Hoofdmenu

Raï

Gestart door Tamza, 26/12/2005 om 14:09:35

Zi-hoceima

#60
Citaat van: @lcf op 27/12/2005 om 16:05:56
Citaat van: hoceimakid op 26/12/2005 om 21:48:15
Citaat van: @lcf op 26/12/2005 om 21:22:31

Oops, rapidshare weigert upload van 200 mb; alternatief?

oh vreemd man ik ging net downloaden via rapidshare 1 mami cd en bij de helft stopt ie ermee :s

yousendit maar jah die zijn traag vindf rapidshare het beste en snelst

rapidshare is inderdaad de snelste, www.filedump.nl was ook snel, maar die heeft brein verkracht. je kunt nu alleen luisteren. yousendit is leuk maar link is maar tijdelijk. eigenlijk zouden we een eigen bittorent moeten hebben... zelf torrents maken.  misschien de cd opnieuw downloaden?

das wel vreemd je had meerdere upload sites als ik ze weer weet zal ik ze hier plaatsen wist 1 hele goede

http://www.zshare.net

Zi-hoceima


*-RiFFijn0s-*

Azul,
Persoonlijk ben ik ook een liefhebber van oude rai muziek. Rai muziek heeft zijn oorsprong uit Amazigh muziek. Eigenlijk is het amazigh muziek, maar dan egzongen in darija. Enige wat ik luister van arabisch georienteerde muziek is alleen maar oude algerijnse rai.  Chaabi, Charki kan de pot op.

Ik zelf heb 6gb aan oude rai muziek. Mijn voorkeur gaat naar Zahouani, Khaled, Hasni en Mohammed Sghir.  Ik vindt de ritmes van oude rai muziek heel mooi. De artiesten zelf zijn goed bevriend met amazigh artiesten. Cheb Hasni was een goede vriend van Lounes Matoub. Chab Mami is goed bevriend met Idir.  Cheb Hasni had ook een paar Riffijnse vrienden, die in Oran zijn geboren.

Diegene die nog wat oude rai muziek wil hebben, moeten me maar pm'en. Keus genoeg en ik luister laatste tijd weinig rai oldies.

Adwa nta