leuk oud liedje van farida hoceimya

Gestart door Zi-hoceima, 30/11/2005 om 16:05:03


athsaynou

Deze luister ik bijna elke dag he...een treurig lied. Prachtig verwoord en tegeliijkertijd zo poetisch. Ik heb veel van haar, zie je niet meer..

Zi-hoceima

Citaat van: m'Izran op 30/11/2005 om 16:10:40
Deze luister ik bijna elke dag he...een treurig lied. Prachtig verwoord en tegeliijkertijd zo poetisch. Ik heb veel van haar, zie je niet meer..

ze is toch gestopt getrouwd met shi drugsdealer of hoge pief ,had het ergens gelezen

je hebt wel een farida hocemiya maar dats een andere die oude is gestopt


athsaynou

Citaat van: hoceimakid op 30/11/2005 om 16:12:01
Citaat van: m'Izran op 30/11/2005 om 16:10:40
Deze luister ik bijna elke dag he...een treurig lied. Prachtig verwoord en tegeliijkertijd zo poetisch. Ik heb veel van haar, zie je niet meer..

ze is toch gestopt getrouwd met shi drugsdealer of hoge pief ,had het ergens gelezen

je hebt wel een farida hocemiya maar dats een andere die oude is gestopt



Ja natuurlijk is ze gestopt ze is niet meer 1 van de jongste..Ik heb veel van de oude..

Tourya

Citaat van: m'Izran op 30/11/2005 om 16:13:18
Citaat van: hoceimakid op 30/11/2005 om 16:12:01
Citaat van: m'Izran op 30/11/2005 om 16:10:40
Deze luister ik bijna elke dag he...een treurig lied. Prachtig verwoord en tegeliijkertijd zo poetisch. Ik heb veel van haar, zie je niet meer..

ze is toch gestopt getrouwd met shi drugsdealer of hoge pief ,had het ergens gelezen

je hebt wel een farida hocemiya maar dats een andere die oude is gestopt



Ja natuurlijk is ze gestopt ze is niet meer 1 van de jongste..Ik heb veel van de oude..


Wil je die oude van haar alsjeblieft erop zetten.............ik zoek er heel lang naar, ik heb ze alleen op bandjes.
waarom voeg je me niet toe gaat makkelijker hihi
Tourtje@hotmail.com


Tourya

Solly :o

Maar die topic met tastrieth muziek doet het niet meer, athans je moet ze nog een keer opzetten omdat ze te vaak gedownload zijn :D

je bent een schatje echt waar hihi

athsaynou

Citaat van: Tourya op 21/12/2005 om 14:38:32
Solly :o

Maar die topic met tastrieth muziek doet het niet meer, athans je moet ze nog een keer opzetten omdat ze te vaak gedownload zijn :D

je bent een schatje echt waar hihi

Moet niks.. ;)

Ik zal die vanavond of morgen voor je plaatsen..

Dus je houd van izran?

Tourya

Ik ben helemaal weg van izran.............hoe ouder hoe beter, hoe mooier en hoe emotioneler ;)