The Aith Waryachar of the Moroccan Rif

Gestart door Sabadilla, 28/11/2005 om 17:00:51

groenebriefjes

Citaat van: Sabadilla op 01/12/2005 om 16:03:08
Citaat van: Consiglieri op 01/12/2005 om 16:01:09
ja het is ni echt goedkoop moet ik zeggen. Of denkt die vent dat imazighen allemaal rijk zijn ofzo, 226dollar. Maar ik ga m wel bestellen.

Goedkoopste kost  US$ 195.75,  omgerekend naar euro's is dat iets van 170 euro
ja softcover..die is 195dollar

MBTiza

als consigliere moet jij toch niet zo moeilijk doen om 200 euries?

noemid

Citaat van: Consiglieri op 01/12/2005 om 16:01:09
ja het is ni echt goedkoop moet ik zeggen. Of denkt die vent dat imazighen allemaal rijk zijn ofzo, 226dollar. Maar ik ga m wel bestellen.

als jij toch zo rijk bent.....moet je me adres?

azul

groenebriefjes

Citaat van: Taxsath op 01/12/2005 om 16:07:40
als consigliere moet jij toch niet zo moeilijk doen om 200 euries?
Ik doe er niet moeilijk over, ik zeg toch ik koop m wel. Maar kom ni zeggen dat het goedkoop is.

MBTiza

nee goedkoop is ie zekers niet, hij was in de tijd van guldens 350 gulden bij de American Bookstore.

Sabadilla

Milou

Citaat van: MB_T op 28/11/2005 om 17:08:39
ik heb m alweer 5 jaar, 150 gulden ofzo, maar het probleem was bij mij dat ik moest terugbrengen bij de bieb terwijl hij via via via bij iemand lag die ik niet kende, de een leent m gewoon uit aan de ander, dus vervolgens kreeg ik de rekening.... heeft echt een jaar bij andere mensen thuis gelegen

Na 5 jr zou je deze toch wel willen doorverkopen  voor een vrienden[prijsje?
Zou daar graag je mening over willen horen...
Ik ken het boek niet, en aangezien het best prijzig is, zou  je mij een plezier kunnen doen en ben jij van je inmiddels stoffig geworden boek af.

MBTiza

Citaat van: Milouda-Tawayietch op 04/01/2006 om 14:44:29
ik heb m alweer 5 jaar, 150 gulden ofzo, maar het probleem was bij mij dat ik moest terugbrengen bij de bieb terwijl hij via via via bij iemand lag die ik niet kende, de een leent m gewoon uit aan de ander, dus vervolgens kreeg ik de rekening.... heeft echt een jaar bij andere mensen thuis gelegen

Ik ken het boek niet, en aangezien het best prijzig is, zou  je mij een plezier kunnen doen en ben jij van je inmiddels stoffig geworden boek af.

dat boek moet je echt lezen, heel leuk een boordevol informatie..maar ja he hij is zo moeilijk te verkrijgen he!

Milou

Citaat van: MB_T op 04/01/2006 om 16:02:22
Citaat van: Milouda-Tawayietch op 04/01/2006 om 14:44:29

dat boek moet je echt lezen, heel leuk een boordevol informatie..maar ja he hij is zo moeilijk te verkrijgen he!

Ja daarom, dacht ik jou te willen strikken, maar lijkt onbegonnen werk, sweety.
Dus moet ik me info elders vergaren...

MBTiza

zitten hier andere personages op het forum die een kopie hebben van het boek, ask them ...zou ik zeggen

abrid

Ik wou net zeggen heb er 1 in de aanbieding!! Maar die is toegezegd aan iemand. Semhayi!!

MBTiza

Citaat van: abrid op 04/01/2006 om 16:09:38
Ik wou net zeggen heb er 1 in de aanbieding!! Maar die is toegezegd aan iemand. Semhayi!!

ahaha he abrid je moet een handeltje opzetten....kopie voor 50 euries?

Milou

Citaat van: MB_T op 04/01/2006 om 16:08:36
zitten hier andere personages op het forum die een kopie hebben van het boek, ask them ...zou ik zeggen

Tsss.. ik vraag je niet om advies, maar of jij je boek te leen wil geven.
Uit je antw. blijkt van niet, dus dan weet k genoeg.
Hoezo socializing?

Milou

Citaat van: abrid op 04/01/2006 om 16:09:38

Heb er toch niets aan als iemand anders mij voor is geweest, maar bedankt voor
het meedenken.