is er ook Geschiedenis van Dar Elkabdeni of Nador?

Gestart door mocro_side, 18/05/2004 om 15:54:17

mocro_side

help ik kom uit kabdeni en ik wel is weten wat de geschiendenis
is wie komt oom uit kebdeni in het noorde van mroc naas Nador

mocro_side

#1

Citeerhelp ik kom uit kabdeni en ik wel is weten wat de geschiendenis
is wie komt ook uit kebdeni in het noorde van maroc naas Nador

AFRA

#2
laten we de geschiedenis van de imazighen leren kennen, en daarna zullen we naar de geschiedenis van dar alkabdani zoeken.

dar is arabisch, en al is arabisch, alkabdani is arabisch.


mocro_side

#3
maar die ken ik al de geschiendenis van Marakko allen niet van Dar Elkabdeni

mocro_side

#4

Citeermaar die ken ik al de geschiendenis van Marakko allen niet van Dar Elkabdeni
Kebdeni is een Berber stadje dus

AFRA

#5
wij kennen niet veel over de imazighen, hoe zouden we iets kennen over dar alkabdani.

daarom is het beter eerst iets over de imazighen te leren kennen en daarna over dar alkabdani.


jij zegt het, ze zijn berber, laten we dus over de berber schrijven. misschien komen we ze tegen in de geschiedenis van de imazighen.


mocro_side

#6

Citeerwij kennen niet veel over de imazighen, hoe zouden we iets kennen over dar alkabdani.

daarom is het beter eerst iets over de imazighen te leren kennen en daarna over dar alkabdani.


jij zegt het, ze zijn berber, laten we dus over de berber schrijven. misschien komen we ze tegen in de geschiedenis van de imazighen.


Kabdeni was heel belangrijk voor spanje ze hadden hun KAzerne daar maar de berbers strijders hebben het veroveder

AFRA

CiteerKabdeni was heel belangrijk voor spanje ze hadden hun KAzerne daar maar de berbers strijders hebben het veroveder


dat is goed. lees nog meer, dan zou jij er nog meer over weten.

mocro_side

#8

Citeerdat is goed. lees nog meer, dan zou jij er nog meer over weten.
waar moet ik lezen?????????????????????????????????? ik verwacht wel een beetje hulp hoor

RIF_ZORO


mocro_side

#10

Citeerklik hier :
http://isuraf.jeeran.com/images/352_dar-kebdani25.jpg

jij bent de enigste die heeft geholpen

klik hier :
http://isuraf.jeeran.com/TISMAQRIN.html

Masja

#11
wat leuk opgezet deze site zeg!