[Schilderijen] Prachtig!

Gestart door athsaynou, 25/11/2005 om 15:29:03

athsaynou


*****

Gezicht en achtergrond zijn praktisch klaar, vanavond hoop ik aan haar kleding/hoofdbedekking toe te komen.
Wel een uitdaging, al die plooien enzo.
Ze is echt veel mooier dan de eerste versie, ik ben inmiddels wat handiger geworden in kleuren mengen namelijk.
Ik raak nog aan dat schilderij gehecht straks!
Als het klaar is vraag ik of mijn broer het fotografeert, dan zet ik het hier  zodat je kunt zien of je nog interesse hebt. Ik kan het wel mooi vinden maar misschien lig jij krom van het lachen als je het resultaat aanschouwt.

Ik wil onderhand wat tekst in Tifinagh van je krijgen!

athsaynou

Niet gehecht raken! It's mine...

Top van je! :-*

*****

Het schilderij is op een enkel detail na helemaal klaar.
Een flink detail is natuurlijk je tekst in Tifinagh op de zijkant, en de M en de H in Tifinagh.
Als je me die dingen binnenkort kan leveren, graag.
Ik zoek een fototoestel om het online te zetten, dan kan je beoordelen of het echt naar je wens is. (zo niet, dan hou ik haar lekker zelf!)

athsaynou


*****

#65


Is dit een beetje naar je zin?

Beetje klein plaatje zo, in het echt is het denk ik ongeveer 25 bij 30 cm ofzo.

Tamza

Citaat van: ***** op 19/01/2006 om 20:13:40


Is dit een beetje naar je zin?

Beetje klein plaatje zo, in het echt is het denk ik ongeveer 25 bij 30 cm ofzo.

Heel erg mooi, joh. Mijn complimenten.

*****


Tamza

Schilderles gehad of natural talent?

*****

#69
Ehm, laten we zeggen dat ik erg verrast ben. Ik bedoel, geen schilderles en sporadisch wat dingetjes geschilderd. Blijkbaar spreekt het onderwerp me aan. Hoe dan ook, als ik het kan, kan iedereen het.

Tamza

Haha, geloof me, ik kan het niet. Heb geen gevoel voor driedemensionaliteit (ofzo).

Tamza

Maar ik ben wel goed met kraaltjes en borduren.

*****

Ik ook niet, dat merk je als ik op een tennisbaan sta, ik zie de diepte niet en mis alle ballen.

Maar als je heel systematisch werkt dan komt het goed.

*****

Citaat van: Tamza op 19/01/2006 om 20:34:22
Maar ik ben wel goed met kraaltjes en borduren.

Dan ga je toch een portret borduren ofzo?

Tamza

Ik zal het eens proberen inca'Allah. Wat voor spul gebruik jij? Er zijn zoveel verschillende kwastjes en verfjes, wat kun je het beste gebruiken als beginner, behalve vingerverf.