wat zijn jou stopwoord(en)????

Gestart door imzourenlady, 26/05/2004 om 16:16:31

imzourenlady

salaam,

heey ik vroeg me af wat jullie stopwoorden zijn? die je standaard altijd gebruiken. mijne zij bijvoorbeeld; 'je hebt hoop', 'waarom haten', en natuurlijk, ewa safie ezo...

mohiem ik lees het wel!!

beslma

Massugrada

#1
mijn stopwoorden zijn:

ewa qlaqel

imzourenlady

#2

Citeermijn stopwoorden zijn:

ewa qlaqel

salaam,

wat is qlaqel????

Massugrada

#3

Citeersalaam,

wat is qlaqel????

geloof me dat wil je niet weten

Debouz

#4
Issema  rogha is een van de stopwoorden die ik vaak gebruik.

imzourenlady

#5

Citeergeloof me dat wil je niet weten

salaam,

hahaah ik krijg een sterk vermoeden!!!

Massugrada

#6

Citeersalaam,

hahaah ik krijg een sterk vermoeden!!!

ok omdat jij zo aandringt....qlaqel betekent ballen (geslachtsdeel).

imzourenlady

#7

Citeerok omdat jij zo aandringt....qlaqel betekent ballen (geslachtsdeel).

salaam,

hahaha ja oke dan

Samariaan

#8

Citeersalaam,

hahaha ja oke dan

En weer is Imzourenlady verzeilt gegraakt in een onderwerp waarin ze eigenlijk niet in verzeilt wil raken...

imzourenlady

#9

CiteerEn weer is Imzourenlady verzeilt gegraakt in een onderwerp waarin ze eigenlijk niet in verzeilt wil raken...

salaam,

hahah ja maar.. ja ik moet wel weten waar ze het over hebben dus moet wel door vragen hahhaha

Samariaan

#10

Citeersalaam,

hahah ja maar.. ja ik moet wel weten waar ze het over hebben dus moet wel door vragen hahhaha

wassalaam,
typisch weer iets voor een Imzourenlady ;)

Wasilla tarifest

#11
Sorry meid, maar mag ik vragen wat je nu eigenlyk hebt geleerd hier op amazigh.nl? Want de meeste topics van jou gaan over alles behalve over de amazigh-kwestie en dat is best jammer. Ik begryp dat je soms gewoon ff zin hebt om wat leuks te posten, maar doe dat dan aub by babbelhoek!

En is niet aanvallend bedoeld, dus vat het aub niet zo op!


imzourenlady

#12

CiteerSorry meid, maar mag ik vragen wat je nu eigenlyk hebt geleerd hier op amazigh.nl? Want de meeste topics van jou gaan over alles behalve over de amazigh-kwestie en dat is best jammer. Ik begryp dat je soms gewoon ff zin hebt om wat leuks te posten, maar doe dat dan aub by babbelhoek!

En is niet aanvallend bedoeld, dus vat het aub niet zo op!



salaam,

hhaha maakt niet uit hoor maar ik krijg toch wel reacties hahah mohiem ik begrijp je wel!!!!

Wasilla tarifest

#13

Citeersalaam,

hhaha maakt niet uit hoor maar ik krijg toch wel reacties hahah mohiem ik begrijp je wel!!!!

Okay dan, maar ik heb nog steeds geen antwoord gehad op myn vragen!
maar me3lish.

imzourenlady

#14

CiteerOkay dan, maar ik heb nog steeds geen antwoord gehad op myn vragen!
maar me3lish.

salaam,

wat ik hier heb geleerd????... je moet hiet hard uit de hoek kunnen komen want mensen drukken je hellemaal tot de grond en ik ben sterk geworden hahahhahahaah nee joh voor je zelf kunnen opkomen denk ik