Hoofdmenu

Sharon in coma!

Gestart door ameziane, 05/01/2006 om 15:38:31

ameziane

JERUZALEM - De Israëlische premier Ariel Sharon (77) is na medisch ingrijpen donderdag in een "stabiele maar ernstige" toestand, volgens behandelende artsen. Ze verwachten dat hij ten minste de komende 24 uur in coma blijft en wordt daarom beademd. Sharon leed woensdag een ernstige hersenbloeding, de tweede beroerte die hij kreeg in 2,5 week tijd
http://www.nu.nl/news/651464/23/Sharon_in_diepe_coma_%28video%29.html

MBTiza

sharon adirah export, u dess i kim ci

Izouran

Ik lig er niet wakker van....

MBTiza


Lezeres

Citaat van: Izouran op 05/01/2006 om 15:45:59
Ik lig er niet wakker van....


Ik ook niet, dan kan hij eindelijk boeten voor zijn vreselijke misdaden.

http://nl.wikipedia.org/wiki/Bloedbaden_in_Sabra_en_Shatila

MBTiza


ameziane

Citaat van: Izouran op 05/01/2006 om 15:45:59
Ik lig er niet wakker van....
Ik lig ook niet wakker van de persoon Sharon. Maar het is meer wat zijn eventueel overlijden als gevolg zal hebben voor de Palestijnse kwestie.

*****

Zonder Sharon is de toekomst van het Midden-Oosten ongewis. Bij de ‘Bulldozer’ wist je tenminste wat voor vlees je in de kuip had, erkennen zelfs Arabieren. "Ondanks al zijn misdaden tegen ons is een Sharon in leven op dit moment beter voor de Palestijnen," zei een Palestijnse commentator van het nieuwsmedium al-Arabiya.

Isefrawen

Mocht onze skippiebal dit overleven dan wordt het een leuk kasplantje in de kamer van Netanyahu die nu al staat te schuimbekken op de vacature die binnenkort vrij komt...

Izouran

Citaat van: ameziane op 05/01/2006 om 16:03:38
Citaat van: Izouran op 05/01/2006 om 15:45:59
Ik lig er niet wakker van....
Ik lig ook niet wakker van de persoon Sharon. Maar het is meer wat zijn eventueel overlijden als gevolg zal hebben voor de Palestijnse kwestie.

Ik denk dat er niets veranderd, Sharon’s virus bevind zich in elk ''hoge piet'' .
Met andere woorden er komt precies iemand met de zelfde ideeën. 

MBTiza

Citaat van: Izouran op 05/01/2006 om 16:10:53
Citaat van: ameziane op 05/01/2006 om 16:03:38
Citaat van: Izouran op 05/01/2006 om 15:45:59
Ik lig er niet wakker van....
Ik lig ook niet wakker van de persoon Sharon. Maar het is meer wat zijn eventueel overlijden als gevolg zal hebben voor de Palestijnse kwestie.

Ik denk dat er niets veranderd, Sharon’s virus bevind zich in elk ''hoge piet'' .
Met andere woorden er komt precies iemand met de zelfde ideeën. 


het is maar goed dat je de uitleg erbij zet anders had ik het never nooit begrepen...het is trouwens hoge pief a fadma

ameziane

Hij heeft in ieder geval moed getoond door de Gaza te ontruimen, niet elk Israelisch leider kan dat zich permitteren.

Isefrawen

Citaat van: ameziane op 05/01/2006 om 16:25:51
Hij heeft in ieder geval moed getoond door de Gaza te ontruimen, niet elk Israelisch leider kan dat zich permitteren.

ja, om weer een veiligheidszone in te stellen op het land van de palestijnen, 3 km breed, iedereen wie daar op komt wordt neergeknald... handig zo'n ontruiming...

Izouran

Citaat van: MB_T op 05/01/2006 om 16:13:02
...het is trouwens hoge pief a fadma

In jou leven..

maar goed, back 2 the topic

MBTiza

Citaat van: @lcf op 05/01/2006 om 16:28:58
Citaat van: ameziane op 05/01/2006 om 16:25:51
Hij heeft in ieder geval moed getoond door de Gaza te ontruimen, niet elk Israelisch leider kan dat zich permitteren.

ja, om weer een veiligheidszone in te stellen op het land van de palestijnen, 3 km breed, iedereen wie daar op komt wordt neergeknald... handig zo'n ontruiming...

hahahaha