Hoofdmenu

Ahmed Bukhatir - Last breath

Gestart door Inuit, 18/12/2005 om 16:49:06

Dora


Inuit

Citaat van: mouslati op 18/12/2005 om 21:25:18
Dat bedoel ik ook eigenlijk, iedereen is zich wel bewust, met zo'n nasheed zoals er zoveel zijn denk je "ja hij heeft gelijk" Op het moment dat het is afgelopen is dat gevoel ook weg.
realiseer je wel dat een nasheed (tekst, lezing of wat dan ook) geen toverspreuk is, maar simpelweg een prikkel, uiteindelijk ben jij de enige die jezelf kan veranderen. en aangezien (permanente) verandering van binnenuit komt moet er dus eerst een denkprocess aan handelen voorafgaan.

Dora

tering he dit moet je eg niet s avonds beluisteren...safi krijg spontaan de neiging om burqa te dragen...

Inuit

Citaat van: L_L op 18/12/2005 om 21:34:17
tering he dit moet je eg niet s avonds beluisteren...safi krijg spontaan de neiging om burqa te dragen...
easy tiger.....ik wil niet verantwoordelijk gehouden worden voor jou radicalisering ;D

Dora

Citaat van: Inuit op 18/12/2005 om 21:35:44
Citaat van: L_L op 18/12/2005 om 21:34:17
tering he dit moet je eg niet s avonds beluisteren...safi krijg spontaan de neiging om burqa te dragen...
easy tiger.....ik wil niet verantwoordelijk gehouden worden voor jou radicalisering ;D

wat een stem he...masha-allah...

mouslati

Citaat van: L_L op 18/12/2005 om 21:34:17
tering he dit moet je eg niet s avonds beluisteren...safi krijg spontaan de neiging om burqa te dragen...
wat zei ik "a la minute" ;)

Dora

trouwens heb me zoiezo voorgenomen om een keer een burqa te dragen..al is het maar even voor de gein..kijken hoe het voelt enzo...maar geen niqaab hoor..dus niet voor ogen...


Dora

Citaat van: mouslati op 18/12/2005 om 21:40:26
Citaat van: L_L op 18/12/2005 om 21:34:17
tering he dit moet je eg niet s avonds beluisteren...safi krijg spontaan de neiging om burqa te dragen...
wat zei ik "a la minute" ;)

heb hier lang mee gelopen...flash filmpje is duwtje in de rug :)...

mouslati


Dora

tuurlijk..zie avatar..wel met kleurtjes hoor..hou niet zo van all black

mouslati

Als je je ogen zo mooi maakt als je avatar, mis je met je burqa het hele doel

Dora

Citaat van: mouslati op 18/12/2005 om 21:54:05
Als je je ogen zo mooi maakt als je avatar, mis je met je burqa het hele doel

hee van mijn ogen blijf je af JAA >:(

Dora

he die raboenalah en shariqa zijn eg prachtig man

Moraina

Van dit album vind ik 'last breath' en 'al-hejaab' de mooiste.


marokaansemeid

ja ik hebb hem moet je hem dan hebben
voeg me maar toe Just-nedwha@hotmail.com
dan stuur ik hem wel naar jou oke laters ciao