Hoofdmenu

Sharon in coma!

Gestart door ameziane, 05/01/2006 om 15:38:31

MBTiza

Citaat van: Izouran op 05/01/2006 om 16:31:09
Citaat van: MB_T op 05/01/2006 om 16:13:02
...het is trouwens hoge pief a fadma

In jou leven..

maar goed, back 2 the topic

kende gij der niet tegen..hoge fadma!!

Inuit

Citaat van: ***** op 05/01/2006 om 16:07:25
Zonder Sharon is de toekomst van het Midden-Oosten ongewis. Bij de ‘Bulldozer’ wist je tenminste wat voor vlees je in de kuip had, erkennen zelfs Arabieren. "Ondanks al zijn misdaden tegen ons is een Sharon in leven op dit moment beter voor de Palestijnen," zei een Palestijnse commentator van het nieuwsmedium al-Arabiya.
ik denk het juist niet, Sharon deed alsof hij de Palestijnen echt wilde geven waar ze recht op hebben, zie de ontruiming van de Gazastrook waarvan Israel alsnog de grenzen, water en luchtruim blijft bezitten. Deze man wilde voor het oog van de wereld de Palestijnen een afgelikte bot toegooien om vervolgens 'legitiem' zijn grip op de rest te kunnen verstevigen. Een hele sluwe man.

ameziane

Citaat van: @lcf op 05/01/2006 om 16:28:58
Citaat van: ameziane op 05/01/2006 om 16:25:51
Hij heeft in ieder geval moed getoond door de Gaza te ontruimen, niet elk Israelisch leider kan dat zich permitteren.

ja, om weer een veiligheidszone in te stellen op het land van de palestijnen, 3 km breed, iedereen wie daar op komt wordt neergeknald... handig zo'n ontruiming...
Ik weet dat het niet ideaal is;zijn regering is van plan de nederzettingen op de Westoever uit te breiden, om maar iets anders te noemen. Maar alle beetjes helpen...

P.S. Mbtiza niet zo lachen, anders ga ik maatregelen nemen!

MBTiza

Ameziane niet zo dreigen man...ik ga nu gelijk weg voordat je maatregelen gaat nemen!

Izouran

Citaat van: MB_T op 05/01/2006 om 16:32:41

kende gij der niet tegen..hoge fadma!!

Niet doen, kort lontje...

moulaymouhand

#20
Wat een reacties allemaal!
Wat heeft Sharon jullie misdaan?


Bovendien hij is een mens, wees zelf ook een mens en toon wat respect!

rif-boe3iash

Citaat van: moulaymouhand op 05/01/2006 om 21:25:36
Wat een reacties allemaal!
Wat heeft Sharon jullie misdaan?


Bovendien hij is een mens, wees zelf ook een mens en toon wat respect!

ze3ma ze3ma toon een beetje respect.. Heeft hij wel respect voor ons dan? God mag weten wat hij allemaal over ons zegt en wat voor reacties dat ook weer zijn..  ''Wat heeft Sharon jullie misdaan'' wat is dat voor een domme vraag?

moulaymouhand

Citaat van: rif-boe3iash19 op 05/01/2006 om 21:41:17

ze3ma ze3ma toon een beetje respect.. Heeft hij wel respect voor ons dan? God mag weten wat hij allemaal over ons zegt en wat voor reacties dat ook weer zijn..  ''Wat heeft Sharon jullie misdaan'' wat is dat voor een domme vraag?

Die mens is aan sterven, of ben jij niet menselijk? ???

Wat heeft Sharon jou misdaan? Als het een domme vraag is is het alleen maar in jouw voordeel, krijg ik nog een antwoord?

Rwezna

Citaat van: moulaymouhand op 05/01/2006 om 21:25:36
Wat een reacties allemaal!
Wat heeft Sharon jullie misdaan?

Van welke reacties schrik je zo?

Staan aan het hoofd van een illegale staat, moorden, onderdrukken gewoon alledaagse dingen eigenlijk. Mensen hier voelen zich betrokken met t Palestijnse volk, logisch 't gaat om medemensen. Net zoals iedereen t erg vind van de holocaust, zonder zelf slachtoffer te zijn geweest van Hitler.

Verder zie ik hier niemand enthousiast doen over de situatie van Sharon, maar goed ook want leedvermaak is onzinnig, maar doen net of Sharon niets misdaan klopt natuurlijk niet. Dus ik kan me je reactie niet voorstellen.

Milou

Citaat van: moulaymouhand op 05/01/2006 om 21:25:36
Wat een reacties allemaal!
Wat heeft Sharon jullie misdaan?


Bovendien hij is een mens, wees zelf ook een mens en toon wat respect!

Dit is absurd! Weet je uberhaupt wel wie Ariel Sharon is? Als je je een beetje had verdiept in al zijn daden en de hoeveelheid doden die hij op zijn geweten heeft, dan had je wel anders gereageerd.
Zelfs zijn eigen partij, bestaat uit eigen volk, staan niet achter hem.

Dus wie ben jij om te vragen wat hij heeft misdaan?

Dora

sharon vrucht is heerlijk...

MBTiza

Citaat van: L_L op 06/01/2006 om 13:05:16
sharon vrucht is heerlijk...

een oranje tomaat..

ameziane

Moulaymouhand wil onderscheid maken tussen de MENS Sharon en de POLITICUS. Maar de vraag is of je dat verschil wel kan maken.

ameziane

Citaat van: izem1986 op 06/01/2006 om 17:39:41ik snap die enthousiasme van jullie niet!!
Welk enthousiasme?

moulaymouhand

#29
Citaat van: Rwezna op 06/01/2006 om 03:27:05

Van welke reacties schrik je zo?

Staan aan het hoofd van een illegale staat, moorden, onderdrukken gewoon alledaagse dingen eigenlijk. Mensen hier voelen zich betrokken met t Palestijnse volk, logisch 't gaat om medemensen. Net zoals iedereen t erg vind van de holocaust, zonder zelf slachtoffer te zijn geweest van Hitler.

Verder zie ik hier niemand enthousiast doen over de situatie van Sharon, maar goed ook want leedvermaak is onzinnig, maar doen net of Sharon niets misdaan klopt natuurlijk niet. Dus ik kan me je reactie niet voorstellen.


Een illegale staat?
Israel is een legale staat.

Wat Sharon doet is in de ogen van de palestijnen en de pro-palestijnen misschien wel een misdaad..
Maar probeer eens objectief te zijn. Wat is de reden van al die ellende?

Ik had het niet over enthousiast zijn, maar die reacties zijn echt niet bepaald beleefd.
De reacties zijn niet schokkend, maar die eentonigheid ??? Wel raar.
Ik vraag me daarom af waar al die ''haat'' vandaan komt.