[Schilderijen] Prachtig!

Gestart door athsaynou, 25/11/2005 om 15:29:03

Dora

Citaat van: ***** op 20/01/2006 om 12:35:27
Smoesjes.
Trix' longontsteking is voorbij. Briesend staat het ros te wachten op haar onwillige berijdster. Het wordt tijd meiske!

durf nie :(

het is zo koud joh..stel dat ie uitglijd..en ik kom op een steen terecht tussen mijn benen..kan ik fluiten naar een gelukkig huwlijk als ontmaagd meisje..

nee nee..laten we maar gewoon schilderen..we kunnen trix schilderen met een amazighvrouw erop (L_L dus )...

*****

Trix is een keer in haar leven gestruikeld, en dat was mijn schuld.
We maakten een te krappe bocht in volle galop, we vielen en ik kreeg 500 kg paard op mijn been. Mijn neusgaten waren massief afgevuld met zand en houtsnippers.
Gelukkig was Trix ongedeerd.

Maar jij gaat niet galopperen. En ik kan je alleen schilderen op een paard als je er daadwerkelijk op hebt gezeten. Ik schilder van foto.

Dora

#92
dat wordt dus een paar koraanverzen reciteren voordat ik erop ga zitten...hou mijn hart vast..

denk dat ik volgende week vrijdag wel kan..we bespreken datum wel via pm..

moet ik wortels of suikerklontjes meenemen ;D

*****

We spreken zeker nog af.

Geen suiker, en ik koop zelf elke week een paar kilo winterwortel.

Een banaan, daarmee maak je haar erg blij.

athsaynou

Citaat van: ***** op 20/01/2006 om 11:52:00


Nou is ie groter.

WOW! ja dit gaat door, nu de Tifinagh die mail ik je

Echt prachtig meid, werkelijk waar mijn complimenten!

Dora

haha..ja wie niet ;)

oke heb zin in man..zoalng je me maar niet gaat uitlachen..kan heel klungelig zijn..

*****

m'Izran, ik ben blij dat je tevreden bent!

*****

Citaat van: L_L op 20/01/2006 om 12:50:11
haha..ja wie niet ;)

oke heb zin in man..zoalng je me maar niet gaat uitlachen..kan heel klungelig zijn..

Beginners zijn de fijnste ruiters, volgens Trix. En ik vind het de fijnste leerlingen.
Hebben nog geen schema's en cliches in hun hoofd.

athsaynou

Citaat van: ***** op 20/01/2006 om 12:51:16
m'Izran, ik ben blij dat je tevreden bent!

Zeer verrast kan ik je melden, waar komt de Tifinagh te staan?

*****

De Tifinagh wil ik op de zijkant doen, als "geheime boodschap" voor de goede kijker.
En mijn initialen in Tifinagh rechtsonder, klein.

athsaynou

Citaat van: ***** op 20/01/2006 om 12:53:50
De Tifinagh wil ik op de zijkant doen, als "geheime boodschap" voor de goede kijker.
En mijn initialen in Tifinagh rechtsonder, klein.

Oke,...Maar hey doe jij niets met je kunsten, je kan er zeker weten mee verdienen!

*****

Geen tijd. Maar ik sta open voor opdrachten ;-)
Er zitten een paar nare tandartsrekeningen aan te komen namelijk.

athsaynou

Nou zie je wel, ik zou er gebruik van maken,. en ej doet mensen er plezier mee..als ik deze in mijn handen heb en het beavalt me dan heb ik meer opdrachten voor je.. ;D

*****

Meen je dat echt? Weet je dat de tranen me nu in de ogen schieten? Werkelijk hoor.

athsaynou

ahhaha van blijdchap hoop ik..maar een vraag hoe lang zit je er nou per dag aan?