Hoofdmenu

Wie kan...

Gestart door Samariaan, 07/05/2004 om 15:55:43

Samariaan

...100% Tmazigt praten. Dus zonder gebruik van nederlandse woordjes, en alles in Tmazigt kunnen zeggen zoals je dat ook in het Nederlands zou kunnen doen?

cinderella

hahahhaha


ik....;D

mag het wel met een accentje....?:P

Dora

#2
pff alsof dat zo moeilijk is....next question

razafa

#3

Citeerpff alsof dat zo moeilijk is....next question

Oh ja
hoe zeg je dit in tarifith dan ( ik ga de grond ploegen met een ploeger). als je dit kan vertalen in 100% tarifist dan ben je echt goed.

razafa

#4

Citeerpff alsof dat zo moeilijk is....next question

Oh ja
hoe zeg je dit in tarifith dan ( ik ga de grond ploegen met een ploeger). als je dit kan vertalen in 100% tarifist dan ben je echt goed.

Samariaan

#5

Citeerpff alsof dat zo moeilijk is....next question

Of ' de kat krabt de krullen van de trap' ? :)

cinderella

#6

Citeer...100% Tmazigt praten. Dus zonder gebruik van nederlandse woordjes, en alles in Tmazigt kunnen zeggen zoals je dat ook in het Nederlands zou kunnen doen?



kun jij het???

Samariaan

#7

Citeerkun jij het???

Alleen als ik alle academische onderwerpen vermijd, dus nee.. :-(

Dora

#8

CiteerOh ja
hoe zeg je dit in tarifith dan ( ik ga de grond ploegen met een ploeger). als je dit kan vertalen in 100% tarifist dan ben je echt goed.
o God :),

ath serzagh tamurth es >>> aserthoun/agyour >> want dat wordt toch gedaan door middel van een paard of ezel??

of > ath amzegh tamurth es ammezar >> maar dit is tijdens de graanoogst als ik het goed heb...

verbeter me als ik verkeerd  zit :)...

imzourenlady

#9
salaam,

hahah je bent gestoord!! lopende_lach

Debouz

#10

CiteerOh ja
hoe zeg je dit in tarifith dan ( ik ga de grond ploegen met een ploeger). als je dit kan vertalen in 100% tarifist dan ben je echt goed.

dat is niet moeilijk, maar gemakelijk.

qannas: adh ra7egh a thcazegh thamurt so sghar.




Dora

#11

Citeerdat is niet moeilijk, maar gemakelijk.

qannas: adh ra7egh a thcazegh thamurt so sghar.




dan was ik dus heeeeeel close >> alleen wat is sghar?? >> dat werdt toch gedaan met dieren??

Debouz


Debouz

#13

Citeerdan was ik dus heeeeeel close >> alleen wat is sghar?? >> dat werdt toch gedaan met dieren??

dat is zo'n een ploegmachine... je weet wel om landbouw te ploegen

Dora

#14

Citeerdat is zo'n een ploegmachine... je weet wel om landbouw te ploegen

aha..chokran a tawmat.. :)..dus ik kan met andere woorden 99% het tamazight :)..

en uhh je bericht is weg :)..