Hoofdmenu

Verschil?

Gestart door Rwezna, 31/05/2004 om 17:24:09

E3ber_Tastite

Hahaha, hij heeft een paar maanden aan kickboxen gedaan, en hij denkt gelijk dat hij Europees-kampioen is.

Ik ken mensen die zitten al jaren op vechtsport, en nooit hoor je ze daarover praten. Ikzelf, doe al jaren aan pencak Silat, en er zijn maar een paar mensen in mijn omgeving, die dat weten.


miss.F.

laat maar gaan, hij wou gewoon even aandacht, nou die heeft ie gehad, per slot van rekening is negatieve aandacht ook goed voor sommigen

MBTiza

Citaat van: e3ber op 28/07/2004 om 13:24:38
Hahaha, hij heeft een paar maanden aan kickboxen gedaan, en hij denkt gelijk dat Europees-kampioen is.

Ik ken mensen die zitten al jaren op vechtsport, en nooit hoor je ze daarover praten. Ikzelf, doe al jaren aan pencak Silat, en er zijn maar een paar mensen in mijn omgeving, die dat weten.


'

Eghber in dta kickbox wereldje ken ik bijna alle vechters maar het werd hem te heet onder z'n voeten en dus kwam hij met tegenstrijdige dingen aanzetten Qa dhaghyour waha

E3ber_Tastite

Awah a ssnegh illa d aghyour

Aghzayfu

Citaat van: karmat moussa op 28/07/2004 om 12:59:52
miss F , 1.90 m lang, en gespierd, wallah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Azul fellak,

Hee jongens, jullie vallen deze jongen met z'n duizenden aan!! Wat heeft hij verkeerd gezegd, dat hij goed is in kickbozen, so what? Iedereen heeft zijn kwaliteiten.
En Karmat Moussa, kan jou het nou wat schelen of Miss. F. jou knap vindt of niet? Zij is niet belangrijk, ze zijn ALLEMAAL niet belangrijk.

Je bent 1.90 zei je? Ik ben 1.94. Dus allebei lange, gespierde en knappe gozers, daarom heb je mijn steun.

MBtizza, een vraagje. Hoe lang ben jij eigenlijk?

Tifawin

MBTiza

ik ben niet zo lang ik ben 1.75 maar dat doet er niet toe, karmat lult gewoon dom daar gaat het om..en z'n berichten zitten vol tegenstrijdigheden.

Verder is dit echt a waste of time

Aghzayfu

Citaat van: MBTiziAzza op 28/07/2004 om 14:10:01
ik ben niet zo lang ik ben 1.75 maar dat doet er niet toe, karmat lult gewoon dom daar gaat het om..en z'n berichten zitten vol tegenstrijdigheden.

Verder is dit echt a waste of time

Kan jou het nou schelen wat Karmat te melden heeft of het nou waar is of niet? Dit is maar een forum, a gma.
Het beste is er om mee te kappen.

1.75 is een mooie lengte. Je zit niet onder de 1.70.

Tifawin

MBTiza

Citaat van: Aghzayfu op 28/07/2004 om 14:14:30
Citaat van: MBTiziAzza op 28/07/2004 om 14:10:01
ik ben niet zo lang ik ben 1.75 maar dat doet er niet toe, karmat lult gewoon dom daar gaat het om..en z'n berichten zitten vol tegenstrijdigheden.

Verder is dit echt a waste of time

Kan jou het nou schelen wat Karmat te melden heeft of het nou waar is of niet? Dit is maar een forum, a gma.
Het beste is er om mee te kappen.

1.75 is een mooie lengte. Je zit niet onder de 1.70.

Tifawin

Wat maakt het nou uit of je onder de 1.70 zit, m'n opa was 1.60 m en die heeft vele spanjaarden in de oorlog gekilld en andere tegenstanders tijdens vandetta's..

Verder loopt ie ond hier te beledigen die looser.


miss.F.

Citaat van: Aghzayfu op 28/07/2004 om 14:08:01
Citaat van: karmat moussa op 28/07/2004 om 12:59:52
miss F , 1.90 m lang, en gespierd, wallah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Azul fellak,

Hee jongens, jullie vallen deze jongen met z'n duizenden aan!!

met z'n duizenden aanvallen, jij kan overdrijven zeg. Trouwens hij viel de aith wayagher als stam aan en ik voelde mij geroepen er wat van te zeggen.

