Pim Fortuyn was een Pedofiel!

Gestart door Isefrawen, 08/12/2005 om 10:52:25

Isefrawen

Peter R. de Vries laat weer van zich horen, deze keer betreft het Pim Fortuyn. Een slimme AIVD-er liet losse diskettes in zijn geleasde wagen rondhangen met smakelijke feiten over Pim Fortuyn en een aantal geestelijk gestoorden van de LPF. Nu blijkt dat Pim Fortuyn er een vrij zieke hobby op na hield. Hij pompte hier en daar een minderjarige Marokkaan vol.
De AIVD heeft Peter R. de Vries gewaarschuwd de diskettes weer in te leveren; het naar buiten brengen van staatsgeheimen zou een gevangenisstraf van 15 jaar kennen.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/29958181/Staatsgeheimen_op_straat.html

Tja, ik heb er nog gesolliciteerd. Dom dat ze me niet hebben aangenomen. Onder mijn leiding zouden dat soort dingen natuurlijk niet gebeuren!

Dat sekleven van Fortuyn, daar was die man zelf heel open over dus dat is weinig interessant, tenzij hij het met erg jonge knulletjes deed.

Belangrijker is, waarom en hoe heeft die medewerker de diskettes gemaakt (want een allemaal verschillende documenten van verschillende onderzoeksclubjes binnen de AIVD, die normaal zelfs onderling geen info mogen uitwisselen). Was het een "hoge" die toegang had tot info uit verschillende teams, en die iets wil bereiken ivm de komende verkiezingen?
Dit riekt nogal. Het was vast geen ongelukje.

Isefrawen

Het was bekend dat pimmetje met jonge kerels naar bed ging, maar het was niet bekend dat deze minderjarige kleuters kapotscheurde... Voor Peter R. de Vries komt het nu misschien vreemd over omdat hij politieke ambities heeft, maar dan nog? Hij staat bekend om zijn recherche-werkzaamheden en niet om zijn pollitieke ambities. Als blijkt dat pimmetje pedofiel was dan kan Nederland eindelijk met deze gestoorde manniaken afrekenen die het land naar de afgrond hebben geholpen. Optieven met zijn biljartbal-kop-standbeelden die de straten van Rotterdam vervuilen!

athsaynou

Bekend? bij mij niet hoor...maar nu je het zegt het verbaast me niet moet ik zeggen, gatver!

Ik had een hekel aan Fortuyn en het feit dat mijn ex een grote bewonderaar was heeft een grote rol gespeeld in zijn beslissing mij uit huis te gooien (met geweld). Dus dat je niet denkt dat ik het voor Fortuyn opneem. Maar er bestaat nog wel iets tussen "minderjarig" en "kleuter". Waarschijnlijk waren het gewoon van die Marokkaanse jongenshoertjes die zijn betaald door politieke tegenstanders.

athsaynou

Dan nog; ze zijn wel minderjarig.

Ja, maar we hebben het hier niet over uitscheurende kleuters, laten we de discussie even helder houden.

Dobry Den

Citaat van: @lcf op 08/12/2005 om 15:32:48

Het was bekend dat pimmetje met jonge kerels naar bed ging, maar het was niet bekend dat deze minderjarige kleuters kapotscheurde... Voor Peter R. de Vries komt het nu misschien vreemd over omdat hij politieke ambities heeft, maar dan nog? Hij staat bekend om zijn recherche-werkzaamheden en niet om zijn pollitieke ambities. Als blijkt dat pimmetje pedofiel was dan kan Nederland eindelijk met deze gestoorde manniaken afrekenen die het land naar de afgrond hebben geholpen. Optieven met zijn biljartbal-kop-standbeelden die de straten van Rotterdam vervuilen!

Inderdaad, mocht het waar zijn dan stel ik voor om de media te bombarderen met de tekst dat Nederlands Hoogst Heilige een pedofiel was, die Marokkaanse jongetjes verkrachte.

Nee, die zich de seksuele diensten van Marokkaanse schandknaapjes liet welgevallen. De waarheid is erg genoeg.

Dobry Den

Citaat van: ***** op 08/12/2005 om 15:56:51
Ja, maar we hebben het hier niet over uitscheurende kleuters, laten we de discussie even helder houden.

Laten we inderdaad helder zijn: minderjarig=minderjarig.

Een 17-jarige zit niet meer op de kleuterschool, mogen we hopen.

Dobry Den

Citaat van: ***** op 08/12/2005 om 16:02:22

Minderjarig=minderjarig; dus of iemand nu 5 of 17 is, doet er niet toe. Bovendien kan jij geen enkel mededeling doen hoe oud de slachtoffers waren en of ze zich prostitueren om de simpele reden dat jij niet over deze gegevens beschikt.

Isefrawen

Citaat van: ***** op 08/12/2005 om 16:02:22

je snapt toch wel dat je minderjarige kleuters als een woordenspeling moet lezen? een kleuter is een kleuter en blijft een minderjarige...

Zoals je weet ben ik wat traag van begrip.
Ik zie niks speels.

athsaynou

Fractievoorzitter R. Sörensen van Leefbaar Rotterdam gelooft het in iedere geval niet: http://www.nu.nl/news.jsp?n=638800&c=10&rss