Pim Fortuyn was een Pedofiel!

Gestart door Isefrawen, 08/12/2005 om 10:52:25

TheCFO

Citaat van: ! op 11/12/2005 om 00:11:50
Er bestaat ook 'seks zonder dwang' wat onder seksueel misbruik valt. 1 daarvan is......ja juist.....seks met minderjarigen.

Volgens mij zijn 17 jarigen weliswaar minderjarig, maar is het niet strafbaar om daar sex mee te hebben. Ik denk dat onder de 16 strafbaar is.

Hoewel ik het ook allemaal nogal ranzig en goor vind, kan ik me niet voorstellen dat als Melkert, Dijkstal of zelfs Balkenende wisten dat Pim strafbare stuff deed ze hem daar niet mee gepakt zouden hebben. Ze scheten allemaal in hun broek in ide dagen.

Ik denk dus zelf dat deze jongens minderjarig waren (in die zin van geen 18) maar legaal om -dwangloze- sex mee te bedrijven.

mouslati

Ik vond het vaag allemaal, en weet nog niet zo goed wat ik er van moet denken.

onwetend

Citaat van: TheCFO op 12/12/2005 om 12:55:24
Citaat van: ! op 11/12/2005 om 00:11:50
Er bestaat ook 'seks zonder dwang' wat onder seksueel misbruik valt. 1 daarvan is......ja juist.....seks met minderjarigen.

Volgens mij zijn 17 jarigen weliswaar minderjarig, maar is het niet strafbaar om daar sex mee te hebben. Ik denk dat onder de 16 strafbaar is.

Hoewel ik het ook allemaal nogal ranzig en goor vind, kan ik me niet voorstellen dat als Melkert, Dijkstal of zelfs Balkenende wisten dat Pim strafbare stuff deed ze hem daar niet mee gepakt zouden hebben. Ze scheten allemaal in hun broek in ide dagen.

Ik denk dus zelf dat deze jongens minderjarig waren (in die zin van geen 18) maar legaal om -dwangloze- sex mee te bedrijven.
alle hoge pieten hier in nl zijn met dingen bezig die strafbaar zijn,maar iedereen kijkt er door heen tenzij je rob oudkerk heet ofzo maar denk dat er veel meer dingen aan de hand zijn.tfoe! wat een vies ranzige idee zeg dat die marokkaantjes het met die man deden.heb vaker gehoord dat marokkaanse jongetjes op c.s. staan te bukken voor een nieuwe paar prada's maar met PIM!!!!!!!!!! dat gaat boven mij petje....vraag me af of er nog zelf respect bestaat???????

Isefrawen

Allemaal stoerdoenerij joh, hoe kan je wraak nemen op een groep waar je een schurfthekel aan hebt? Juist, door te zeggen dat je ze allemaal geneukt hebt. Vooral als blijkt dat diezelfde groep een hekel heeft aan jou en de seksuele voorkeur waar je graag mee te koop staat. Tuurlijk zullen er Marokkaanse steundozen zijn die het graag met mannen deden en ook met onze flikkergodje van bil gingen, maar om dan gelijk te gaan spreken over minderjarige Marokkanen is een fantasie die ze nooit kunnen waarmaken. Het hoort allemaal bij de strategie van de Lijpe Pedofielen Federatie, lekker "Marokkaantjes" onderuit halen. Iets wat ze niet kunnen krijgen gaan deze flikkerige debieltjes over fantaseren. Elke politicus heeft wel een vriendje bij de aivd werken die zo nu en dan wat op papier kalkt om een beeld in de maatschappij te zetten. Ik zou zeggen, boycot die hele shitzooi van den haag en laat ze hun poppendansjes in hun vieze zieke sekswereldje maar voortzetten, de uiteindelijke waarheid komt toch wel boven water. Een ding staat vast: stem dus niet op de pvda!

Isefrawen

Vereniging Martijn.org is een pedofielennetwerk die toestemming van de overheid heeft om ouderen vieze spelletjes met kinderen in bed te laten doen. Sinds 1982 zijn deze zieke mongolen bezig met een discussie om kinderen seksueel te kunnen gaan molesteren. Sinds kort hebben ze jou hulp nodig, ze willen een Pedo top 100 in elkaar zetten die ze kunnen draaien tijdens het misbruik van kinderen. Aangezien de pedofielen in Den Haag een hot item zijn en groen licht krijgen van het pedofielennetwerk dat nu in Nederland de macht heeft, mag jij meebepalen welk liedje het meest gedraaid zal worden tijdens het kapotscheuren van kinderen. In plaats van een liedje zoals ‘poesje mauw kom eens gauw, ik heb wat lekkers voor jou” door te mailen, wil ik jullie hierbij verzoeken deze tekst naar ze te sturen: “pedofieltje kom eens gauw, ik gooi je hoofd van een flatgebouw”. Zul je zien hoe snel Den Haag weer stijf op zijn voorpoten staat te schuimbekken.

