Pim Fortuyn was een Pedofiel!

Gestart door Isefrawen, 08/12/2005 om 10:52:25

Izouran

Morgen een uitzending van Peter R. de Vries. over o.a. dit onderwerp.

Lijkt me intressant.

Lief uitroepteken, als die jongens het tegen hun zin deden was het misbruik. Zo niet, dan niet. En dan valt er niet te schreeuwen over misbruik, maar over iets anders.

Verdonk was in de tijd dat Pim lekker van bil ging met Marokkaanse jongens die zich plotseling aanboden toch iets hoogs bij de AIVD?  Zij is toch van de VVD?

Over wie wordt geluld op de diskettes? D66, LPF, PvdA, linkse en milieubeweging.
Allemaal tegenstanders van de VVD. Naar de VVD is geen onderzoek gedaan.
En wie kan nu kiezen tussen uitzenden en vervolging riskeren (in de cel is het lastig campagne voeren), of inleveren en slap worden gevonden door de potentiele achterban? Peter R de Vries, een nieuwe bedreiging voor de status quo, na de toch nog mislukte greep naar de macht van het domme gepeupel dat zich verenigde achter de nationale troetelhomo.
Dat is wat mij dwars zit, niet de reeds lang bekende perverse neigingen van een kale nicht en de geldzucht en eerloosheid van een paar Marokkaanse jongens die niet representatief zijn voor een heel volk.

Dobry Den

Citaat van: ***** op 10/12/2005 om 21:47:57
Lief uitroepteken, als die jongens het tegen hun zin deden was het misbruik. Zo niet, dan niet.

Er bestaat ook 'seks zonder dwang' wat onder seksueel misbruik valt. 1 daarvan is......ja juist.....seks met minderjarigen.

Chatt zie arif

Pim een pedofiel,hofstadgroep die huiskamerhuwelijken hield met meisjes van 17 jaar oud.Duurden soms 5 dagen die huwelijken,daana mocht een tot de islam bekeerde surinamer even met malika17 trouwen.Vraag me af hoeveel hoofddoeken ze hebben gehad(getrouwd) die groep uit de hofstad?

Ik denk dat het tijd wordt om de tv,radio,en de laptop uit het raam te gooien en een piano te kopen.Wat een maatschappij zeg!

Hadou

Dan kun je Imagine van John Lenon oefenen. Mooi, stil en veelzeggend nummer.

Hadou

Op een van de diskettes schreef de AIVD er een citaat van lPF:
Die Marokkaantjes moet je eerst n..k.n en daarna het land uitsmijten.
Wat zijn de  Marokkanen zo goedkoop :(
Tfoe! Tfoe! Tfoe!!

Azjdhiedh

nog ffe en je krijgt ze gratis bij aankoop van elk product...net zegels.

ik zou zeggen erger dan dit kunnen we niet meer voorschut worden gezet.

De AIVD en RID blijken dus hun rapporten te baseren op een (1) persoon die verhalen vertelt (die bron kan beter snuff-movies gaan regisseren) en hun boekje te buiten te gaan qua onderzoek, tenzij ministers/burgemeester opdracht hebben gegeven wat in feite nog erger zou zijn. Heel amateuristisch dat gedoe met die diskettes. Als we het van RID en AIVD moeten hebben zijn we in Nederland niet veilig.
Ik denk dat iedereen die wat heeft gedaan in milieu- en of linkse beweging (en Molukse beweging en LPF) de AIVD moet gaan sommeren openheid te geven over voorkomen van zijn of haar naam in de bestanden.

Citaat van: hadou op 11/12/2005 om 23:17:08
Op een van de diskettes schreef de AIVD er een citaat van PF:
Die Marokkaantjes moet je eerst n....n en daarna het land uitsmijten.
Wat zijn de  Marokkanen zo goedkoop :(
Tfoe! Tfoe! Tfoe!!

Ik denk eerder dat zo'n uitspraak uit een natte droom van de informant of AIVD komt.
Er stonden immers veel meer controleerbaar onjuiste zaken in die bestanden.

Tamza

Goed dat hij was doodgeschoten die goorlap.

Stel je voor, zo'n gore kindmisbruiker als minister-president die zulke uitspraken doet over Marokkanen. Er was trouwens al een keer eerder een filmpje van hem op Netwerk geweest waarin te zien was hoe hij over Marokkanen praatte alsof ze parasieten.

miss.F.

Citaat van: Tamza op 12/12/2005 om 11:23:40
Goed dat hij was doodgeschoten die goorlap.

Idd, Volkert heeft ons een dienst bewezen! Wat een ranzigheid van al die perverselingen die mee hebben gedaan en die jongens op die manier vernederd hebben. Gatver!!  Ik hoop en verwacht toch echt dat hier iets aan gedaan gaat worden, want dit is smerigheid ten top!

Wat me het meest frustreerde aan die reportage is het feit dat men het vooral erg vindt dat de info uitgelekt is, ipv de smerige en strafbare feiten die hebben plaatsgevonden. Ik heb te doen met die jongens

athsaynou

Citaat van: miss.F. op 12/12/2005 om 12:34:11

Wat me het meest frustreerde aan die reportage is het feit dat men het vooral erg vindt dat de info uitgelekt is, ipv de smerige en strafbare feiten die hebben plaatsgevonden. Ik heb te doen met die jongens

Idd, dat iritteert me mateloos, maar wat me echt mateloos iriteerd hij doet het gewoon met zijn "vijand"

miss.F.

Citaat van: m'Izran op 12/12/2005 om 12:36:17

Idd, dat iritteert me mateloos, maar wat me echt mateloos iriteerd hij doet het gewoon met zijn "vijand"

vieze smerigerd is het, een onmens!

abrid

Citaat van: miss.F. op 12/12/2005 om 12:39:43

Wat hoor ik Pim stemmers nu zeggen. Hij is erin geluisd door ......
Men is nu een complottheorie aan het inmekaar flansen.

miss.F.

Citaat van: abrid op 12/12/2005 om 12:46:43
Citaat van: miss.F. op 12/12/2005 om 12:39:43

Wat hoor ik Pim stemmers nu zeggen. Hij is erin geluisd door ......
Men is nu een complottheorie aan het inmekaar flansen.

ja dat verbaast me niets. Ik hoorde vanochtend op de radio dat men het wel heel toevallig vind dat Peter er uitgerekend nu mee komt. Dat kan me verder weinig schelen, feit is dat het een viezerik was en dat zijn aanhangers geloofden in een pedofiel!