Welke talen beheers  jij?

Gestart door Rwezna, 03/06/2004 om 00:31:06

Dora

#30
leiden en utrecht..misschien nog andere steden weet het niet maar deze twee weet ik zeker..

Rwezna

#31

weet je ook waar precies? (een adres of nummer)

Dora

#32
uhm..nee..daarvoor moet je misschien even op internet kijken...zie google...of universiteit van utrecht...wat betreft leiden daar moet ik dan even iemand voor benaderen..ik laat je het wel weten..

Rwezna

#33

ok thanks  ;)

Wasilla tarifest

CiteerIk beheers het Tmazight, Darija-Arabisch, Frans zo goed als mijn Nederalnds, Engels en Duits, en wil ook nog het Standaart-Arabisch en het Spaans leren


eh eythma neschnin dhimazighen, neschnin oedha negizzema hed,


Imazighen staan altijd bekend om de kennis van verschillende talen, terwijl de Ighabiyen als ze Thamazight gaan spreken dan lijken het kleine kindjes,


wij zijn mannen, wij Imazighen,

Wy zyn vrouwen, wy zyn timazighin!

Rwezna

CiteerWy zyn vrouwen, wy timazighin!

inderdaad ;)

Tama

#36

Citeerinderdaad ;)


heel goed :-)

Dora

#37

Citeerheel goed :-)
thalwiest benaderen die hap :) :) :)..

Berberin

CiteerSalem,

Welke talen beheersen jullie allemaal?
Tamazight, Marokkaans-Arabisch, Nederlands, Duits, Engels, Frans.
Heb ook in een ver verleden Spaanse cursus gedaan. Ga die, InsjAllah, weer een keer oppakken. Maar ga eerst even voor de schrijfvaardigheid in het Arabisch.

Er zijn zoveel talen die ik zou willen beheersen maar ja, je kan niet alles tegelijk doen.

Amezian

#39

CiteerTamazight, Marokkaans-Arabisch, Nederlands, Duits, Engels, Frans.
Heb ook in een ver verleden Spaanse cursus gedaan. Ga die, InsjAllah, weer een keer oppakken. Maar ga eerst even voor de schrijfvaardigheid in het Arabisch.

Er zijn zoveel talen die ik zou willen beheersen maar ja, je kan niet alles tegelijk doen.
Wereldtalen als Engels,Frans en Spaans hebben een meerwaarde vind ik.Het is dat wij in dit land wonen,wat moet je anders met Nederlands?Bij de grens met Vlaanderen houdt het taalgebied op!

ras

#40
viva tamazight

ASHELHIE

#41
Tamazight-Nederlands-Français-English-Español-Italiano-Al'arabia

Azul

ras

#42

CiteerTamazight-Nederlands-Français-English-Español-Italiano-Al'arabia

Azul

whowh!!!!!

Dora

#43
ben nu druk bezig met somalisch...pittig wel hoor..

MBTiza

#44
ik ben bezig met tamazghout.