Pim Fortuyn was een Pedofiel!

Gestart door Isefrawen, 08/12/2005 om 10:52:25

Inuit

Citaat van: m'Izran op 08/12/2005 om 16:20:49
Fractievoorzitter R. Sörensen van Leefbaar Rotterdam gelooft het in iedere geval niet: http://www.nu.nl/news.jsp?n=638800&c=10&rss
what a big suprise......die mensen zijn al hun kruit in een keer kwijt als blijkt dat het waar is, dus deze reacties zijn te verwachten en die zullen niet alleen van Leefbaar R'dam komen.

athsaynou

Citaat van: Inuit op 08/12/2005 om 16:23:03
Citaat van: m'Izran op 08/12/2005 om 16:20:49
Fractievoorzitter R. Sörensen van Leefbaar Rotterdam gelooft het in iedere geval niet: http://www.nu.nl/news.jsp?n=638800&c=10&rss
what a big suprise......die mensen zijn al hun kruit in een keer kwijt als blijkt dat het waar is, dus deze reacties zijn te verwachten en die zullen niet alleen van Leefbaar R'dam komen.

Idd. En als het echt waar blijkt te zijn dan behoort het ook groot in de Media te verschijnen. Vraag me af of Pim dan nog geliefd is?

Dobry Den

Citaat van: m'Izran op 08/12/2005 om 16:38:50
Idd. En als het echt waar blijkt te zijn dan behoort het ook groot in de Media te verschijnen. Vraag me af of Pim dan nog geliefd is?

Jawel, je krijgt namelijk reacties a la m7. De kwestie zal gebagataliseerd worden. 'Een 17-jarige is geen kleuter', 'de jongetjes boden zichzelf aan' en 'ach het waren toch Marokkaantjes; die aanbidden toch ook een pedofiel'.

Alleen de politieke partijen zullen over de ruggen van deze jongetjes hun slag slaan.

athsaynou

Citaat van: ! op 08/12/2005 om 16:44:29
Citaat van: m'Izran op 08/12/2005 om 16:38:50

Jawel, je krijgt namelijk reacties a la m7. De kwestie zal gebagataliseerd worden. 'Een 17-jarige is geen kleuter', 'de jongetjes boden zichzelf aan' en 'ach het waren toch Marokkaantjes; die aanbidden toch ook een pedofiel'.

Alleen de politieke partijen zullen over de ruggen van deze jongetjes hun slag slaan.

Ja verbaast me eigelijk ook niet, bijv. de moordenaar op Pim een Hollander werd meteen in de doofstop gestopt, en nu over Theo blijkt een Marokkaan en daar blijven ze maar over praten. Nederlandse mentaliteit?

Dobry Den

Citaat van: m'Izran op 08/12/2005 om 16:47:02
Ja verbaast me eigelijk ook niet, bijv. de moordenaar op Pim een Hollander werd meteen in de doofstop gestopt, en nu over Theo blijkt een Marokkaan en daar blijven ze maar over praten. Nederlandse mentaliteit?

Heeft er wel iets mee te maken. Velen zien Marokkanen nog steeds niet als  '1 van hun'. Als je niet tot '1 van hun' behoort, kunnen zij zich niet goed in jou verplaatsen (denkbeelding). En ja, ook de Nederlanders hebben last om de vuile was buiten te hangen. Bij een misdaad van '1 van hun' is er ook de neiging om het te bagataliseren.

Samariaan

De homo lesbische federatie spreekt al van schande, en zegt dat we pedofielie niet moeten verwarren met homoseksualiteit, ze willen ook helemaal niet weten dat het minderjarige jongens betrof:

Door te stellen dat dhr Fortuyn seks had met minderjarige jongens wordt het beeld gecreëerd dat dhr Fortuyn 'pedofiel' zou zijn”, aldus de HLBF. „Dit beeld is verwerpelijk en ongepast aangezien het hebben van seksuele relaties met minderjarigen niet strafbaar is indien de minderjarige de leeftijd van zestien jaren heeft bereikt.” De federatie omschrijft het vermengen van de termen homoseksualiteit en pedofilie als „uiterst laakbaar.”

http://www.telegraaf.nl/binnenland/30006101/Homo_s_boos_over_beeldvorming_Fortuyn.html

Samariaan

Citaat van: ! op 08/12/2005 om 16:55:21
Citaat van: m'Izran op 08/12/2005 om 16:47:02

Heeft er wel iets mee te maken. Velen zien Marokkanen nog steeds niet als  '1 van hun'. Als je niet tot '1 van hun' behoort, kunnen zij zich niet goed in jou verplaatsen (denkbeelding). En ja, ook de Nederlanders hebben last om de vuile was buiten te hangen. Bij een misdaad van '1 van hun' is er ook de neiging om het te bagataliseren.

Het is ook niet verwondelijk dat in het buitenland de moord van PF wordt verward met TvG, er wordt vaak gedacht dat beiden zijn vermoord door moslims.

Hadou

En toch is pimmetje de grootste Nederlander aller tijden gekozen ..

Ik vraag mij ( bijna) iedere dag af , waarom onze marokkaantjes zich goedkoop laten gebruiken?

Inuit

Citaat van: hadou op 08/12/2005 om 22:13:51
Ik vraag mij ( bijna) iedere dag af , waarom onze marokkaantjes zich goedkoop laten gebruiken?
ik denk dat materialisme hier de boosdoener is, zoals ze dat in veel andere gevallen ook is.

in mijn ogen zijn materialisme en individualisatie werkelijk de pest voor een samenleving.

mouslati

Zou het nou echt waar zijn?  heb eigenlijk nooit geweten dat marokkaanse jongens zich hiervoor leenden. Heb altijd gedacht dat ze een soort aangeboren eergevoel hadden. Ik weet het niet hoor, er klopt iets niet.

mouslati

Citaat van: Inuit op 08/12/2005 om 22:16:14
in mijn ogen zijn materialisme en individualisatie werkelijk de pest voor een samenleving.

maar toch kunnen we niet zonder..........

Hadou

Wat is het eigenlijk? Lijden ze honger? Nee!
Hebben ze geen kleding? Dat hebben ze !
Wat zet een jongen aan om aan pimmetje te komen?

s@lou@

MBTiza

ik  hoorde wel dat hij een abdars-vriend had uit R'dam, Pim zei zelf altijd dat als ze samen in R'dam waren hij het niet meer zo zeker wist wat betreft hun relatie, na zijn dood gingen velen naar de broer van het vriendje van Pim en condoleerde hem met het verlies van zijn adawar..

MBTiza

Citaat van: hadou op 08/12/2005 om 22:13:51
En toch is pimmetje de grootste Nederlander aller tijden gekozen ..

van een hollandes gevangenisbewaardster hoorde ik dat ze heel vaak marokkaantjes bij elkaar in de douche betrapte als deze lang moesten zitten...