Arabieren vs Berbers

Gestart door ARAB, 31/03/2004 om 15:30:33

Torres

Dat zou jij als Moslim moeten weten dat misschien het allerbelangrijkste in de Islam, de eenheid van de Oemma is. De eenheid van alle Moslims. En mensen die deze eenheid proberen te verstoren, om wat voor redenen dan ook, in mijn ogen niets meer dan een stel Zionisten zijn.

Dat mensen opkomen voor hun taal en cultuur dat is hun goed recht en een verdedigbaar standpunt. Maar dat ze daarmee een andere bevolkingsgroep compleet zwartmaken en ze te beschuldigen van misdaden waar ze geen schuld aan hebben dat is iets anders.

Botermes

#136
Je geliefde Spanjolen erkennen wel hoe hun voorouders te keer gegaan zijn in Latijns Amerika, en hoe ze jouw voorouders verjaagt hebben. Dat is algemeen bekend.
Neem daar maar een voorbeeld aan.
Een complete bevolkings groep zwart maken , dat maak jij er van. 

arriset

Citaat van: Torres op 18/08/2010 om 15:11:40
Dat zou jij als Moslim moeten weten dat misschien het allerbelangrijkste in de Islam, de eenheid van de Oemma is. De eenheid van alle Moslims. En mensen die deze eenheid proberen te verstoren, om wat voor redenen dan ook, in mijn ogen niets meer dan een stel Zionisten zijn.

Dat mensen opkomen voor hun taal en cultuur dat is hun goed recht en een verdedigbaar standpunt. Maar dat ze daarmee een andere bevolkingsgroep compleet zwartmaken en ze te beschuldigen van misdaden waar ze geen schuld aan hebben dat is iets anders.
het Zionisme is een goed ding, ik hoop dat zij de arabische landen tot yemen zullen koloniseren, inshallah!

Botermes

#138
Citaat van: arriset op 18/08/2010 om 16:13:09
het Zionisme is een goed ding, ik hoop dat zij de arabische landen tot yemen zullen koloniseren, inshallah!
Juist door jou lijken zijn woorden nou wel enige waarde te hebben. HOUD ALSJEBLIEFT JE ACHTERLIJKE SMOEL DICHT.
Juist door mensen zoals jij kunnen ze ons in de hoek douwen waar ze ons juist willen hebben, met je provocatief geleuter. Denk je dat dat leuk is of zo?

arriset

Ik ben serieus.

het is in het belang van Imazighen. geen petrodollars, geen financiering van de arabo-islamistische dictaturen.

inni amin

buɛluz

#140
Error 404 - Not found

Torres

CiteerMensen die denken dat ze koste wat het kost een vervlogen islamitische eenheid moeten herstellen zijn in mijn ogen noch zionisten noch moslims - btw. wat heeft zionisme nou weer hier mee te maken - maar ze zijn naar mijn mening gewoon leeghoofdige Ighyar, die niks maar dan ook niks van de basis van de Islam hebben begrepen. Het allerbelangrijkste in de Islam is namelijk niet zoals jij beweert de eenheid van de umma. Dat zijn fabeltjes, die jij nergens op kan baseren en die door de Profeet vzmh in de Hadith en de Koran zelf wordt tegengesproken. Wat wel het allerbelangrijkste is in de Islam is namelijk keuzevrijheid. Immers hoe kan men verantwoording afleggen als er niks te kiezen valt. Sidi Arrbi heeft ons niet voor niets als enige wezens op deze Aarde een vrije wil gegeven. En ik kies ervoor moslim te zijn, niet omdat ik zo graag een eenheid wil vormen met Ighyar, die een of andere denkbeeldige umma voor ogen hebben, maar omdat ik van mening ben dat Sidi Arrbi waardig genoeg is om aanbeden te worden. Dus beter gaat onze Señor Torres forumleden, die hij geeneens kent op deze vastendag niet zomaar uitmaken voor zionist en kan hij beter zich nogmaals gaan bezinnen op de basisprincipes van zijn islamitische godsdienstbeleving, indien zijn werkelijke intenties ook daadwerkelijk met de Islam te maken hebben.

