Hoofdmenu

Den haag Mimoun refroua!!!!!!!!

Gestart door fattoma, 01/12/2005 om 17:35:43

fattoma

halo allemaaal vrijdag treedt mimoun reafrou i de schilderswijk op..in de buurthuis samson...mensen die geinteriseerd zijn laat me weten..kaatjes zijn 12 euro  veel groetjes

Moraina

hij treedt binnenkort ook in Amsterdam op, in de rode hoed.

groenebriefjes

die gast zie je overal....dat er uberhaupt nog mensen zijn die hem willen zien haha.

Inuit

Citaat van: Consiglieri op 01/12/2005 om 18:34:02
die gast zie je overal....dat er uberhaupt nog mensen zijn die hem willen zien haha.
das toch niets verbazingwekkends, ten slotte wordt de top 40 vrijwel volledig gevuld door inhoudloze artiesten.

overigens vind Rafroua niet volledig inhoudloos, soms dan maakt ie wel mooie/goeie nummer (vooral de oude nummers), maar hij is zeker niet de moeite waard om voor naar een concert te gaan.

Moraina

topper van Mimoun vind ik nog altijd 'thathbath teshemresht'. Dat is een van de mooiste nummers, voor de rest is er niet veel...

fattoma


Malika1980

Vroeger vond ik deze man ook goed, maar ik had voor de laatste keer in paradiso gezien. DAt was zijn eerste keer hier NL als ik het goed heb, drie jaar geleden ofzo.. en toen dacht ik wat heeft deze man met muziek te maken, namelijk helemaal niets. Die rafrou3 van bandjes in Marokko kan niet eens 1/3 op dopdium laten zien.

Slecht slecht en nog eens slecht.

Zi-hoceima

ben die man zat elke flyer die ik zie zie ik ze bolle hoofd

Wasilla tarifest

ik blijf hem goed vinden, als ik niet over 2 weken naar zijn concert zou gaan dan was ik zeker van de partij