ait-wajagher, abdarsen,iqr3ijen,ait-tozinen.......

Gestart door imzourenlady, 19/05/2004 om 13:26:34

imzourenlady

salaam,

heey ik ken maar een paar berberse volken zoals; ait-wajagher,abdarsen,iqr3ijen,ait-tozinen en aqzenayen meer ken ik niet jullie????

Dora

je hebt de belangrijkste opgenoemd meer hoef je ook niet te kennen :)...

imzourenlady

Citeerje hebt de belangrijkste opgenoemd meer hoef je ook niet te kennen :)...

salaam,

hahah volgens mij ken je er ook niet meer!!!! ik ook niet maar volgens mij zijn er toch heel veel jammer

Ait_touzini

Citeersalaam,

heey ik ken maar een paar berberse volken zoals; ait-wajagher,abdarsen,iqr3ijen,ait-tozinen en aqzenayen meer ken ik niet jullie????
Dit zijn stammen! die behoren tot de Riffijnse volk.

zie: http://www.rifnet.nl/modules.php?name=Content&pa=showpage&pid=5

ps: Wat open jij de laatste tijd domme topics. zoals deze hiero. En nog iets: Begin jouwn eerste zin met "Azul" i.p.v "Salaam".
"Salaam" is het zelfde als "Sraam" in het Tamazight.
Aangezien jij een Tahamoust n Imzouan bent, kun je het beste met "Azul" openen. ( Betekent wees gegroet)

A dwenni nta

Dora

Citeersalaam,

hahah volgens mij ken je er ook niet meer!!!! ik ook niet maar volgens mij zijn er toch heel veel jammer
wa alikoum oe salaam..
:)...

ik ken IQZENEEN :), ibdarsen, aith wayegher, aith said, aith touzin, aith wresieth, isebdanan, iqer3ien, aith temsaman (al vraag ik me altijd af of dit niet gewoon aith touzin of iqer3ien zijn) zij zeggn vanniet....en uhh dat springt er nu op dit moment naar boven...

Dora

CiteerDit zijn stammen! die behoren tot de Riffijnse volk.

ps: Wat open jij de laatste tijd domme topics. zoals deze hiero. En nog iets: Begin jouwn eerste zin met "Azul" i.p.v "Salaam".
Aangezien jij een Tahamoust n Imzouan bent, kun je het beste met "Azul" openen. ( Betekent wees gegroet)

A dwenni nta
niet mee eens..salaam is de groet..nee hoor houden zo :)..

Ait_touzini

Citeerniet mee eens..salaam is de groet..nee hoor houden zo :)..
salaam of sraam? Ik zal zeggen Sraam, waarom: Omdat dit mijn taal is. Ik ga geen andere kreten roepen die niet in het Tamazight zijn.
Jullie lijden toch nog steeds aan minderwaardigheids complex.

Dora

Citeersalaam of sraam? Ik zal zeggen Sraam, waarom: Omdat dit mijn taal is. Ik ga geen andere kreten roepen die niet in het Tamazight zijn.
Jullie lijden toch nog steeds aan minderwaardigheids complex.

ik heb nog nooit iemand horen zeggen sraam als hallo > wel als groet..bv doe de groeten aan je moeder > siwtas sraam ie jemash...

en daarnaast moet je soms dingen laten zoals ze zijn..je kan best voor de amazigh kwestie strijden maar overdrijf het niet..

imzourenlady

CiteerDit zijn stammen! die behoren tot de Riffijnse volk.

A dwenni nta

SALAAM,

WAAROM REAGEER JE ER DAN OP?????