Pim Fortuyn was een Pedofiel!

Gestart door Isefrawen, 08/12/2005 om 10:52:25

MBTiza

Citaat van: hadou op 08/12/2005 om 23:11:48
Mbtiza heeft het als startpagina ingesteld  :p

hahahah lig jezelf ook in een deuk, doehetzelfer!

Hadou

Citaat van: Taxsath op 08/12/2005 om 23:13:50
Citaat van: hadou op 08/12/2005 om 23:11:48
Mbtiza heeft het als startpagina ingesteld  :p

hahahah lig jezelf ook in een deuk, doehetzelfer!
je kan toch wel tegen!

E3ber_Tastite

Citaat van: Taxsath op 08/12/2005 om 23:10:02
Citaat van: mouslati op 08/12/2005 om 23:05:35
Citaat van: Taxsath op 08/12/2005 om 22:50:28
tfoe xi imticen a op www.marocboys.nl of com heb je der heel veel.

Ben ik net van die achterlijke site's af die zomaar uit het niets  op mijn scherm verschijnen kom jij eraan :(

ik heb niet gezegd dat je erop moest klikken, maar hoe komen die sites bij juliie op de pc, wie heeft stiekem lopen kijken?!?

Ik ken die rotsite van een Coolie, drie jaar geleden op school, kwam ie even aanlopen met dat adres, om mij en een klasgenoot voor schut te zetten, en het is hem nog aardig gelukt ook.

Inuit

Citaat van: hadou op 08/12/2005 om 22:59:07
Je kan toch ook gewoon voor dat overbodige werken? Vakjes vullen, krantenbezorgen,  nog gewoon normale baantjes als anderen.. Waarom per se een arommie pijpen?
Wat ik nog lees in de kranten is dat er meestal 2 of meer jongentjes zijn die samen een 'klant' aannemen?!
door kranten te lopen of vakken te vullen kun je je geen outfit van 1500 of 2000 euro veroorloven en smijten met euro's in het uitgaanscircuit, zoals een original pimp dat doet. wel ironisch, een ho worden om je als pimp te kunnen gedragen ;D

Samariaan

Zoals hier gezegd begrijp er ook helemaal niks van, waarom zouden deze pubers dat doen? Het lijkt net alsof ze geen eigenwaarde of zelfontwikkeling hebben gehad, misschien een ander symtoom van de losgekoppelde positie die marokkaanse jongeren soms innemen in de maatschappij. Zeker omdat het ook lijkt dat dit wijdverspreid is, zoals bijvoorbeeld met dat schandaal met die scheidsrechter in Eindhoven.

Dobry Den

Denk dat er toch meer aan de hand is dan alleen materialisme. Die jongens in  Eindhoven waren volgens mij vooral verslaafd aan gokken. Ook de opvoeding speelt wel een rol. Een jongen is onaantastbaar; hem kan niks overkomen noch kan hij zijn eer schaden. Tja vind je het dan gek dat Marokkaanse jongetjes seksueel misbruikt worden of zich prostitueren.

Samariaan

Het is een tamelijk wrange manier van denken ! dat ontastbare . Het lijkt me inderdaad ook het soort type dat hun zussen zullen aanspreken en mishandelen omdat zij hun kuisheid niet willen bewaken, maar ondertussen hebben ze alle extremen zelf gehad. Denk bijvoorbeeld aan loverboys e.d.

Dobry Den

Citaat van: Samariaan op 08/12/2005 om 16:56:25
De homo lesbische federatie spreekt al van schande, en zegt dat we pedofielie niet moeten verwarren met homoseksualiteit, ze willen ook helemaal niet weten dat het minderjarige jongens betrof:

Door te stellen dat dhr Fortuyn seks had met minderjarige jongens wordt het beeld gecreëerd dat dhr Fortuyn 'pedofiel' zou zijn”, aldus de HLBF. „Dit beeld is verwerpelijk en ongepast aangezien het hebben van seksuele relaties met minderjarigen niet strafbaar is indien de minderjarige de leeftijd van zestien jaren heeft bereikt.” De federatie omschrijft het vermengen van de termen homoseksualiteit en pedofilie als „uiterst laakbaar.”

http://www.telegraaf.nl/binnenland/30006101/Homo_s_boos_over_beeldvorming_Fortuyn.html

Ze snijden met deze uitspraken zichzelf in de vingers. Het vooroordeel dat homo's met jan en alleman (en dus ook met minderjarigen) doen, wordt hiermee wel min of meer bevestigd. In iedergeval dat ze er niet afwijzend tegenover staan.

Citaat van: ! op 08/12/2005 om 16:44:29
Citaat van: m'Izran op 08/12/2005 om 16:38:50
Idd. En als het echt waar blijkt te zijn dan behoort het ook groot in de Media te verschijnen. Vraag me af of Pim dan nog geliefd is?

Jawel, je krijgt namelijk reacties a la m7. De kwestie zal gebagataliseerd worden. 'Een 17-jarige is geen kleuter', 'de jongetjes boden zichzelf aan' en 'ach het waren toch Marokkaantjes; die aanbidden toch ook een pedofiel'.

