Hoofdmenu

Militaire dienst

Gestart door Hadou, 08/12/2005 om 22:50:21

Hadou

Een beetje man moet dat gedaan hebben! in dienst gaan! Maar Wij Irrifiyen van de laatste generaties gaan niet in dienst. In Marokko doen wij het tegen onze zin en hier in Europa willen wij niet omdat wij ons anders voelen.,
Ik heb wat gemist in mijn leven en ik heb spijt. Ik kon niet veel aan veranderen op zich. Ik was nog niet bekeerd tot Nederlander. Met zo'n rode paspoort in je zak zou je opgeroepen worden door de kazerne.
Eenmaal genautraliseerd werd de dienstplicht afgeschaft. En ik ben ook zo n mannetje die niet iedere dag aan denkt om mij als vrijwilliger aan te geven . Ik zou nu  blij zijn, als ze mij dwongen.

Maar heren ! is het niet zonde dat wij geen kennis van Militaire machine hebben? Stel je voor : er is oorlog ! hoe zou je je dierbaren willen beschermen?  Hoe ontmantel je een granaat? kun je goed mikken?

Van mijn oude marokkaanse vrienden ken ik maar 2 die in dienst zijn geweest. 1 uit Sawira en 1 uit Warzazat. Ze werken nog steeds bij de defensie.
Irifiyen: geen EEN.

MBTiza

Citaat van: hadou op 08/12/2005 om 22:50:21
Een beetje man moet dat gedaan hebben! in dienst gaan! Maar Wij Irrifiyen van de laatste generaties gaan niet in dienst. In Marokko doen wij het tegen onze zin en hier in Europa willen wij niet omdat wij ons anders voelen.,
Ik heb wat gemist in mijn leven en ik heb spijt. Ik kon niet veel aan veranderen op zich. Ik was nog niet bekeerd tot Nederlander. Met zo'n rode paspoort in je zak zou je opgeroepen worden door de kazerne.
Eenmaal genautraliseerd werd de dienstplicht afgeschaft. En ik ben ook zo n mannetje die niet iedere dag aan denkt om mij als vrijwilliger aan te geven . Ik zou nu  blij zijn, als ze mij dwongen.

Maar heren ! is het niet zonde dat wij geen kennis van Militaire machine hebben? Stel je voor : er is oorlog ! hoe zou je je dierbaren willen beschermen?  Hoe ontmantel je een granaat? kun je goed mikken?

Van mijn oude marokkaanse vrienden ken ik maar 2 die in dienst zijn geweest. 1 uit Sawira en 1 uit Warzazat. Ze werken nog steeds bij de defensie.
Irifiyen: geen EEN.

man hou op wij hebben vechtersbloed hahahaha

Timarzgha

Een beetje marokaan weet wel goed om te gaan met vuurwapens
Zie een mb waar ze zowat een leger tegenover moesten zetten om hem uit te schakelen
Nederlandse leger steld btw niets voor, je komt er verwijfd uit

MBTiza

Citaat van: Timarzgha op 08/12/2005 om 23:01:04
Zie een mb waar ze zowat een leger tegenover moesten zetten om hem uit te schakelen

drama van Sreberenica hebben we het NL leger in actie gezien, ze hadden ontzag voor die Serviers en hebben geen enkele schot afgelost...

Hadou

Militaire dienst zou ons wel dicepline brengen in onze houding vind ik.
Wij kunnen niet eens netjes lopen man!
Wij hebben geen leider, of we volgen hem niet.
ieder doet maar wat!!
geen organisatie, geen structuur, ga zo door

Timarzgha

Citaat van: Taxsath op 08/12/2005 om 23:03:30
Citaat van: Timarzgha op 08/12/2005 om 23:01:04

drama van Sreberenica hebben we het NL leger in actie gezien, ze hadden ontzag voor die Serviers en hebben geen enkele schot afgelost...
haha hun held meneertje karremans, zat te trillen als een pasgeboren teefje :P

Hadou

moest je om lachen hoe die Mladic de Moslims heeft afgeslacht? hoe de vrouwen zijn verkracht? hoe de mensen verdreven zijn van hun huis en haard?

Dat zit ons ooit te wachten... Maat!

MBTiza

Citaat van: hadou op 08/12/2005 om 23:04:33
ieder doet maar wat!!

neccin udji then gha yaren x ubrid

Hadou

Citaat van: Taxsath op 08/12/2005 om 23:11:24
Citaat van: hadou op 08/12/2005 om 23:04:33
ieder doet maar wat!!

neccin udji then gha yaren x ubrid
Toch is het wel mogelijk denk ik. Denk aan Abd Al Karim Al Xatabbi. Hij heeft het wel voor elkaar gekregen.

Timarzgha

Citaat van: hadou op 08/12/2005 om 23:10:42
moest je om lachen hoe die Mladic de Moslims heeft afgeslacht? hoe de vrouwen zijn verkracht? hoe de mensen verdreven zijn van hun huis en haard?

Stel dan voor om je computertje te laten voor het is en samen af te reizen naar een kamp voor laten we zeggen behendigheid ?
Face the fact, we zijn vernederlands en de meesten onder ons zijn watjes, die langer voor de spiegel hangen als hun vrouwen!

MBTiza

dat valt reuze mee, zo gingen ze gewoon door met de onderlinge bloedvetes die hij verbood, zo hebben tal van zijn vechters hem verraden etc etc.

Hadou

Citaat van: Timarzgha op 08/12/2005 om 23:17:25

Stel dan voor om je computertje te laten voor het is en samen af te reizen naar een kamp voor laten we zeggen behendigheid ?
Face the fact, we zijn vernederlands en de meesten onder ons zijn watjes, die langer voor de spiegel hangen als hun vrouwen!

Je neemt mee toch niet naar Pakistan of zo?

En idd mannen van tegenwoordig besteden te veel aandacht aan  hun uiterlijk en het  de portomonee.. zodat ze bij de vrouwen willen scoren.

Dobry Den

Ja en dat gebeurde wel onder het oog van het Nederlandse leger. Hoewel ik ook wel interesse heb om in het leger te werken  (liefst als burger), denk ik dat het leger alles behalve goed is voor je persoonlijke ontwikkeling. Je wordt daar opgeleid als gehoorzame machines: Befehl ist Befehl. 

Samariaan

In engeland heb je een speciaal part-time militair programma voor studenten. In een jaar leer je hoe je moet schieten, survival technieken in boot-camps, dicipline, enzovoort. Je krijgt er nog voor betaald ook, er zijn geen voorwaarden aan verbonden in de zin van naar het echte leger gaan of iets dergelijks (tenzij je dom genoeg bent om een dubieus contract te tekenen).

Timarzgha

Ik heb ook zo een training achter de rug
Je leert van de ene boom naar de andere kruipen over een touw
Je leert schouwen van zware tassen op je rug
Je leert gehoorzamen als een slaafje en zo maar om 5 uur in de ochtend trappen ze de deur open om in het bos 20 kilometer te hardrennen
Als je weigerd krijg je afzondering, wij noemden het iso (isoleercel)!
Grote mond ga je naar de krachthonk tot je begint te piepen, en nog meer van dat onzin
Uiteindelijk moet je als een mongool met een houten wapen rond lopen, en pas eindelijk in de laatste 6 maanden een echt wapen en dan nog niet eens boeiend
Met andere woorden, liep 3 jaar achter op de rest
En je komt er echt dommer uit als je in gaat, en het steld geen ene ruk voor ;)
Waste of ur time thats all!