Hoofdmenu

Een leeuw roept Allah

Gestart door katim110, 12/12/2005 om 15:37:06

Ighes

Ighes

Dat heb ik helaas gemerkt.

Timarzgha

Zo zie je in vrijwel alles een teken, als je maar lang genoeg leeft en uitkijkt naar de tekens van Allah swt
Wolken waar je het meest gekke uit kunt halen haal je ook Allah swt als woord uit maar ook wim kok
Fantasie is goed tenzij je er zelf in gaat geloven, dan.... wa sallaam

Isefrawen

ik hoor een duidelijk edit in zijn brul... zo kan ik het ook ja...

Timarzgha

Draagt alleen maar bij aan ongeloofwaardigheid en geeft slechts redenen tot twijfel
Door dit soort onzin zouden mensen dalijk nog de ware tekenen over het hoofd gaan zien, juist omdat men te veel van dergelijk bedrog en fantasie verhalen voorgeschoteld krijgen
De bedoeling om mensen aan het denken te zetten weegt minder als de mogelijkheid dat mensen op een gegeven moment alles zullen afdoen als fabel of fantasie
En wellicht ook de ware tekenen van Allah swt, zullen negeren
De almachtige heeft geen vogel, leeuw of wolk nodig om van zich te laten horen, zie de duidelijke tekenen van zijn almacht beschreven in het boek ''de tekenen van het laatste uur''(hadith en koran), je zult je dood schrikken van de overeenkomsten met vandaag de dag!

Inuit

Citaat van: Timarzgha op 12/12/2005 om 17:02:55
Zo zie je in vrijwel alles een teken, als je maar lang genoeg leeft en uitkijkt naar de tekens van Allah swt
Wolken waar je het meest gekke uit kunt halen haal je ook Allah swt als woord uit maar ook wim kok
wallahilla athawmat, ik snap echt niet wat mensen willen zeggen als ze met zoiets aankomen......moet je geloof gebasseerd zijn op een brul van een leeuw waaruit je het woord Allah uit kan hallen ofzo? ::) volgens mij is dat namelijk niet het uitgangspunt van de islaam, immer het eerste woord van de eerst geopenbaarde vers was 'iqra'a' (lees) en niet luister naar het gebrul van een leeuw of kijk naar de wolken.

Timarzgha

Citaat van: Inuit op 12/12/2005 om 17:43:32
Citaat van: Timarzgha op 12/12/2005 om 17:02:55
wallahilla athawmat, ik snap echt niet wat mensen willen zeggen als ze met zoiets aankomen......moet je geloof gebasseerd zijn op een brul van een leeuw waaruit je het woord Allah uit kan hallen ofzo? ::) volgens mij is dat namelijk niet het uitgangspunt van de islaam, immer het eerste woord van de eerst geopenbaarde vers was 'iqra'a' (lees) en niet luister naar het gebrul van een leeuw of kijk naar de wolken.
nieshen a tawmat nieshen, ik denk dat mensen voornamelijk de tekenen van Allah swt verkeerd interpeteren
De tekenen zijn er vollop aanwezig, zoals de neergang en opkomst van de islam
Zoals toenemende natuurrampen en mannelijke soort dat bedreigt word, zoals de veranderingen van klimaat, zoals de gedragingen van de mensheid en het ik ik cultuurtje en zo maar door
Te veel werkelijke tekenen van Allah swt welke vast stonden in de hadith vele eeuwen terug en noch aangevuld noch veranderd zijn
Om nu in een teken van gebrul te gaan geloven, lijkt mij meer bedrog en alhoewel een klein leugentje om mensen tot denken aan te zetten toegestaan is
Is het geven van voorbeelden zoals dit gebrul een belediging van Allah swt, en dus een zonde en niet langer een klein leugentje om mensen aan het denken te zetten
Wanhoop omdat de mens geen andwoord weet op de afvalligheid van mensen, rechtvaardigd geen zonde zoals belediging van allah swt en zoek je toevlucht tot hem wa sallaam

*-RiFFijn0s-*

Citaat van: Casawie op 12/12/2005 om 15:37:06
check de link

http://home.wanadoo.nl/katim110/
Hahaha echt geloofwaardig man.

