Je moet trots zijn op je zelf wie is er mee eens?

Gestart door mocro_side, 18/05/2004 om 16:47:39

mocro_side

ik ben tros dat ik een Berber ben want me opa heeft mee gedaan aan die tweede wereld oorlog gedaan hij was in de bergen van Italie hij heeft Italie bevrijd

Yugurthen

#1

Citeerik ben tros dat ik een Berber ben want me opa heeft mee gedaan aan die tweede wereld oorlog gedaan hij was in de bergen van Italie hij heeft Italie bevrijd




het is beter als hij marokko ging bevrijden van fransen en spanjaarden.

mocro_side

#2

Citeerhet is beter als hij marokko ging bevrijden van fransen en spanjaarden.
jij bent dom als een ezel man hij werd gestruurd door de Kononig

Yugurthen

#3
en dan moet hij wiegeren waarom ander volkeren bevrijden
marokko was bezet

E3ber_Tastite

#4

Citeerjij bent dom als een ezel


Een ezel is niet dom, hij is alleen koppig.

mocro_side

#5

Citeeren dan moet hij wiegeren waarom ander volkeren bevrijden
marokko was bezet
en dan moet je gaan vluchten en het was een plicht en wat heeft jou opa gedaan eigenlijk zeker op ze lui reet gezeten en me ander opa heeft nog me moeders kant hij heeft bij de berebers strijder gezeten hij heeft de spaanjaedern ge teroseert

Yugurthen

#6
hahahahaha

mocro_side

#7

Citeerhahahahaha
jij bent geen bereber jij bent een truk on nee een kanker jood

mocro_side

#8

CiteerEen ezel is niet dom, hij is alleen koppig.
voor mij ben je dom

Yugurthen

#9

Citeerjij bent geen bereber jij bent een truk on nee een kanker jood








hou je mond maar dicht ik BEN EEN BERBER. en wat loop je me uit te schelden voor een kanker jood ben je wel gezond in je hoofd je bent geen berber maar een amazighen. wat reageer je toch aggresief ik NEGEER JE. je bent echt niet gezond als je zoiets zeg.

Yugurthen

#10

Citeerhahahahaha




van dat hahaha had ik niet tegen jou maar tegen van die ezel is niet dom maar koppig

mocro_side

#11
hemaal niet je bent een Truk klaar iok ben een bereber je een Truk klaar tamotaent pluken en ik profvoetbaler

mocro_side

#12

Citeervan dat hahaha had ik niet tegen jou maar tegen van die ezel is niet dom maar koppig
oh sorry

Yugurthen

#13

Citeerhemaal niet je bent een Truk klaar iok ben een bereber je een Truk klaar tamotaent pluken en ik profvoetbaler




jij wordt nooit een profvoetballer en ik ben geen turk en tenminste die turken hebben wel beter dan die marokanen. zij mogen binnen de EU en niet stoer doen dat marokko alles want die joden regeren marokko

Massugrada

#14
ik lach me hier kapot