Dan mag jij lekker op de dag des oordeels verklaren aan Allah (swt) waarom je verdeeldheid hebben gezaaid in de Ummah. En waarom jij, en anderen hier, andere gelovigen heb zwartgemaakt.

En jullie Amazigh identiteit is ook een verzinsel.

shane watson


buɛluz

#143
Error 404 - Not found

arriset

Citaat van: Torres op 19/08/2010 om 11:04:20
Dan mag jij lekker op de dag des oordeels verklaren aan Allah (swt) waarom je verdeeldheid hebben gezaaid in de Ummah. En waarom jij, en anderen hier, andere gelovigen heb zwartgemaakt.

En jullie Amazigh identiteit is ook een verzinsel.
Citaat van: Torres op 19/08/2010 om 10:53:12
Geen volk zo onwettend als de Rjefffa.

munafiq!

3ich

Citaat van: Torres op 19/08/2010 om 11:04:20
Dan mag jij lekker op de dag des oordeels verklaren aan Allah (swt) waarom je verdeeldheid hebben gezaaid in de Ummah. En waarom jij, en anderen hier, andere gelovigen heb zwartgemaakt.

En jullie Amazigh identiteit is ook een verzinsel.

Dit is zo een typische originele cliché opmerking van een "wannabe arab" die om de tafel gel*ld is!

Aqa Ummah! Aqa Sidi Arbi! Aqa ta3rabt! In zijn ogen is alles legitiem omdat hij een A3rab is. Zodra het te heet word onder zijn voeten dan pakt ie zijn sterkste wapen ooit! En dat is de schepper.

Niet wetende dat Arabieren de grootste zondenaars waren en de grootste duivelaanbidders waren en nog zijn.

Jij als persoon klopt niet! Niet de Amazigh Identiteit. Je komt uit de Djbella. Je heb een Spaanse naam. Ondertussen beweer je dat je een A3arab bent? Wat hoort niet in het rijtje thuis?

Bades

Citaat van: Torres op 19/08/2010 om 11:04:20
Dan mag jij lekker op de dag des oordeels verklaren aan Allah (swt) waarom je verdeeldheid hebben gezaaid in de Ummah. En waarom jij, en anderen hier, andere gelovigen heb zwartgemaakt.

En jullie Amazigh identiteit is ook een verzinsel.

VErdeeldheid heeft je god als we hem mogen geloven zelf al ''gezaaid'.  Hij schiep ons toch zogenaamd als volkeren en stammen zoals hij in de koran zou zeggen?

Ifri

Citaat van: Torres op 18/08/2010 om 15:11:40
Dat zou jij als Moslim moeten weten dat misschien het allerbelangrijkste in de Islam, de eenheid van de Oemma is. De eenheid van alle Moslims. En mensen die deze eenheid proberen te verstoren, om wat voor redenen dan ook, in mijn ogen niets meer dan een stel Zionisten zijn.

Dat mensen opkomen voor hun taal en cultuur dat is hun goed recht en een verdedigbaar standpunt. Maar dat ze daarmee een andere bevolkingsgroep compleet zwartmaken en ze te beschuldigen van misdaden waar ze geen schuld aan hebben dat is iets anders.

Er is ee verschil tussen verdeeldheid en diversiteit,

De MoslimUmmah is "divers" je hebt Turken, Berbers, Perzen, Koerden, Arabieren, Gearabiseerden (Valse Arabieren zoals jij) Zwarten, Somaiers, Nigerianen,

Europa is ook een eenheid maar divers, elk land heeft haar rechten

Asrem

Het hele middenoosten op de perzen en turken na heulen met de vijanden van de islam en dan durft een of andere arabische boer de vinger te wijzen naar anderen ?
De ummah is juist door die zelfde arabieren nationalisten omzeep geholpen, ummah? my ass!