Hoofdmenu

Al Hoceima in week 51

Gestart door Sabadilla, 28/12/2005 om 00:59:15

Sabadilla

Afgelopen zondag is een 20 jarige scholiere verkracht en vermoord in Cala Bonita. De scholiere verbleef in een internaat in Alhoceima. Dinsdag werd een verdachte aangehouden op de school van Badissi, er wordt nog onderzoek gedaan naar de zaak.

Geloof het of niet, ik heb kerstbomen gezien hier in Alhoceima. Sommige cybers en winkels doen dus gewoon mee aan de kerst sfeer. Ben benieuwd of ze ook champagne gaan gebruiken met oud en nieuw ;D


Samariaan

kerst in arif. komt zeker door die sneeuw van vorig jaar.

Sabbie heb je t beetje naar je zin trouwens; kun je ook op speciaal verzoek een telegrama uit Imzouren sturen?

Sabadilla

Citaat van: Samariaan op 28/12/2005 om 03:42:30
kerst in arif. komt zeker door die sneeuw van vorig jaar.

Sabbie heb je t beetje naar je zin trouwens; kun je ook op speciaal verzoek een telegrama uit Imzouren sturen?

Oke Samariaan, ik ga zaterdag op schapenjacht in Imzouren. Ik hoop dat ik wat mooie pictures kan schieten in de souk tussen al die schaapjes.

Milou

Citaat van: Sabadilla op 28/12/2005 om 00:59:15
Afgelopen zondag is een 20 jarige scholiere verkracht en vermoord in Cala Bonita. De scholiere verbleef in een internaat in Alhoceima. Dinsdag werd een verdachte aangehouden op de school van Badissi, er wordt nog onderzoek gedaan naar de zaak.

Geloof het of niet, ik heb kerstbomen gezien hier in Alhoceima. Sommige cybers en winkels doen dus gewoon mee aan de kerst sfeer. Ben benieuwd of ze ook champagne gaan gebruiken met oud en nieuw ;D



kerst in Alhoceima?
Is dit echt waar? Waar in Alhoceima?

MBTiza

#4
.

Milou


tamezjant


Citeer

kerst in Alhoceima?
Is dit echt waar? Waar in Alhoceima?
Citeer


nou ze vieren geen kerst maar ze weten wat dat is.
als je bij de studio's langs gaat dan zie je hoe druk daar is .mensen ff  op hn burt wachten om een foto naast die kerstboom en kerstman te maken. gewoon lachen ewa jah


Milou


Isefrawen

Jezus is ook gewoon een profeet in de islam. weet alleen niet of de datum van geboorte bij de moslims belangrijk is. dus je zou misschien wel een kerstboom kunnen versieren... voor de gein of sfeer, ik weet het niet, misschien vinden ze die herhalingen van the bold and the beautiful op de schotel wel gezellig ofzo.
maar ik  heb de kerstboom nooit echt goed begrepen, jezus is in een stal geboren, zat er een kerstboom in de buurt?

MBTiza

Citaat van: Milouda-Tawayietch op 03/01/2006 om 13:28:12
Citaat van: Ik_vinde_mooi! op 03/01/2006 om 13:22:01
Citaat van: Milouda-Tawayietch op 28/12/2005 om 16:13:04
Citaat van: Ik_vinde_mooi! op 28/12/2005 om 11:46:10
.

wat wordt hiermee bedoeld?

puntje?

jij zoekt ook overal wat achter he?

Hou eens op met dat gehijg in me nek.


ik en gehijg, jij bent degene die bij iedere . of woordje een reactie plaatst, van mij zal je geen last meer hebben.

Milou

Citaat van: Ik_vinde_mooi! op 03/01/2006 om 13:32:41
Citaat van: Milouda-Tawayietch op 03/01/2006 om 13:28:12
Citaat van: Ik_vinde_mooi! op 03/01/2006 om 13:22:01
Citaat van: Milouda-Tawayietch op 28/12/2005 om 16:13:04
Citaat van: Ik_vinde_mooi! op 28/12/2005 om 11:46:10
.

wat wordt hiermee bedoeld?

puntje?

jij zoekt ook overal wat achter he?

Hou eens op met dat gehijg in me nek.


ik en gehijg, jij bent degene die bij iedere . of woordje een reactie plaatst, van mij zal je geen last meer hebben.

Zo heb ik  het niet bedoeld, dat weet je best!

MBTiza


Milou


MBTiza