Hoofdmenu

Verschil?

Gestart door Rwezna, 31/05/2004 om 17:24:09

karmat moussa

Ait waiger zijn slecht vooral shab imzouren,

moet je kijken wat een straf Allah swt hun gegeven heeft de straf vd aardbeving.

Ik hoorde van vrienden dat de wijven daar in de nacht in de garage mooi effe anaal tekeergaan.

deze woorden komen van iemand die uit iomzouren komt ,
het is daar net een hoeren huis, heb ik me laten vertelleen wallah. klopt dit of niet????

MBTiza

Ik ken een goede Akerghi bokser uit Den Haag maar dat ben jij niet...kan ik je vertellen


Verder zijn er een aantal Akerghi thaiboksers zoals Tarzati en Najim en geloof me jij bent geen van beide ok

Aghzayfu

Citaat van: MBTiziAzza op 28/07/2004 om 11:48:03
Citaat van: Aghzayfu op 28/07/2004 om 11:45:51
Citaat van: karmat moussa op 28/07/2004 om 11:41:59
miss F, wallah, ik heb ze ko gehaald niet1 niet 2.

ik weet dat het pijn doet schat, maar ........

Ik ben een akari en je weet dat die grof zijn

Moktari van het marokkaans elftal, is een akari bijvoorbeeld, zondere hem hadden we nooi de finale gehaald, hij sprak op tv met een mooie berber dialect nou gelukkig was het geen ait waiger anderes zouden de mensen denken loopt ie nou te zingen of te praten,.


Azul fellak,

Ikar3ien zijn toffe mensen. Maar geef Mokhtari niet alle eer, onze kanjer Hadji heeft ook zijn bijdrage geleverd. Mokhtari en Hadji zijn een uitstekend duo en begrijpen elkaars voetbalspel.

Tifawin

Tifawin

Hadji is toch geboren in Ifrane? Hoe kan hij jullie kanjer zijn?


He Karmat noem ff een paar namen dan..of ben je hun namen vergeten omat je zelf zwaar KO bent gegaan?

Azul fellak,

Hadji is een Asoussi. Hij is geboren in Ifrane, Sus. Je hebt in Marokko twee Ifranes, 1 in de Midden-Atlas en eentje in de Sus, snappie?

Wij hebben een Taourirt, jullie ook en zo kan ik meer plaatsen opnoemen. De meeste voetballers van het Marokkaans elftal komen uit de Sus, waaronder die lange neger. Maar dat maakt niet zo veel uit. Persoonlijk, ben ik blij dat Mokhtari nu ook in het elftal zit.

Tifawin

MBTiza

Citaat van: karmat moussa op 28/07/2004 om 11:52:18
Ait waiger zijn slecht vooral shab imzouren,

moet je kijken wat een straf Allah swt hun gegeven heeft de straf vd aardbeving.

Ik hoorde van vrienden dat de wijven daar in de nacht in de garage mooi effe anaal tekeergaan.

deze woorden komen van iemand die uit iomzouren komt ,
het is daar net een ****en huis, heb ik me laten vertelleen wallah. klopt dit of niet????

Die grote bek die je hebt jongen moet je daar in Imzouren geven...krijg je gelijk een mes tussen je ribben a shmet....Maar noem aub een paar namen...puppy...

karmat moussa

Luister je kan me ook niet kennen ik woon niet zoalng in Den haag, ik kom uit Rdam,  als ik me achertnaam vertel dan veraad ik mezelf, kan niet ik ben prof gek.

straks komen er problemen dat wil ik niet anonmiem blijven is de best maar als wil kan je komen trainen, ik geef ook les , 20 euro per maan 2 dagen in de week.

Aghzayfu

Citaat van: karmat moussa op 28/07/2004 om 11:52:18
Ait waiger zijn slecht vooral shab imzouren,

moet je kijken wat een straf Allah swt hun gegeven heeft de straf vd aardbeving.

Ik hoorde van vrienden dat de wijven daar in de nacht in de garage mooi effe anaal tekeergaan.

deze woorden komen van iemand die uit iomzouren komt ,
het is daar net een ****en huis, heb ik me laten vertelleen wallah. klopt dit of niet????


ECHT WAAR?? De pot verwijt dus echt de ketel dat ie zwart ziet. Het anaal tekeer gaan is nog steeds volop bezig in Nederland. Hoe kunnen die wijven dat nou toch doen? Gatverdamme! Daar gaat ie dus echt niet in.

