The Aith Waryachar of the Moroccan Rif

Gestart door Sabadilla, 28/11/2005 om 17:00:51

MBTiza

ja en dan krijg ik m nooit meer terug zeker? borg borg!!

Milou

Citaat van: MB_T op 04/01/2006 om 16:12:40
ja en dan krijg ik m nooit meer terug zeker? borg borg!!

Laat zitten dan liefje.
Ik ben serieus geinteresseerd in de geschiedenis van mijn geboorteplaats, want dat is hetgeen mij nog bind aan Alhoceima, verders weet niet veel.
Maar ik hou  je op de hoogte van mijn zoekactie....

abrid

Citaat van: MB_T op 04/01/2006 om 16:11:06
Citaat van: abrid op 04/01/2006 om 16:09:38
Ik wou net zeggen heb er 1 in de aanbieding!! Maar die is toegezegd aan iemand. Semhayi!!

ahaha he abrid je moet een handeltje opzetten....kopie voor 50 euries?

Nou, Yedjis n Tmurt je hoort het ;) Ik maak een uitzondering voor je. Laten we gaan bieden.

Tamza

Abrid, even serieus. Voor hoeveel verkoop je een kopie?

athsaynou

Ik wil het ook nog steeds.. :(

maar goed nieuws ik heb de Izran uit het boek..hele mooie izran ook over de Rifoorlog die de vrouwen zongen, liefde die niet doorgaan etc.. :)

Temment_Narif

ik ben op zoek naar een kopie om te kopen
heeft iemand een idee waar ik dit kan krijgen?dank je

rif-boe3iash

dat boek moet je echt lezen, heel leuk een boordevol informatie..maar ja he hij is zo moeilijk te verkrijgen he!
Citeer

He kom op man deel met ons die boek sjek.. kopieren met die handel en zet het vervolgens op deze site.. Doe niet zo moeilijk e jemsjoem ;)

MBTiza

Misschien dat het boek uit elkaar gehaald kan worden en dan wel gekopieerd/gescand kan worden, ik zal dit even navragen en kijken wat de mogelijkheden zijn.

Izouran

Kom op mensen kennis moet gedeeld worden!

abrid

tamazight is back

Sabadilla

Haleluja nu nog de prijs erbij zetten abrid ;D

abrid

Citaat van: Sabadilla op 30/01/2006 om 21:51:49

Haha nee joh ik heb hem ook maar motten lenen dus ...Ik ben die foto's aan het scannen.

Sabadilla

Citaat van: abrid op 30/01/2006 om 22:03:25

Haha nee joh ik heb hem ook maar motten lenen dus ...Ik ben die foto's aan het scannen.

Hmm toevallig van Mbtizza het lijkt op een originele versie. ewa leen anders effe aan mij, ik zou er ook graag in willen bladeren.

abrid

Citaat van: Sabadilla op 30/01/2006 om 22:07:43
Citaat van: abrid op 30/01/2006 om 22:03:25

Hmm toevallig van Mbtizza het lijkt op een originele versie. ewa leen anders effe aan mij, ik zou er ook graag in willen bladeren.

Jij hebt hem al :)