Arabieren vs Berbers

Gestart door ARAB, 31/03/2004 om 15:30:33

Yugurthen

#120
trouwens er kan maar een volk de baas zijn in een land. er kunnen geen 2 volkeren leven in een land is onmogelijk en trouwens ik denk dat later in de toekomst een revolutie komt en dat de imazighen hun staat terug willen hebben. dat doen de koerden ook.

Samariaan

#121

Citeertrouwens er kan maar een volk de baas zijn in een land. er kunnen geen 2 volkeren leven in een land is onmogelijk en trouwens ik denk dat later in de toekomst een revolutie komt en dat de imazighen hun staat terug willen hebben. dat doen de koerden ook.

wat bedoel je? Grenzen zijn toch relatief en arbitrair. Hoeveel volkeren ieder met hun eigen taal leven er wel niet in India? En nog een paar honderd andere voorbeelden.

Yugurthen

#122
In suriname wonen er verschillende bevolking maar toen kwam er een staatgreep. en in india is er een offisiele taal en bijvoorbeeld wordt de arabisch verboden in india. vroeg of laat komt toch er een revolutie. in Chiena heb je dat allang. en grenzen komen toch nooit. want de arabieren willen nooit iets verkiezen.

AFRA

CiteerWaarom gaan de topics hier heel vaak over de haat verhoudingen tussen arabieren en berbers?(vaak ook indirect)
Is het niet tijd om het verleden te laten rusten, en gezamelijk te strijden voor een welvarend marokko?

Ik zou graag jullie mening hierover willen lezen.

Recaties die ik beledigend acht, daar reageer ik niet op.
Het wordt nl. eens tijd, dat we hier gewoon op een normale manier met elkaar in discussie kunnen treden!!

ik erger me aan deze jongen.

hoe kan hij ons verzoeken marokkanen te zijn , geen imazighen . terwijl hij zich arab noemt (of noemde).

hij is slim. wij moeten marokkanen zijn. terwijl hij zich arab mag noemen.

wat voor mentaliteit hebben die arabieren van de tweede rang!
hij moest met zich zelf beginnen en dat betekent dat hij zich marokkaan had moeten noemen.

AFRA

#124
Zie goed:

ARAB : met grote letters.

Fatiha19

#125

CiteerIk heb een vraagje aan ARAB: Stel dat Marokko met een arabische of islamitische land een oorlog begint. (Algerije ofzo) Zou jij bereid zijn jouw op te offeren voor jouw vaderland?
 
 Â 
 


Vraag ik me ook af ;)

mocro_side

#126

Citeer**** = reactie Idir


Berbers hebben wel een schrijf taal dus wat praat je poep

Massugrada

#127
``Er waren in Noord-Afrika hele mooie gebouwen en standbeelden, en deze zijn door de Arabieren met de grond gelijk gemaakt. ``

citaat: IBN KHALDOEN


Wat hebben de arabieren ons dan voor moois achtergelaten??
En laat aub de islam achterwege, want ik word daar doodziek van ???

Massugrada

#128
``Zo landen de Arabieren in BARKA (Plaats in Tunis) en hebben het land verkracht, vervolgens nodigden ze andere Arabische stammen om Noord-Afrika uit te buiten``


citaat: Ibn Khaldoen

Is dit niet het bewijs dat islam een krijgersgodsdienst is.
In naam van allah Noordafrika leegplunderen.

Wij hadden allah niet eens nodig.

Massugrada

#129
``De Arabische stammen Bano Hilaal en Bano Chajm hebben het huidige Marokko aangevallen in 584 (Islamitische telling). De Berbers van Marokko verdedigden hun land, bergen en rivieren, maar de bezetter heeft de macht toch gekregen in Marokko. ``

citaat: Ibn Khaldoen


Als dit geen JIHAD is tegen de Islamieten, dan weet ik het ook niet.

egzeney0297

stop marokko in je kont !

Marokko bestaat niet voor ons

Je kan dood vallen arabier

Torres

Ach, ik zie dat bij de zogenaamde Imazighen ook veel Zionisten zitten.

3ich

Citaat van: Torres op 18/08/2010 om 14:29:07
Ach, ik zie dat bij de zogenaamde Imazighen ook veel Zionisten zitten.

Ja, hebben we ook van de Arabieren geleerd zeker?

Wat een lege maag met mensen kan doen...

Torres

Aha, je bent nog wel Moslm? Alhmdl dan.

3ich

Citaat van: Torres op 18/08/2010 om 14:39:05
Aha, je bent nog wel Moslm? Alhmdl dan.

Hoe bedoel je "nog wel"

K weet niet hoor. Maar voor zover ik weet zijn de Riffijnnen altijd al praktiserende Moslims geweest. (misschien nog wel praktiserender dan igarbuyen i.i.g. wel trotser!)


Torres doe jou naam eer aan, je naam is een verbastering. Dat jou achtergrond keihard verraad. Je bent een bastaard!!!