Ratelband: Bin Laden 'verlicht denker'

Gestart door Timarzgha, 07/12/2005 om 20:35:33

Dobry Den

Citaat van: ***** op 08/12/2005 om 15:55:49
Grote vraag blijft, wat heeft "de islam" aan zo'n achterlijke pleitbezorger. Ik vrees bar weinig.

Ben het met je eens. Deze man heeft volgens mij ook een beruchte reputatie watbetreft seksistische opvattingen tov vrouwen.

Inuit

Citaat van: ***** op 08/12/2005 om 15:55:49
Grote vraag blijft, wat heeft "de islam" aan zo'n achterlijke pleitbezorger. Ik vrees bar weinig.
De islaam zelf niks nee, dat is ook niet wat ik zeg. Echter, de moslims of mensen met een moslimachtergrond in NL misschien wel, want het huidige klimaat waarin mensen als Hemelrijk ongestoord de moslims met nazi's/facisten kunnen vergelijken (en daarmee dus de islaam aan het facisme) moet een keer afgelopen zijn. Misschien dat als meer mensen harop zeggen dat het niet acceptabel is om moslims en hun religie constant te bashen dat er dan een beetje nuance komt.

Maar dan heb je dus niks aan een man die (met recht) niet serieus wordt genomen.

Inuit

Citaat van: ***** op 08/12/2005 om 16:18:52
Maar dan heb je dus niks aan een man die (met recht) niet serieus wordt genomen.
Ik draag hem ook niet op handen en voeten......in iedergeval schaadt hij de moslims of islaam niet met dergelijke uitspraken, dus we kunnen er alleen voordeel bij hebben.

katim110

Ratelband kwam de laatste tijd waarschijnlijk aandacht tekort. Nu komt hij weer in het nieuws. Goed voor zijn zaken.

Ik heb liever dat hij over hete kolen loopt

mara

Voor t eerst dat meneer tjakka iets zinnigs zegt. Bij de vorige verkiezingen had ie NL belooft te emigreren naar australie als hij niet in de 2e kamer zou belanden...laffe debiel.

Citaat van: Inuit op 08/12/2005 om 16:21:10
Ik draag hem ook niet op handen en voeten......in iedergeval schaadt hij de moslims of islaam niet met dergelijke uitspraken, dus we kunnen er alleen voordeel bij hebben.

Dat hij de moslims niet schaadt, is dat zo geweldig? Alle mensen, kunnen we niet voor meer gaan dan dat? Zijn we zo snel tevreden? Omdat een halve Nederlandse zool met een tekort aan media-aandacht iets roept wat een dagje free-publicity oplevert? Waar is de trots? Je kunt beter voor jezelf opkomen dan zo'n slappe zak voor je laten spreken.

Inuit

Citaat van: ***** op 10/12/2005 om 21:53:09
Citaat van: Inuit op 08/12/2005 om 16:21:10

Dat hij de moslims niet schaadt, is dat zo geweldig? Alle mensen, kunnen we niet voor meer gaan dan dat? Zijn we zo snel tevreden? Omdat een halve Nederlandse zool met een tekort aan media-aandacht iets roept wat een dagje free-publicity oplevert? Waar is de trots? Je kunt beter voor jezelf opkomen dan zo'n slappe zak voor je laten spreken.
waar heb je het over? heb ik ergens gezegd dat ik een woordvoerder nodig heb? laat staan dat ik heb gezegd dat Ratelband mijn woordvoerder is.
je doet nu alsof we ons opstellen als een hond die een afgelikte bot toegeworpen krijgt. stel je vooroordelen ff bij wil je!

ik zeg alleen dat deze man in mijn ogen gewoon hardop zegt dat men wat nuance moet aanbrengen en moslims niet constant in een kwaad daglicht moet stellen......dan mag deze persoon van mij best de media halen met deze uistpraken omdat ik het eens ben met wat hij zegt. maar daarmee maak ik hem nog niet tot mijn woordvoerder.

OK goed hoor, maar je verwacht voordeel van zijn uitspraken, en dat vind ik wat naief.
Eerst gaat zo'n man met Tokkies aan de slag (zonder resultaat), en dan met moslims.
Die man egotript gewoon een beetje met een oudbakken mening.
En leg eens uit wat mijn reactie met vooroordelen te maken heeft?
Dan kan ik ze over boord gooien.

Mijn vooroordeel:  Moslims en de islam zijn meer waard dan Ratelband.
Nog een vooroordeel: Ratelband is een commerciele lul.

Welke moet ik van jou overboord gooien Inuit?

Timarzgha

Citaat van: ***** op 10/12/2005 om 22:20:11
Mijn vooroordeel:  Moslims en de islam zijn meer waard dan Ratelband.
Nog een vooroordeel: Ratelband is een commerciele lul.

Welke moet ik van jou overboord gooien Inuit?
Je doet net alsof wij niet zonder hem kunnen of andersom
Maak er niet meer van dan er is, die man heeft een mening en wil die uitdragen
Hoe hij aan die mening komt of wat hem ook beweegt doet er niet toe, hij is vrij zijn mening uit te dragen
En bij toeval is hij van mening dat er meer respect opgebracht zou moeten worden voor de islam, big deal, het andere geluid van hoe achterlijk wij zouden zijn kwam ons de keelgat al uit
Laat iemand even iets anders zeggen en loop niet zo te zeiken wil je:::::>in peace!