Hoofdmenu

Militaire dienst

Gestart door Hadou, 08/12/2005 om 22:50:21

groenebriefjes

leger is voor homo's

Hadou

Citaat van: Taxsath op 08/12/2005 om 23:17:54
dat valt reuze mee, zo gingen ze gewoon door met de onderlinge bloedvetes die hij verbood, zo hebben tal van zijn vechters hem verraden etc etc.
Dat was idd  zo. Helaas!
Het is jammer dat je niet in Marokko gewoon een half jaar dienstplicht kan doen. Het is daar gelijk van: kom je er in ! dan mag je nooit meer er uit!!
De turken hebben het best strak geregeld. Alhoewel ze ook te lange dienst plicht moeten doorstaan.

groenebriefjes

Citaat van: hadou op 09/12/2005 om 12:32:00
Citaat van: Taxsath op 08/12/2005 om 23:17:54
dat valt reuze mee, zo gingen ze gewoon door met de onderlinge bloedvetes die hij verbood, zo hebben tal van zijn vechters hem verraden etc etc.
Dat was idd  zo. Helaas!
Het is jammer dat je niet in Marokko gewoon een half jaar dienstplicht kan doen. Het is daar gelijk van: kom je er in ! dan mag je nooit meer er uit!!
De turken hebben het best strak geregeld. Alhoewel ze ook te lange dienst plicht moeten doorstaan.

de militaire diienst van de turken kan je afkopen.

athsaynou

Citaat van: hadou op 08/12/2005 om 23:04:33
Militaire dienst zou ons wel dicepline brengen in onze houding vind ik.
Wij kunnen niet eens netjes lopen man!

ahha en de militaire dienst loopt wel netjes, te stijf, not cool!

Hadou

Dat weet ik wel. Maar niet de helemaal. Je moet wel een half jaar dienst draaien.
Door de rest van de tijd af te kopen waren de Turken in het buitenalnd verzekerd van hun verblijfsvergunning. Het is voor een buitenlander met een verblijfsvergunning niet makkelijk om langer dan een jaar in een ander land te zitten, je loopt de kans dat je je verblijfstatus verliest.

Hadou

Citaat van: m'Izran op 09/12/2005 om 12:36:53

Met netjes lopen bedoel ik: dat wij ( velen van de Irrifiyen) niet recht en niet naast elkaar kunnen lopen. Wij lopen kriskras door elkaar ( soms struikelen wij over elkaar ) .
Vooral op straat zie je welles Marokkanen die tegen het loopverkeer in gaan. ipv dat je netjes rechts loopt .. Of heb je het niet door?

athsaynou

Citaat van: hadou op 09/12/2005 om 12:42:36
Citaat van: m'Izran op 09/12/2005 om 12:36:53

Met netjes lopen bedoel ik: dat wij ( velen van de Irrifiyen) niet recht en niet naast elkaar kunnen lopen. Wij lopen kriskras door elkaar ( soms struikelen wij over elkaar ) .
Vooral op straat zie je welles Marokkanen die tegen het loopverkeer in gaan. ipv dat je netjes rechts loopt .. Of heb je het niet door?

jawel hoor ahahaha maar dat is nu in de ''mode''', ze lijken wel op megolen maar zit er niet mee. En daar heb je de Militaire dienst niet voor nodig, want dat is ook knudde.

athsaynou

Wat ik overigens wel een goed idee vind voor de militaire dienst om vroegtijdige schoolverlaters, kwajongeren etc.. erheen te sturen. Zo leren ze o.a. structuur, discipline te krijgen.

Hadou

Citaat van: m'Izran op 09/12/2005 om 13:39:08
Wat ik overigens wel een goed idee vind voor de militaire dienst om vroegtijdige schoolverlaters, kwajongeren etc.. erheen te sturen. Zo leren ze o.a. structuur, discipline te krijgen.
Dan kom je terug op wat ik al bedoel..

athsaynou

Citaat van: hadou op 09/12/2005 om 14:15:06
Citaat van: m'Izran op 09/12/2005 om 13:39:08
Dan kom je terug op wat ik al bedoel..

Nee, want jij praat over iriffien in het algemeen.

miss.F.

hadou: je komt weer met een wonderlijke idee aanzitten! Ik moet meteen denken aan het onderwerp dat je een paar maanden geleden gestart had: dat werklozen moesten verhuizen zodat de werkenden dichter bij huis konden werken.

Maw: ook dit onderwerp is een dikke vette BLA waard!

Hadou

Citaat van: miss.F. op 09/12/2005 om 14:26:25
hadou: je komt weer met een wonderlijke idee aanzitten! Ik moet meteen denken aan het onderwerp dat je een paar maanden geleden gestart had: dat werklozen moesten verhuizen zodat de werkenden dichter bij huis konden werken.

vind je ? madamoiselle F.
Ik heb het ook bewust geplaatst op de MANNEN topic , met de hoop dat de MANNEN gaan reageren..
Vind je het niet goed dat Mannen ( ook vrouwen)  een Militairedienstplichtperiode zouden moeten doorbrengen?
In de hele wereld gaan mannen de dienst in.. Behalve Irifiyen ( te weinig). De macht is meestal ook in handen van de Generaals en het leger.   

groenebriefjes

Citaat van: hadou op 09/12/2005 om 14:40:11

Ik heb het ook bewust geplaatst op de MANNEN topic , met de hoop dat de MANNEN gaan reageren..
Vind je het niet goed dat Mannen ( ook vrouwen)  een Militairedienstplichtperiode zouden moeten doorbrengen?
In de hele wereld gaan mannen de dienst in.. Behalve Irifiyen ( te weinig). De macht is meestal ook in handen van de Generaals en het leger.   
Militaire dienst voor wie? Ga jij lekker vechten voor die homofiele koning van marokko? Dienstplicht is voor homo's.

miss.F.

Ja en hoe is het afgelopen met regimes die zo'n militaire kwal aan de macht hebben gehad?? Heb je je dat weleens afgevraagd? En wat heeft het leger nog meer opgeleverd behalve de dood, verkrachting en mishandeling van burgers???

Hadou

Citaat van: Turkiyem op 09/12/2005 om 14:41:52

Militaire dienst voor wie? Ga jij lekker vechten voor die homofiele koning van marokko? Dienstplicht is voor homo's.
Wat denk je voor het opkomen van jouw rechten? Ik ken oude militairen ( Iriffiyen) die zeker hun mannetje staan als hun omgeving onrecht gedaan wordt.
Dat is wat wij meestal denken.. van je wordt gebruikt door die en die.. Ooit zul je je terotorium moeten verdedigen. Dan moet je wel sterk in je schoenen staan.
Wat je nu ziet is dat Iriffiyen een pak slaag krijgen van anderen en dat zij maar in een hoekje gaan uithuilen.. machteloos .. Tazzzzz!! vecht toch terug man! Wat homo's??