[Schilderijen] Prachtig!

Gestart door athsaynou, 25/11/2005 om 15:29:03


athsaynou


tamezjant

zijn toch al een keer geplaatst

athsaynou

Geen idee...



Maar ze zijn wel mooi..

tamezjant


*****

Je kan wel goed zien dat die paarden te scherpe bitten in hun mond hebben, met helaas ook een shank eraan (soort hefboom dat de druk verhevigt).
Ze tonen pijn. Die schilder heeft heel goed gekeken.

ThoriThori

Ze zijn inderdaad mooi, maar wel agressief...heb je geen foto's van berberse vrouwen of zo

*****

Maar niet van agressieve Amazigh vrouwen svp

athsaynou

hahha schilderijen van vrouwen die zijn der hoor...

ThoriThori

Citaat van: * op 25/11/2005 om 15:36:13
Maar niet van agressieve Amazigh vrouwen svp

agressieve berberse vrouwen? die bestaan niet hoor, ze zijn allemaal schattig...

athsaynou

Citaat van: ThoriThori op 25/11/2005 om 15:40:18
agressieve berberse vrouwen? die bestaan niet hoor, ze zijn allemaal schattig...

Dan ben je ze nog niet tegen gekomen..

http://www.amazigh.nl/aforum/index.php?topic=7516.msg161377#msg161377

Deze vouwen wat voor jou..?

Inuit

Citaat van: m'Izran op 25/11/2005 om 15:30:02

deze vind ik echt mooi.

trouwens wel knap van die mensen vroeger, terwijl je op een paard zit, zonder vizier raak schieten met je geweer, dan kun je best goed richten.

*****

Deze zomer ben ik keihard tegen mijn kop geslagen door een heel oud Amazigh-besje.
Ik zat op een krukje in de medina terwijl mijn vriend onderhandelde over de prijs van een paar bulga. Zij schuifelt langs en stopt, kijkt eerst naar mijn tenen, om via knieen bovenbenen etc uiteindelijk, tergend langzaam, uit te komen bij mijn ogen. Ik glimlach vriendelijk en BAM!!!. Keiharde dreun tegen mijn hoofd, ik viel bijna van mijn kruk.
Ze had mijn glimlach opgevat als "uitlachen" en naam direct maatregelen. Een jonge man van een kraampje verder leidde haar kalmpjes verder.
Maar zij was natuurlijk een lichtelijk demente uitzondering :)

*****

Goed richten en het paard sturen met je lichaam, niet met je handen en teugels.

Inuit

kaligrafie vind ik ook echt super mooi, maar is vaak heel prijzig als je mooie schiderijen daarvan wil.