Wat heeft hij verkeerd gezegd, dat hij goed is in kickbozen, so what? Iedereen heeft zijn kwaliteiten.
En Karmat Moussa, kan jou het nou wat schelen of Miss. F. jou knap vindt of niet? Zij is niet belangrijk, ze zijn ALLEMAAL niet belangrijk.

  En wie zegt dat ik niet bealngrijk ben?


Je bent 1.90 zei je? Ik ben 1.94. Dus allebei lange, gespierde en knappe gozers, daarom heb je mijn steun.

sweet dream!!

MBtizza, een vraagje. Hoe lang ben jij eigenlijk?

Tifawin


miss.F.

mijn reacties lees je tussen jou tekst (is wat mis gegaan bij het citeren)

Aghzayfu

Citaat van: miss.F. op 28/07/2004 om 14:39:44
mijn reacties lees je tussen jou tekst (is wat mis gegaan bij het citeren)

Ok meid, whatever.

Tifawin

Aghzayfu

Citaat van: MBTiziAzza op 28/07/2004 om 14:21:14
Citaat van: Aghzayfu op 28/07/2004 om 14:14:30
Citaat van: MBTiziAzza op 28/07/2004 om 14:10:01
ik ben niet zo lang ik ben 1.75 maar dat doet er niet toe, karmat lult gewoon dom daar gaat het om..en z'n berichten zitten vol tegenstrijdigheden.

Verder is dit echt a waste of time

Kan jou het nou schelen wat Karmat te melden heeft of het nou waar is of niet? Dit is maar een forum, a gma.
Het beste is er om mee te kappen.

1.75 is een mooie lengte. Je zit niet onder de 1.70.

Tifawin

Wat maakt het nou uit of je onder de 1.70 zit, m'n opa was 1.60 m en die heeft vele spanjaarden in de oorlog gekilld en andere tegenstanders tijdens vandetta's..

Verder loopt ie ond hier te beledigen die looser.



Azul.

Klopt, lengte is maar een getal.  Mijn opa was 1.85 en heeft ook Spanjaarden en Fransen om zeep geholpen. Hij zat bij een speciale elite van het Marokkaanse leger.
Ik zie het al voor me, je opa was dus een vechtend, wraakzuchtig onderdeurtje. Ayuuuuuuuuuuuuuz nes! Dit is niet om jouw opaatje te beledigen, INTEGENDEEL. Ik heb zeer veel respect voor de opa's die Marokko bevrijdt hebben van het ongedierte.


Tifawin

MBTiza

Jij bent echt triest!

miss.F.

Citaat van: Aghzayfu op 28/07/2004 om 14:45:11
Citaat van: miss.F. op 28/07/2004 om 14:39:44
mijn reacties lees je tussen jou tekst (is wat mis gegaan bij het citeren)

Ok meid, whatever.

Tifawin

begin jij nu ook weer, ik kan nog wel effe doorgaan hoor

IZGEDH

Citaat van: Aghzayfu op 28/07/2004 om 14:48:52
Citaat van: MBTiziAzza op 28/07/2004 om 14:21:14
Citaat van: Aghzayfu op 28/07/2004 om 14:14:30
Citaat van: MBTiziAzza op 28/07/2004 om 14:10:01
ik ben niet zo lang ik ben 1.75 maar dat doet er niet toe, karmat lult gewoon dom daar gaat het om..en z'n berichten zitten vol tegenstrijdigheden.

Verder is dit echt a waste of time

Kan jou het nou schelen wat Karmat te melden heeft of het nou waar is of niet? Dit is maar een forum, a gma.
Het beste is er om mee te kappen.

1.75 is een mooie lengte. Je zit niet onder de 1.70.

Tifawin

Wat maakt het nou uit of je onder de 1.70 zit, m'n opa was 1.60 m en die heeft vele spanjaarden in de oorlog gekilld en andere tegenstanders tijdens vandetta's..

Verder loopt ie ond hier te beledigen die looser.



Azul.
Ik heb zeer veel respect voor de opa's die Marokko bevrijdt hebben van het ongedierte.
Tifawin

Het ongedierte is de Marokkaanse Makhzen, das pas het ongedierte.