Alleen de politieke partijen zullen over de ruggen van deze jongetjes hun slag slaan.

Leg mij geen woorden in de mond. Ik bagateliseer niks. Het is een feit dat een 17 jarige geen kleuter is. Een kind van 4 verkrachten is iets anders dan in een je kont genaaid worden door een fors gebouwde 16-jarige (bijvoorbeeld) die zelf genoegen en of geld overhoudt aan die weinig verheffende activiteit. Het is een feit dat iemand die een ander naait zelf niet uitscheurt (Pim kon verlekkerd praten over de enorme piemels van zijn Marokkaanse lovers) en bij mijn weten aanbidden islamitische Marokkanen Allah, niet Mohammed. Uit andere berichten mijnerzijds kan je weten hoe ik denk over de vermeende pedofiele neigingen van Mohammed (namelijk, dat die er niet waren). Je bent dus niet correct bezig als je mijn naam met zulke uitspraken associeert.

Ik haatte Pim Fortuyn en alles waar hij voor stond. Dat gedoe met Marokkaanse hoertjes, waarover hij openlijk sprak vond ik walgelijk, net zo walgelijk als de toestanden in het Anne Frank plantsoen, waarvoor ook niemand gestraft is.

Maar wat ik ook haat in het Nederland van nu is dat vrijwel iedereen bezig is dingen die op zich al te erg voor woorden zijn, met opgezwollen retoriek zodanig verder op te blazen dat waarheid uit het zicht raakt en niet goed wordt aangepakt. Er wordt heel veel geschreeuwd in Nederland, van alle kanten.

Ik denk dat het waarom van het bestaan van die diskettes over LPF, PvdA, D66, milieubeweging en linkse groeperingen (het gaat niet alleen over die loser Pim), en het nu "toevallig" naar buiten komen ervan, veel belangrijker en ernstiger is.
Maar gelukkig voor de kwaadaardige breinen achter deze actie reageert Nederland zoals het een SBS6 actienieuwsminnende populatie betaamt, door vooral te kijken naar de pikante seksuele details, die al jaren bekend waren.

Izwan

Citaat van: hadou op 08/12/2005 om 22:13:51
En toch is pimmetje de grootste Nederlander aller tijden gekozen ..

Ik vraag mij ( bijna) iedere dag af , waarom onze marokkaantjes zich goedkoop laten gebruiken?
Het is een goed vraag.
Het is van belang om de voorgeschiedenis van deze Marokkaantjes te weten. Het is al eerder gesignaleerd dat Marokkaanse minderjarigen die uithuis weggelopen en in te huizen wonen, worden vaak de slachtoffers van pedofielen.

Moraina

Ik las vanochtend nog een stuk over jongesn die sex hebben metelkaar als ze lang moeten zitten, zullen ongetwijfeld wel marokanen tussen zitten...

abrid

Citaat van: Izwan op 09/12/2005 om 11:47:53

Ik vraag mij ( bijna) iedere dag af , waarom onze marokkaantjes zich goedkoop laten gebruiken?
Het is een goed vraag.
Het is van belang om de voorgeschiedenis van deze Marokkaantjes te weten. Het is al eerder gesignaleerd dat Marokkaanse minderjarigen die uithuis weggelopen en in te huizen wonen, worden vaak de slachtoffers van pedofielen.

Slachtoffers??? Ken je dat boek van Hans Sahar alias Farid? Daar werden ze ervoor betaald. En daar ging het om geld. Die mensen kennen dan toch geen eer meer.

Moraina

Hadou

Citaat van: Moraina op 09/12/2005 om 12:09:47
Ik las vanochtend nog een stuk over jongens die sex hebben met elkaar als ze lang moeten zitten, zullen ongetwijfeld wel marokanen tussen zitten...
Het was gisteravond op tv ( 2 vandaag of netwerk??) uitgebreid in het nieuws.
Het waren kinderen ( 12 tot 18 jaar) die juist door een zedendelict uit hun huis gehaald zijn en in een tehuis geplaatst zijn om als nog van hun trauma te helpen.. Maar het ging mis. De directeur kon geen garanties geven dat jongens sex met elkaar in die instelling zouden hebben..  dit is toch belachelijk of niet?
http://www.netwerk.tv/index.jsp?p=items&r=netwerk&a=204471

Izwan

Citaat van: abrid op 09/12/2005 om 12:11:36
Citaat van: Izwan op 09/12/2005 om 11:47:53

Het is een goed vraag.

Slachtoffers??? Ken je dat boek van Hans Sahar alias Farid? Daar werden ze ervoor betaald. En daar ging het om geld. Die mensen kennen dan toch geen eer meer.
Ik kan het boek van Hans Sahar niet, maar ik weet dat minderjarigen in die in een moeilijke omstandigheden zich verkeren zijn in het algemene kwetsbaar en zeer beinvloedbaar. Dat is ook de reden dat ze beschermt dient te worden. Daarnaast zijn incest kinderen een makkelijke prooi voor pedofielen.