Je moet trots zijn op je zelf wie is er mee eens?

Gestart door mocro_side, 18/05/2004 om 16:47:39

Yugurthen

#15
die ene mocro_side is volgens mij niet gezond

Massugrada

#16
hij is 11 jaar.

Yugurthen

#17
zo dan is hij wel jong maar verklaard dan zijn gedrag dat hij mij uit scheld voor een kankerjood en een turk.

mocro_side

#18

Citeersorry voor ik ben het alik speel bij Utrecht dus





jij wordt nooit een profvoetballer en ik ben geen turk en tenminste die turken hebben wel beter dan die marokanen. zij mogen binnen de EU en niet stoer doen dat marokko alles want die joden regeren marokko

mocro_side

#19

Citeerzo dan is hij wel jong maar verklaard dan zijn gedrag dat hij mij uit scheld voor een kankerjood en een turk.
dat is dan de nieuwe genratie

mocro_side

#20

Citeerik voetballen en hiphopp voor mij en voor jou hardrugs & tomatenplukken

jij wordt nooit een profvoetballer en ik ben geen turk en tenminste die turken hebben wel beter dan die marokanen. zij mogen binnen de EU en niet stoer doen dat marokko alles want die joden regeren marokko

Yugurthen

#21
jij mag die arabieren promoten en gaan denken dat die koning van marokko goed is en moch je een profvoetballer dan mag je binnen de joodse ajax en mag je die joden promote.




ps ik heb niets tegen de joden.

imzourenlady

#22

Citeerhou je mond maar dicht ik BEN EEN BERBER. en wat loop je me uit te schelden voor een kanker jood ben je wel gezond in je hoofd je bent geen berber maar een amazighen. wat reageer je toch aggresief ik NEGEER JE. je bent echt niet gezond als je zoiets zeg.

salaam,

heey yughurthen maak je niet gek weet je hou oud hij is 14 dus hij is nog een kind!!!

imzourenlady

#23

Citeerik lach me hier kapot


salaam,

hahahaahahahahahaha wallah ik ook ahhahahahha ik krijg gewoon tranen!!!!!!!!

mocro_side

#24

Citeerjij mag die arabieren promoten en gaan denken dat die koning van marokko goed is en moch je een profvoetballer dan mag je binnen de joodse ajax en mag je die joden promote.
sorry voor je maar ik speel bij Utrecht dus en waar gaat dat no over de onderwerp is je moet tros zijn op jezelf je gaat naar een andere onderwerp  



ps ik heb niets tegen de joden.

Fatiha19

#25
is deze bullshit nou nog steeds aan de gang :(

Hou er mee op man mocro side