Hoofdmenu

Verschil?

Gestart door Rwezna, 31/05/2004 om 17:24:09

MBTiza

Meneertje heeft vele Aith Waryagher ko geslagen in de ring..... heb je je grapjas vanochtend per ongeluk aangetrokken of is het je lolbroek?

miss.F.

mocht ie willen aith wayagher ko te hebben geslagen, die laten zich namelijk niet afronselen door een lulletje :-)

karmat moussa

heroine en cocaine wordt in rotterdam door de turken beheerd sukkel, die verkopen het aan marokkanen die worden weer genaaid door russen en joegoslaven.

onlangs zijn een paar maorkkanen afgesclacht. omdat ze geen zaken kunnen doen tenminste geen grof zaken waarin je moet doden of gedood worden, 

ajmbtizazza,   agjoer en souk

Het laatste wat ik wil is verdeelheid zaaien,  al kofar!!!!

MBTiza

Citaat van: karmat moussa op 28/07/2004 om 11:35:31
heroine en cocaine wordt in rotterdam door de turken beheerd sukkel, die verkopen het aan marokkanen die worden weer genaaid door russen en joegoslaven.

onlangs zijn een paar maorkkanen afgesclacht. omdat ze geen zaken kunnen doen tenminste geen grof zaken waarin je moet doden of gedood worden, 

ajmbtizazza,   agjoer en souk

Het laatste wat ik wil is verdeelheid zaaien,  al kofar!!!!

Jaja jongen de verkoop wordt voornamelijk door hen gedaan sukkel


Maar grappige wie heb je KO geslagen dan..noem eens een paar namen...

Aghzayfu

Azul fellawen,

Onderling verschillen maken, terwijl jullie allemaal gewoon Imazighen n Rif zijn, is je ook om kapot te lachen.
Naast Ahraifi, helpt dit onderlinge gezeik, jullie ook naar de verdommenis.

Hou toch op, jongens!

Tifawin

MBTiza

Citaat van: Aghzayfu op 28/07/2004 om 11:37:46
Azul fellawen,

Onderling verschillen maken, terwijl jullie allemaal gewoon Imazighen n Rif zijn, is je ook om kapot te lachen.
Naast Ahraifi, helpt dit onderlinge gezeik, jullie ook naar de verdommenis.

Hou toch op, jongens!

Tifawin


Wat een lul is die karmat moussa...eerst ons belachelijk komen maken en dan vertellen dat ie vele KO heeft geslagen om z'n woorden kracht bij te zetten...hahaha JOKER

miss.F.

die gast leeft in een droomwereld met zijn ko-partijen

karmat moussa

miss F, wallah, ik heb ze ko gehaald niet1 niet 2.

ik weet dat het pijn doet schat, maar ........

Ik ben een akari en je weet dat die grof zijn

Moktari van het marokkaans elftal, is een akari bijvoorbeeld, zondere hem hadden we nooi de finale gehaald, hij sprak op tv met een mooie berber dialect nou gelukkig was het geen ait waiger anderes zouden de mensen denken loopt ie nou te zingen of te praten,.

MBTiza

Citaat van: miss.F. op 28/07/2004 om 11:41:13
die gast leeft in een droomwereld met zijn ko-partijen

Ja inderdaad namen noemen doet ie niet...ik ken zelf redelijk veel vechters die nederlands/europees/wereldkampioen zijn..maar ik vraag me af in welke discipline hij ze KO heeft geslagen....en al helemaal in Den Haag.

Aghzayfu

Citaat van: karmat moussa op 28/07/2004 om 11:41:59
miss F, wallah, ik heb ze ko gehaald niet1 niet 2.

ik weet dat het pijn doet schat, maar ........

Ik ben een akari en je weet dat die grof zijn

Moktari van het marokkaans elftal, is een akari bijvoorbeeld, zondere hem hadden we nooi de finale gehaald, hij sprak op tv met een mooie berber dialect nou gelukkig was het geen ait waiger anderes zouden de mensen denken loopt ie nou te zingen of te praten,.


Azul fellak,

Ikar3ien zijn toffe mensen. Maar geef Mokhtari niet alle eer, onze kanjer Hadji heeft ook zijn bijdrage geleverd. Mokhtari en Hadji zijn een uitstekend duo en begrijpen elkaars voetbalspel.

Tifawin

Tifawin

karmat moussa

miss F,

rasshy ekkalo,

snolle bol

karmat moussa

klopt tifawin

hadji en moktari, en die lange neger achterin, was ook grof

MBTiza

Citaat van: Aghzayfu op 28/07/2004 om 11:45:51
Citaat van: karmat moussa op 28/07/2004 om 11:41:59
miss F, wallah, ik heb ze ko gehaald niet1 niet 2.

ik weet dat het pijn doet schat, maar ........

Ik ben een akari en je weet dat die grof zijn

Moktari van het marokkaans elftal, is een akari bijvoorbeeld, zondere hem hadden we nooi de finale gehaald, hij sprak op tv met een mooie berber dialect nou gelukkig was het geen ait waiger anderes zouden de mensen denken loopt ie nou te zingen of te praten,.


Azul fellak,

Ikar3ien zijn toffe mensen. Maar geef Mokhtari niet alle eer, onze kanjer Hadji heeft ook zijn bijdrage geleverd. Mokhtari en Hadji zijn een uitstekend duo en begrijpen elkaars voetbalspel.

Tifawin

Tifawin

Hadji is toch geboren in Ifrane? Hoe kan hij jullie kanjer zijn?


He Karmat noem ff een paar namen dan..of ben je hun namen vergeten omat je zelf zwaar KO bent gegaan?

miss.F.

Citaat van: karmat moussa op 28/07/2004 om 11:41:59
miss F, wallah, ik heb ze ko gehaald niet1 niet 2.

ik weet dat het pijn doet schat, maar ........

Ik ben een akari en je weet dat die grof zijn

Moktari van het marokkaans elftal, is een akari bijvoorbeeld, zondere hem hadden we nooi de finale gehaald, hij sprak op tv met een mooie berber dialect nou gelukkig was het geen ait waiger anderes zouden de mensen denken loopt ie nou te zingen of te praten,.

Ik ken weinig ikaryen, dus ik ga geen oordeel vellen, en voor alle duidelijkheid: ik ben je schat niet!!

Maar nogmaals ik geloof niets van je bullshit!!

miss.F.

[

snolle bol
Citeer

je hebt het zeker over je zusje!