Hoofdmenu

Verschil?

Gestart door Rwezna, 31/05/2004 om 17:24:09

karmat moussa

ik wil nog 1 wedstrijd en dan ga ik stoppen, trouwens ik train niet meer in ommoord, dat was vroeger. ik heb erraji daar meegenomen vroeger.

miss.F.

Citaat van: e3ber op 28/07/2004 om 12:29:15
Azul,

Waar slaat deze onzin-topic nou over, over wie de beste accent heeft of niet?  Karmat, wat wil je hiernou mee bereiken, met de onzin-taal die je hier aan het uitspuwen bent?

misschien wil hij zich hier op dit forum warm maken voor zijn vechtspelletje met andere straatjongens

MBTiza

Citaat van: karmat moussa op 28/07/2004 om 12:28:53
wat moet mbtiazza doen, inchallah komt ie ,

ik drink zijn bloed op nadat ik klaar met hem ben. billah!!

ja geef maar adres ik kom langs gaan we ff een paar ronden sparren en jongen jij hebt nooit tegen moes ziani gestaan of tegen wie dan ook...dus hou je grote praatjes voor je...de grote vechters lullen niet zo dom alleen kleine niets betekenende loosers doen dat.

E3ber_Tastite

Citaat van: MBTiziAzza op 28/07/2004 om 12:42:59
Citaat van: karmat moussa op 28/07/2004 om 12:28:53
wat moet mbtiazza doen, inchallah komt ie ,

ik drink zijn bloed op nadat ik klaar met hem ben. billah!!

ja geef maar adres ik kom langs gaan we ff een paar ronden sparren en jongen jij hebt nooit tegen moes ziani gestaan of tegen wie dan ook...dus hou je grote praatjes voor je...de grote vechters lullen niet zo dom alleen kleine niets betekenende loosers doen dat.

Er is ook een amazigh-spreekwoord daarvan.

Iqzinnen itedzoun, ou tedmen

Blaffende honden, bijten niet

MBTiza

Europees kampioen  in de gewicht tot 67 is El Otmani een atouzine uit A'dam
Wereld kampioen tot 67 is Fikri en daarvoor WK 63kg en daarvoor WK 61 kg

Verder heb je El-Idrissi en Aith Bassou

Wanneer was jij dan Europees kampioen? Abdellah Qujay was het een tijd geleden maar dat ben jij ook niet

Je zal wel EK geweestzijn in een of andere bananenbond

MBTiza

Citaat van: karmat moussa op 28/07/2004 om 12:34:10
ik wil nog 1 wedstrijd en dan ga ik stoppen, trouwens ik train niet meer in ommoord, dat was vroeger. ik heb erraji daar meegenomen vroeger.

jaja en waar tain je nu dan wijsneus?

Aghzayfu

Citaat van: MBTiziAzza op 28/07/2004 om 12:48:43
Citaat van: karmat moussa op 28/07/2004 om 12:34:10
ik wil nog 1 wedstrijd en dan ga ik stoppen, trouwens ik train niet meer in ommoord, dat was vroeger. ik heb erraji daar meegenomen vroeger.

jaja en waar tain je nu dan wijsneus?

Kappen, man. Gedraag je als een kwartje.

Tifawin

MBTiza

Citaat van: Aghzayfu op 28/07/2004 om 12:49:48
Citaat van: MBTiziAzza op 28/07/2004 om 12:48:43
Citaat van: karmat moussa op 28/07/2004 om 12:34:10
ik wil nog 1 wedstrijd en dan ga ik stoppen, trouwens ik train niet meer in ommoord, dat was vroeger. ik heb erraji daar meegenomen vroeger.

jaja en waar tain je nu dan wijsneus?

Kappen, man. Gedraag je als een kwartje.

Tifawin

Hij is kinderachtig bezig, lopen opscheppen maar als hij een ware champ was dan liep ie niet zo op te scheppen.

karmat moussa

agjoer, mbtizza,

ik weeg nu bijna 90 kg,

karmat moussa

ik schep niet op jij stelt steeds vragen en k=je bent opdringereg,


Als je me naam wilt wten KARIM amdachou, als je bij gala's binnen komt zie je me op de poster naast errjai, fuck jou!!!

zoek je problemen kom maar.


MBTiza

aghyour rah iniett i wenni thac di jien


en wat kan het mij schelen hoe veel je weegt, je zal wel een of andere vadsig mannetje zijn dat ooit heeft getraind...zied en nu oprotten.

miss.F.

och gut, voel je je nu heel wat, met je 90 kilootjes (best dik trouwens, vooral als je nagaat dat marokkanen niet zo lang zijn)

maar dat was dus wat je wou: ons meedelen wie je bent, nou ik ken geen boksers, dsu jouw naam zegt mij NIETS!

karmat moussa

Tijd geleden maar ik kom terug sukkel, onthoud me naam.

karmat moussa

miss F , 1.90 m lang, en gespierd, wallah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

karmat moussa

en knap zeggen ze>.......