http://www.martijn.org/page.php?id=120000

Timarzgha

Respect, eigenwaarde, eer etc, zijn geen kenmerken waar een verslaafde stil bij staat a mensen
Kinderen worden vaak te snel uit huis gedonderd als hij of zij betrapt worden op gebruik van
Kinderen worden verstoten en hebben totaal geen leiding of steun meer, en ook niemand die hen iets inpraat
Slechts mensen zoals hun die hun eerloze daden aanpraten en hun de verkeerde weg op helpen
Het een reden om stil te staan bij ons gedrag, gedrag van ouders broers zussen etc van een eventuele verslaafde of anders gedwaalde
Vind onze ouders toch vaak te snel de handdoek in de ring gooien, uit wanhoop en omdat zij geen andwoord hebben op!
Of dit verhaal klopt of niet, één ding is zeker en dat is dat het gebeurd
Als je het zelf goed hebt ben je nogal snel geneigd makkelijk te praten en denken over gedragingen van een ander, die leeft eigenlijk in het voor jouw onbekende!

Moraina

Citaat van: @lcf op 12/12/2005 om 15:36:15
Vereniging Martijn.org is een pedofielennetwerk die toestemming van de overheid heeft om ouderen vieze spelletjes met kinderen in bed te laten doen. Sinds 1982 zijn deze zieke mongolen bezig met een discussie om kinderen seksueel te kunnen gaan molesteren. Sinds kort hebben ze jou hulp nodig, ze willen een Pedo top 100 in elkaar zetten die ze kunnen draaien tijdens het misbruik van kinderen. Aangezien de pedofielen in Den Haag een hot item zijn en groen licht krijgen van het pedofielennetwerk dat nu in Nederland de macht heeft, mag jij meebepalen welk liedje het meest gedraaid zal worden tijdens het kapotscheuren van kinderen. In plaats van een liedje zoals ‘poesje mauw kom eens gauw, ik heb wat lekkers voor jou” door te mailen, wil ik jullie hierbij verzoeken deze tekst naar ze te sturen: “pedofieltje kom eens gauw, ik gooi je hoofd van een flatgebouw”. Zul je zien hoe snel Den Haag weer stijf op zijn voorpoten staat te schuimbekken.

Gatverdamme

Izouran

Oftopic:

Er was toch ook nog een voetbaltrainer van PSV (als ik me niet vergis)
die ook wat met Marokkaanse jongetjes aan het rotzooien was?

Laysa

Citaat van: @lcf op 12/12/2005 om 15:36:15

Huh???? Wat is dit voor achterlijke zooi?? WAAROM is deze site niet uit de lucht gehaald???

Hier kan ik me zo KWAAD om maken, wat is dit voor een stupiditeit. Hier moet wat aan gedaan worden, iemand moet gedwongen worden te "emanciperen" (hoofddoekje af enz.) maar ranzige pedofielen mogen hun ziekelijke hersenspinsels promoten????

In en in TRIEST, hier moet wat aan gedaan worden.

Tamza

Laysa, volgens mij kregen ze zelfs subsidie van de overheid

Laysa

Citaat van: Tamza op 13/12/2005 om 15:01:40
Laysa, volgens mij kregen ze zelfs subsidie van de overheid

Dit is voor mij het bewijs dat deze mensen totaal NIET sporen. Vind je het gek dat er radicalisme is, hetzij op deze manier maar dan mooi ingepakt met mooie woorden, hetzij op religie gebasseerd.

In Nederland denkt men zogenaamd een "beschaafde" maatschappij te zijn, maar de wapenindustrie, de geschiedenis en dit soort dingen laten je een hele andere kant zien.

Nennessen!!!!!

ameziane

Citaat van: Izouran op 12/12/2005 om 18:44:13
Oftopic:

Je doelt op Fons Spooren. Hij is veroordeeld tot ruim 2 jaar cel.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/12566101/Ruim_2_jaar_cel_voor_Fons_Spooren.html

Masja

wat bezielt die kerels toch, zijn ze oversekst.. of mischien meer machtscapaciteit over een kind ipv een volwassen persoon, man of vrouw , van kinderen moet je afblijven 

Izouran

Citaat van: ameziane op 13/12/2005 om 15:25:28
Citaat van: Izouran op 12/12/2005 om 18:44:13
Oftopic:

Je doelt op Fons Spooren. Hij is veroordeeld tot ruim 2 jaar cel.
http://www.telegraaf.nl/binnenland/12566101/Ruim_2_jaar_cel_voor_Fons_Spooren.html

Ja klopt, bedankt

Smeerlappen.