Jij Casaoui, jij bent een onzekere mannetje. Zelfs zo onzeker dat je te ver gaat in het te proberen overtuigen, dat de islam werkelijk bestaat, terwijl voor zo ver ik weet, bijna alle forumleden moslim zijn. 
Iedereen beleefd de islam op zijn eigen manier, zo ook ik.  Dat jij Doordraaft in het zoeken naar bewijzen, dat weet iedereen. Het beste lijkt mij dat jij ons hier niet mee lastig valt. Jij bent een enorme stoorzender op deze site en tevens ben jij een arabist. Tazzz Jij die constant hamert op het moslimzijn, noemt zich casawi, terwijl nationalisme en trots verboden is binnen de islam, volgens jouw.

Dus beter haal jij de stopcontact van jouwn computer uit de muur.

katim110

Citaat van: *Riffijnos* op 13/12/2005 om 22:10:50
check de link

Jij Casaoui, jij bent een onzekere mannetje. Zelfs zo onzeker dat je te ver gaat in het te proberen overtuigen, dat de islam werkelijk bestaat, terwijl voor zo ver ik weet, bijna alle forumleden moslim zijn. 
Iedereen beleefd de islam op zijn eigen manier, zo ook ik.  Dat jij Doordraaft in het zoeken naar bewijzen, dat weet iedereen. Het beste lijkt mij dat jij ons hier niet mee lastig valt. Jij bent een enorme stoorzender op deze site en tevens ben jij een arabist. Tazzz Jij die constant hamert op het moslimzijn, noemt zich casawi, terwijl nationalisme en trots verboden is binnen de islam, volgens jouw.

ben je uitgekakelt?

Ik heb nooit beweerd dat dat ik daar in geloof ik heb geen wonderen nodig om mijn imaan te versterken de koran is opzich al een grote wonder
of ik nou een arabier ben of niet dat is niet relevant voor jou

leer jij liever maar iedereen te respecteren ongeacht waar ze vandaan komen

anoul-nador

hee casawie hou op joh!!

deze site is niets voor jou !!

ga lekker naar maghreb.nl of zo !!

anoul-nador

volgens mij woont casa wie ?!  in de sloppenwijken van casablanca !

heheheheheheh

Samariaan

Citaat van: Casawie op 13/12/2005 om 23:01:38
check de link

Ik heb nooit beweerd dat dat ik daar in geloof ik heb geen wonderen nodig om mijn imaan te versterken de koran is opzich al een grote wonder

Dus stop ermee - jullie soort types veranderen Islam in een soort van mytisch sprookje waar de Chronicles of Narnia nog geeneens aan kunnen tippen. Nog erger, jullie vallen in het zelfde hokje als dat type christen wat gezichten van Jezus ziet in rotsformaties, en beeltenissen van de duivel in koeienvlaaien.

Islaam heeft dit niet nodig, jij hebt het niet nodig, niemand heeft het nodig!

katim110

Citaat van: Samariaan op 14/12/2005 om 00:18:42
Citaat van: Casawie op 13/12/2005 om 23:01:38
check de link

Dus stop ermee - jullie soort types veranderen Islam in een soort van mytisch sprookje waar de Chronicles of Narnia nog geeneens aan kunnen tippen. Nog erger, jullie vallen in het zelfde hokje als dat type christen wat gezichten van Jezus ziet in rotsformaties, en beeltenissen van de duivel in koeienvlaaien.

Islaam heeft dit niet nodig, jij hebt het niet nodig, niemand heeft het nodig!

jullie?
wie zijn jullie? ik ben gewoon een moslim hoor ik geloof in dezelfde god en dezelfde profeet

laat oordelen maar liever aan Allah over , ok? hij is immers de enige die mag oordelen

wa salaam