Hoofdmenu

Spaanse versie van Vava Vainouva

Gestart door Tamza, 20/12/2005 om 17:39:03

Tamza

http://www.agraw.com/Canari-Music.htm

(kies voor  'almogaren' en dan het nummer 'Wanche Bereber')

Snap er geen ruk van, maar klinkt verdomd mooi. Mooier zelfs dan het origineel (vind ik).

Memma

#1
Vind het lied iets Grieks hebben, maar het is inderdaad erg mooi.

Tamza

Het heeft inderdaad iets Grieks door dat gitaartje.

MBTiza

Citaat van: Tamza op 20/12/2005 om 17:39:03
http://www.agraw.com/Canari-Music.htm

(kies voor  'almogaren' en dan het nummer 'Wanche Bereber')

Snap er geen ruk van, maar klinkt verdomd mooi. Mooier zelfs dan het origineel (vind ik).

ik vind het een stom nummer, origineel is beter en er is zelfs een met een vrouwenstem erdoor die is de bomb.

Tamza

Ik zie mezelf al op een terrasje aan de kust van de Middellandse Zee chillen tijdens een zwoele zomeravond met dit muziekje op de achtergrond.

























Maar de meeste droooooomen zijn bedrog, maar als ik wakker wordt dan is de realiteit nog mqawerder. Ik ruik de koffie en zie helemaal geen licht, elke dag leef ik weer als een pliiiiihiiiiicht.

Deraan

MBTiza

Citaat van: Tamza op 20/12/2005 om 18:06:58
Ik zie mezelf al op een terrasje aan de kust van de Middellandse Zee chillen tijdens een zwoele zomeravond met dit muziekje op de achtergrond.

























Maar de meeste droooooomen zijn bedrog, maar als ik wakker wordt dan is de realiteit nog mqawerder. Ik ruik de koffie en zie helemaal geen licht, elke dag leef ik weer als een pliiiiihiiiiicht.

Deraan

huh? Iwa bankovervallertje plegen dan? Een ton of twee kan je in Marokko mee rentenieren...brengt je zo 6 a 7 duzu's op jaarbasis, lekker inkomentje in marokko...

Tamza

Citaat van: Taxsath op 20/12/2005 om 18:03:21
ik vind het een stom nummer, origineel is beter en er is zelfs een met een vrouwenstem erdoor die is de bomb.

Tjebek jij, hater. Die met die huilende wolvenstem vind ik de meest vervelende versie.

Tamza

Citaat van: Taxsath op 20/12/2005 om 18:09:58

huh? Iwa bankovervallertje plegen dan? Een ton of twee kan je in Marokko mee rentenieren...brengt je zo 6 a 7 duzu's op jaarbasis, lekker inkomentje in marokko...

Ik wil gewoon dealen.

MBTiza

Citaat van: Tamza op 20/12/2005 om 18:11:19
Citaat van: Taxsath op 20/12/2005 om 18:09:58

huh? Iwa bankovervallertje plegen dan? Een ton of twee kan je in Marokko mee rentenieren...brengt je zo 6 a 7 duzu's op jaarbasis, lekker inkomentje in marokko...

Ik wil gewoon dealen.

ja, veel klanten die kant op daar en je zit natuurlijk in de buurt van Deutschland....

Tamza

Citaat van: Taxsath op 20/12/2005 om 18:13:15
ja, veel klanten die kant op daar en je zit natuurlijk in de buurt van Deutschland....

Echt niet, helemaal niet zelfs. Was het maar waar, drugshandel-technisch gezien.

Gordo



het is toch vertaald naar meer dan tien talen?? Of niet??

MBTiza

Ik haat YOU TAMZA, pan met rijst is helemaal verbrand, nu moet ik weer een kwartier wachten.....en het stinkt hier.

MBTiza

Citaat van: Tamza op 20/12/2005 om 18:14:42
Citaat van: Taxsath op 20/12/2005 om 18:13:15
ja, veel klanten die kant op daar en je zit natuurlijk in de buurt van Deutschland....

Echt niet, helemaal niet zelfs. Was het maar waar, drugshandel-technisch gezien.

nou de jongens in Maastricht e.o. doen het wel goed...doekoe's...

Tamza

Citaat van: Taxsath op 20/12/2005 om 18:17:13
Ik haat YOU TAMZA, pan met rijst is helemaal verbrand, nu moet ik weer een kwartier wachten.....en het stinkt hier.

;D

Smakelijk eten. Anders ga je gewoon iets wokken met ikkefiefen n Tamza.

Tamza

Citaat van: Gordo op 20/12/2005 om 18:15:07


het is toch vertaald naar meer dan tien talen?? Of niet??

Serieus? Heb je alle versies toevallig?