Tifawin

Aghzayfu

Citaat van: MBTiziAzza op 28/07/2004 om 11:55:26
Citaat van: karmat moussa op 28/07/2004 om 11:52:18
Ait waiger zijn slecht vooral shab imzouren,

moet je kijken wat een straf Allah swt hun gegeven heeft de straf vd aardbeving.

Ik hoorde van vrienden dat de wijven daar in de nacht in de garage mooi effe anaal tekeergaan.

deze woorden komen van iemand die uit iomzouren komt ,
het is daar net een ****en huis, heb ik me laten vertelleen wallah. klopt dit of niet????

Die grote bek die je hebt jongen moet je daar in Imzouren geven...krijg je gelijk een mes tussen je ribben a shmet....Maar noem aub een paar namen...puppy...

Waarom wil je namen?

MBTiza

Citaat van: Aghzayfu op 28/07/2004 om 11:53:48
Citaat van: MBTiziAzza op 28/07/2004 om 11:48:03
Citaat van: Aghzayfu op 28/07/2004 om 11:45:51
Citaat van: karmat moussa op 28/07/2004 om 11:41:59
miss F, wallah, ik heb ze ko gehaald niet1 niet 2.

ik weet dat het pijn doet schat, maar ........

Ik ben een akari en je weet dat die grof zijn

Moktari van het marokkaans elftal, is een akari bijvoorbeeld, zondere hem hadden we nooi de finale gehaald, hij sprak op tv met een mooie berber dialect nou gelukkig was het geen ait waiger anderes zouden de mensen denken loopt ie nou te zingen of te praten,.


Azul fellak,

Ikar3ien zijn toffe mensen. Maar geef Mokhtari niet alle eer, onze kanjer Hadji heeft ook zijn bijdrage geleverd. Mokhtari en Hadji zijn een uitstekend duo en begrijpen elkaars voetbalspel.

Tifawin

Tifawin

Hadji is toch geboren in Ifrane? Hoe kan hij jullie kanjer zijn?


He Karmat noem ff een paar namen dan..of ben je hun namen vergeten omat je zelf zwaar KO bent gegaan?

Azul fellak,

Hadji is een Asoussi. Hij is geboren in Ifrane, Sus. Je hebt in Marokko twee Ifranes, 1 in de Midden-Atlas en eentje in de Sus, snappie?

Wij hebben een Taourirt, jullie ook en zo kan ik meer plaatsen opnoemen. De meeste voetballers van het Marokkaans elftal komen uit de Sus, waaronder die lange neger. Maar dat maakt niet zo veel uit. Persoonlijk, ben ik blij dat Mokhtari nu ook in het elftal zit.

Tifawin

Ok dan...die ouaddou bedoel je die lange gast toch, amzine is ook een achelhi en wie nog meer? Ik vond Mokhatri niet zo super tijdens marocprofs, vond diba, akachar en boussaboun vele malen beter

ramzi is een achelhi uit marrakech
sektioui ?
mariana ?
boussaboun -> rif
diba -> rif
akachar -> rif
boukhari -> rif
al-khattabi -> rif
el-hamdaoui -> rif
boulahrouz -> rif
sinouh -> rif
abdellaoui -> rif
oulida -> achelhi




karmat moussa

zeg maar wat je wil maar ikerien zijn grof, nador is na casablanca de rijkste stad van marokko, tanger is de best industriele stad.

bij ons heb alles van hasj tot auto handel  van smokkle uit mellila tot weet ik veel wat, alles.


wat heb je nu in al hoceima behalve dat zielige strandje play waar jullie zo trots op zijn.

MBTiza

Citaat van: karmat moussa op 28/07/2004 om 11:56:53
Luister je kan me ook niet kennen ik woon niet zoalng in Den haag, ik kom uit Rdam,  als ik me achertnaam vertel dan veraad ik mezelf, kan niet ik ben prof gek.

straks komen er problemen dat wil ik niet anonmiem blijven is de best maar als wil kan je komen trainen, ik geef ook les , 20 euro per maan 2 dagen in de week.

Ik wil wel komen trainen...hahah kom maar op? Wie heb je nou weer in godsnaam KO geslagen ben jij Abdellah Qujay? Hassan Kassrioui, Najim, Khalid Gerar, Ziani? Zijn geen van allen Ikerghieyen?

Ahraifi

#70
Citaat van: karmat moussa op 28/07/2004 om 11:52:18
Ait waiger zijn slecht vooral shab imzouren,

moet je kijken wat een straf Allah swt hun gegeven heeft de straf vd aardbeving.

