Hoofdmenu

Spaanse versie van Vava Vainouva

Gestart door Tamza, 20/12/2005 om 17:39:03

MBTiza

Citaat van: Tamza op 20/12/2005 om 18:18:15
Citaat van: Taxsath op 20/12/2005 om 18:17:13
Ik haat YOU TAMZA, pan met rijst is helemaal verbrand, nu moet ik weer een kwartier wachten.....en het stinkt hier.

;D

Smakelijk eten. Anders ga je gewoon iets wokken met ikkefiefen n Tamza.

thank u, nee ga rijst eten..moet zo ff een paar trappen en stoten uitdelen..

Tamza

Wat dan? Ga je kickboxen als sparringspartner voor boxers in het lichtgewicht-klassement?


MBTiza

Citaat van: Tamza op 20/12/2005 om 18:22:16
Wat dan? Ga je kickboxen als sparringspartner voor boxers in het lichtgewicht-klassement?



lichtgewicht? die wegen 57 kg ofzo, ik weeg wel een stukje meer, ik ga inderdaad kickboxen, heb het trainen weer opgepakt en train nu 5 keer in de week...train jij ook?

Tamza

Kickboxen lijkt me wel vet, maar ik heb te weinig kracht in mijn armen om stoten uit te delen en te gare poten om op trappen te trakteren. Maar ik train momenteel wel een van de oudste sporten ter wereld: tâanegh izarithen di qamma.

Ik wil nog op een danssport gaan zoals Capouira.

MBTiza

Citaat van: Tamza op 20/12/2005 om 18:29:36
Kickboxen lijkt me wel vet, maar ik heb te weinig kracht in mijn armen om stoten uit te delen en te gare poten om op trappen te trakteren. Maar ik train momenteel wel een van de oudste sporten ter wereld: tâanegh izarithen di qamma.

Ik wil nog op een danssport gaan zoals Capouira.


aha izarithen qi kamma, heb ik ook jaren gedaan, maar waarom ga je niet ergens trainen dan, capoeira vind ik niet zo leuk, ik wil mensen slaan en hard raken namelijk. Die kracht die komt wel, komt tijd komt grolsch,  ik vinde mooi.

Tikinas

Citaat van: Taxsath op 20/12/2005 om 18:35:23
Citaat van: Tamza op 20/12/2005 om 18:29:36
Kickboxen lijkt me wel vet, maar ik heb te weinig kracht in mijn armen om stoten uit te delen en te gare poten om op trappen te trakteren. Maar ik train momenteel wel een van de oudste sporten ter wereld: tâanegh izarithen di qamma.

Ik wil nog op een danssport gaan zoals Capouira.


aha izarithen qi kamma, heb ik ook jaren gedaan, maar waarom ga je niet ergens trainen dan, capoeira vind ik niet zo leuk, ik wil mensen slaan en hard raken namelijk. Die kracht die komt wel, komt tijd komt grolsch,  ik vinde mooi.

volgens mij moet ik ook gaan kickboxen, krijg soms de neiging tot mensen helemaal verot trappen.

MBTiza

tikinas...ga sporten man, lekker trappen, alles kaput make..geweldig

MBTiza


Gordo

Tamza:

nee de enige die ik gehoord heb zijn verschillende versies in Tamazight.

Maar hij is zelfs in het japans gezongen, heb ik ooit in een stukje over idir gelezen.

Tamza

Citaat van: Taxsath op 20/12/2005 om 18:35:23
aha izarithen qi kamma, heb ik ook jaren gedaan, maar waarom ga je niet ergens trainen dan, capoeira vind ik niet zo leuk, ik wil mensen slaan en hard raken namelijk. Die kracht die komt wel, komt tijd komt grolsch,  ik vinde mooi.

Ik ben te lui. Ben zelfs te lui om me in te schrijven, laat staan daadwerkelijk trainen. En straks ga ik nog afvallen ofzo. En ik heb al zo'n Somalische reet.

Nee, safi, in januari ga ik me wel inschrijven voor een sport.

Tamza

Citaat van: Gordo op 20/12/2005 om 18:47:46
Tamza:

nee de enige die ik gehoord heb zijn verschillende versies in Tamazight.

Maar hij is zelfs in het japans gezongen, heb ik ooit in een stukje over idir gelezen.

Ok, jammer. Lijkt me wel interessant om die Japanse versie eens te horen.

Tikinas

Citaat van: Tamza op 20/12/2005 om 18:55:37
Citaat van: Taxsath op 20/12/2005 om 18:35:23
aha izarithen qi kamma, heb ik ook jaren gedaan, maar waarom ga je niet ergens trainen dan, capoeira vind ik niet zo leuk, ik wil mensen slaan en hard raken namelijk. Die kracht die komt wel, komt tijd komt grolsch,  ik vinde mooi.

Ik ben te lui. Ben zelfs te lui om me in te schrijven, laat staan daadwerkelijk trainen. En straks ga ik nog afvallen ofzo. En ik heb al zo'n Somalische reet.

Nee, safi, in januari ga ik me wel inschrijven voor een sport.

Denksport :)

Tamza


MBTiza

Citaat van: Tamza op 20/12/2005 om 18:55:37
Citaat van: Taxsath op 20/12/2005 om 18:35:23
aha izarithen qi kamma, heb ik ook jaren gedaan, maar waarom ga je niet ergens trainen dan, capoeira vind ik niet zo leuk, ik wil mensen slaan en hard raken namelijk. Die kracht die komt wel, komt tijd komt grolsch,  ik vinde mooi.

Ik ben te lui. Ben zelfs te lui om me in te schrijven, laat staan daadwerkelijk trainen. En straks ga ik nog afvallen ofzo. En ik heb al zo'n Somalische reet.

Nee, safi, in januari ga ik me wel inschrijven voor een sport.

opvullen die reet van je!

Tamza

Ewa pass me dan wat van je tathunt