The Aith Waryachar of the Moroccan Rif

Gestart door Sabadilla, 28/11/2005 om 17:00:51

Sabadilla

Nu te bestellen!
Bestel snel! OP=OP!!!

Sabadilla

Citeer

kheb m al
Citeer

Wat heeft die van jou gekost trouwens?

MBTiza

ik heb m alweer 5 jaar, 150 gulden ofzo, maar het probleem was bij mij dat ik moest terugbrengen bij de bieb terwijl hij via via via bij iemand lag die ik niet kende, de een leent m gewoon uit aan de ander, dus vervolgens kreeg ik de rekening.... heeft echt een jaar bij andere mensen thuis gelegen

awragh

Wah ya netta, ma tghir ac xedmegh da x ayt waryagher waha nigh? Dat zijn toch geen normale prijzen. Of je moet echt die-hard awaryagher zijn.

Izouran

A koscht doerr he die aboeki.

Samariaan

he verdikkeme, net al mn zakgeld voor deze maand uitgegeven. InsaAllah volgende maand als ze er nog liggen. Misschien een idee om samen met alle leden van Amazigh.nl een paar exemplaren te kopen, iedereen 5eur betalen en dan een centrale uitleen hebben ?

zie trouwens dat het gewoon books-on-demand zijn, maar die waren al lang beschikbaar, prijzen zijn wel omlaag gekomen zo te zien,

student1980

Izwan

awragh

Citaat van: student1980 op 29/11/2005 om 14:39:19
Citaat van: Sabadilla op 28/11/2005 om 17:00:51
Nu te bestellen!
Bestel snel! OP=OP!!!

Ik krijg ik er drie kilo Riffijnse Hash bij ofzo?

Haha, ja, pure kif van de Ayt Waryagher.

Sabadilla

Citaat van: Izwan op 30/11/2005 om 00:34:53
Het is te duur voor me.

Het is idd duur. Hoe staat het trouwens met het vertalen? Heeft iemand nog een poging gewaagd om het boek over te typen?

noemid

Citaat van: Sabadilla op 30/11/2005 om 00:49:26
Het is te duur voor me.

Het is idd duur. Hoe staat het trouwens met het vertalen? Heeft iemand nog een poging gewaagd om het boek over te typen?

het is ten eerset TE duur en ten 2e beheers ik amper hjet engels.....:(

azul

athsaynou

Citaat van: Sabadilla op 30/11/2005 om 00:49:26
Het is te duur voor me.

Ze zijn nog bezig met het vertalen medio februari zou het klaar zijn..mensen hier op amazigh.nl zeggen dat ze het overtypen denk niet dat het door gaat..

Desondanks denk ik er toch over na om het te halen moet het origineel hebben...

groenebriefjes

ja het is ni echt goedkoop moet ik zeggen. Of denkt die vent dat imazighen allemaal rijk zijn ofzo, 226dollar. Maar ik ga m wel bestellen.

Sabadilla

Citaat van: Consiglieri op 01/12/2005 om 16:01:09
ja het is ni echt goedkoop moet ik zeggen. Of denkt die vent dat imazighen allemaal rijk zijn ofzo, 226dollar. Maar ik ga m wel bestellen.

Goedkoopste kost  US$ 195.75,  omgerekend naar euro's is dat iets van 170 euro