsleider werd afgelopen week getroffen door een aantal zware hersenbloedingen. Volgens artsen in het ziekenhuis verkeert hij nog wel in kritieke toestand, maakte ziekenhuisdirecteur Mor-Yosef bekend.

Meer info: http://www.nu.nl/news/653084/23/Sharon_ademt_op_eigen_kracht.html



Origi

Als hij weg is komt er een andere Jood die zich moet bewijzen als sterk leider tegenover het volk. Dit zal niet noodzakelijkerwijs gunstig zijn voor het Palestijnse volk. Dus de doodswensen zijn begrijpelijk, maar niet gepast.

Dora

als een jood aan de macht komt is het niet erg..zoalng er maar geen zionist aan de macht komt...net als sharon