Welke talen beheers  jij?

Gestart door Rwezna, 03/06/2004 om 00:31:06

Amezian

#15

Citeersalaam,

iyem tesekuur sen??
Dames,dames...zullen we het bij het Nederlands houden?Het is al erg genoeg dat wij hier niet in onze eigen taal kunnen communiceren!

Fatiha19

#16

CiteerDames,dames...zullen we het bij het Nederlands houden?Het is al erg genoeg dat wij hier niet in onze eigen taal kunnen communiceren!

hahahahah is goed amezian ...;) iyem kardas

imzourenlady

Citeerhahahahah is goed amezian ...;) iyem kardas



salaam,

ja vind ik ook hoor amzian!!

haha ja tog  fatiha zo gaat het tog in r'dam zuid?? kardes en shabie's door elkaar!!!

Fatiha19

#18

Citeersalaam,

ja vind ik ook hoor amzian!!

haha ja tog  fatiha zo gaat het tog in r'dam zuid?? kardes en shabie's door elkaar!!!
Ja klopt ;) hahaah

Amezian

#19

Citeerhahahahah is goed amezian ...;) iyem kardas
Maar de Turkse taal klinkt wel mooi,hoor!

Fatiha19

#20

CiteerMaar de Turkse taal klinkt wel mooi,hoor!


Ja is eerlijk gezegt heel mooi ... Ben seni sevi turkich ...
In het nederlands ... Ik hou van turks

Amezian

#21

CiteerJa is eerlijk gezegt heel mooi ... Ben seni sevi turkich ...
In het nederlands ... Ik hou van turks
Misschien moet ik een cursus Turks gaan volgen!En het voordeel is dat ik niet helemaal naar Turkije moet om de taal in praktijk te brengen!

Dora

#22

CiteerMisschien moet ik een cursus Turks gaan volgen!En het voordeel is dat ik niet helemaal naar Turkije moet om de taal in praktijk te brengen!
begin nou maar eerst met cursus tifinagh en zoek dan verder..

Fatiha19

#23

CiteerMisschien moet ik een cursus Turks gaan volgen!En het voordeel is dat ik niet helemaal naar Turkije moet om de taal in praktijk te brengen!

Waar ik les geef .. geeft ook een turkse vrouw lessen aan mensen die turks willen leren
 
Maar echt wollah het is mooi man .... vooral als je het kent en liefdesbrieven in het turks zijn prachtig ...
Als je een liefdesbrief ziet he die klank is mooi man ..
Of turks muziek ... turkse volksdans of gewone dans ..
Ik ga namelijk vrijwel met veel turken om ;)

Samariaan

#24

CiteerWaar ik les geef .. geeft ook een turkse vrouw lessen aan mensen die turks willen leren
 
Maar echt wollah het is mooi man .... vooral als je het kent en liefdesbrieven in het turks zijn prachtig ...
Als je een liefdesbrief ziet he die klank is mooi man ..
Of turks muziek ... turkse volksdans of gewone dans ..
Ik ga namelijk vrijwel met veel turken om ;)

haha fatiha Tataukith!

Fatiha19

#25

Citeerhaha fatiha Tataukith!

La ajamsoem hahaah nes mesi tateukith... ik ga veel met ze om ... hahahah je laat me lachen

Amezian

#26

Citeerbegin nou maar eerst met cursus tifinagh en zoek dan verder..
Maar onze taal is nog niet af!In afwachting daarvan...

Dora

#27

CiteerMaar onze taal is nog niet af!In afwachting daarvan...
WATTTTTTTT???...niet af???...er is een heel woordenboek en jij zegt dat het niet af is??...opleidingen in leiden en utrecht..en wat denk je dat zij geven dan??..half tamazight half turks omdat de andere helft nog niet af is??

Amezian

#28

CiteerWATTTTTTTT???...niet af???...er is een heel woordenboek en jij zegt dat het niet af is??...opleidingen in leiden en utrecht..en wat denk je dat zij geven dan??..half tamazight half turks omdat de andere helft nog niet af is??
Ik bedoel daarmee dat nog niet bekend is met welke letters wij onze taal gaan schrijven.'Onze' koning mag wel besluiten om Tifingh te gebruiken,maar ik sta straks niet verbaasd als de ene groep Latijnse letters gebruikt,de andere Tifinagh,weer een andere...

Rwezna

#29

tmazight taalopleidingen??? waar worden die precies gegeven lopende lach?