Ik hoorde van vrienden dat de wijven daar in de nacht in de garage mooi effe anaal tekeergaan.

deze woorden komen van iemand die uit iomzouren komt ,
het is daar net een ****en huis, heb ik me laten vertelleen wallah. klopt dit of niet????
Wat een opmerking zeg,dat zegt veel over je personaliteit.Honderden mensen zijn gestorven aan een natuurramp en vele duizenden dakloos.In plaats van je medeleven te tonen voor die mensen doe je zulke uitspraken.Denk in het vervolg aan de arme mensen die nu begraven zijn.En probeer gewoon een beetje mens te zijn.Ik vind het tragisch voor elk volk die zo getroffen wordt.Maar jij maakt opmerkingen over je eigen volk en land die getuigen van een kortzichtig iemand.

MBTiza

Citaat van: Aghzayfu op 28/07/2004 om 11:58:17
Citaat van: karmat moussa op 28/07/2004 om 11:52:18
Ait waiger zijn slecht vooral shab imzouren,

moet je kijken wat een straf Allah swt hun gegeven heeft de straf vd aardbeving.

Ik hoorde van vrienden dat de wijven daar in de nacht in de garage mooi effe anaal tekeergaan.

deze woorden komen van iemand die uit iomzouren komt ,
het is daar net een ****en huis, heb ik me laten vertelleen wallah. klopt dit of niet????


ECHT WAAR?? De pot verwijt dus echt de ketel dat ie zwart ziet. Het anaal tekeer gaan is nog steeds volop bezig in Nederland. Hoe kunnen die wijven dat nou toch doen? Gatverdamme! Daar gaat ie dus echt niet in.

Tifawin

ga je hier lopen stoken Soussie Flikkertje? Jij bent een zielig geval...gebannd en wat doet ie hij komt gewoon terug...

MBTiza

Citaat van: karmat moussa op 28/07/2004 om 12:00:38
zeg maar wat je wil maar ikerien zijn grof, nador is na casablanca de rijkste stad van marokko, tanger is de best industriele stad.

bij ons heb alles van hasj tot auto handel  van smokkle uit mellila tot weet ik veel wat, alles.


wat heb je nu in al hoceima behalve dat zielige strandje play waar jullie zo trots op zijn.

Nador is rijk en dan kijkt men niet alleen naar de Ikerghiyen maar na de hele provincie en het merendeel van de provincie nador bestaat niet uit ikerghiyen...maar ik wil wel komen trainen en les van jou krijgen hahahahah

Aghzayfu

Citaat van: MBTiziAzza op 28/07/2004 om 12:03:47
Citaat van: Aghzayfu op 28/07/2004 om 11:58:17
Citaat van: karmat moussa op 28/07/2004 om 11:52:18
Ait waiger zijn slecht vooral shab imzouren,

moet je kijken wat een straf Allah swt hun gegeven heeft de straf vd aardbeving.

Ik hoorde van vrienden dat de wijven daar in de nacht in de garage mooi effe anaal tekeergaan.

deze woorden komen van iemand die uit iomzouren komt ,
het is daar net een ****en huis, heb ik me laten vertelleen wallah. klopt dit of niet????


ECHT WAAR?? De pot verwijt dus echt de ketel dat ie zwart ziet. Het anaal tekeer gaan is nog steeds volop bezig in Nederland. Hoe kunnen die wijven dat nou toch doen? Gatverdamme! Daar gaat ie dus echt niet in.

Tifawin

ga je hier lopen stoken Soussie Flikkertje? Jij bent een zielig geval...gebannd en wat doet ie hij komt gewoon terug...

Nou jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Flikker, whatever, vriend. Dit is maar een site, niet belangrijk. Ik ben op vele sites te vinden. Jij behandelt de site alsof het je leven is, tazzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.

MBTiza

Citaat van: karmat moussa op 28/07/2004 om 11:56:53
Luister je kan me ook niet kennen ik woon niet zoalng in Den haag, ik kom uit Rdam,  als ik me achertnaam vertel dan veraad ik mezelf, kan niet ik ben prof gek.

straks komen er problemen dat wil ik niet anonmiem blijven is de best maar als wil kan je komen trainen, ik geef ook les , 20 euro per maan 2 dagen in de week.

PROF liegen? of stoken? En nu kom je ineens uit R'dam wat toevallig allemaal he als het vuur onder je voeten te heet wordt..maar noem een aantal namen van gasten die jij KO hebt geslagen...Fikri, Aziz JahJah, BenAzouz Samir, BenAzouz Naoufal, Farid, Kamal?