Wie beheerst 't berberse schrift?

Gestart door Ouidath, 03/05/2004 om 22:30:35

Ouidath

Ik zit net te kijken en ´t is me toch een apart schrift:S Wie van jullie beheerst dat?

Samariaan


abrid

#2
De letters ken ik wel. Je zelf trainen met alles wat je schrijft het proberen te schrijven in tifinagh. DE grammatica daar zou ik meer van willen weten.

Een pracht schrift. Als je het eenmaal gewend  bent word het alleen maar mooier.

Idir

Citeerik denk Idir.

Ja klopt ;) .... heb alle kruidenpotjes in de keuken van Tamazightnamen (in Tifinagh natuurlijk) voorzien.... De kleine neefjes en nichtjes heb ik ook al aan het werk gezet ;). Ik zou ook wel een curssus Tamazight-grammatica willen nemen, als dat mogelijk was.

Yugurthen

#4
geef is die link van website.

Samariaan

#5

CiteerJa klopt ;) .... heb alle kruidenpotjes in de keuken van Tamazightnamen (in Tifinagh natuurlijk) voorzien.... De kleine neefjes en nichtjes heb ik ook al aan het werk gezet ;). Ik zou ook wel een curssus Tamazight-grammatica willen nemen, als dat mogelijk was.

zie je wel, zooo voorspelbaar ;)

Idir

Citeergeef is die link van website.



Ik kan het niet meer op de site van IRCAM vinden, wel kan ik je een Alphabet-lijst mailen met voorbeelden. Je kan er wel leuk mee oeffenen.... als je geintreseerd bent stuur dan een PB met je E-mail adres. Dit geldt ook voor de anderen :)