Wat is het amazigh woord voor sperma/eicel?

Gestart door Samariaan, 15/06/2004 om 18:24:50

Dora

#75
hahaha..die amezian...weet zich altijd toch zo lauk te verwoorden..zo hadden we het over tahath en opeens kwam hij met pikken..

MBTiza

#76

Citeer"Penis en vagina makkelijker in de mond nemen."

Ja, sorry. Ontzettend flauw van me, maar ik moet nu wel erg lachen.

Waarom zou je uberhaupt een penis of vagina in de mond nemen, bij een vagina gaat dat wat moeilijker...

razafa

#77

CiteerHet valt mij op dat wij weinig 'beschaafde'benamingen hebben.In het Nederlands heb je vagina en penis en die neem je makkelijker in de mond dan de 'groffe'benamingen.

wat is er zo grof aan onze taal onze woorden zijn de mooiste woorden die er zijn alleen we gebruiken ze alleen om te schelden en zo dus nooit bij serieus dingen en daarom vinden wij onze taal belachelijk. we gebruiken graag de woorden van anderen want we zijn een stelletje sukkels. dus er is iets mis met ons en niet met onze taal.

Tamza

#78

CiteerWaarom zou je uberhaupt een penis of vagina in de mond nemen, bij een vagina gaat dat wat moeilijker...

Bleef dan ook een beetje 'hangen' bij die penis he.

En waarom je een penis in de mond zou nemen, tja, ik denk ter bevrediging van de ander.

Amezian

#79

Citeerhahaha..die amezian...weet zich altijd toch zo lauk te verwoorden..zo hadden we het over tahath en opeens kwam hij met pikken..
Hahaha...nee,helemaal niet!Nogmaals,ik heb er niet bij stilgestaan toen ik dat woord gebruikte.Maar ik zei :'We pikken dat niet' dus het is een werkwoord en jij maakt er een zelfstandig naamwoord van.Dat is jouw keuze.

MBTiza

#80

CiteerBleef dan ook een beetje 'hangen' bij die penis he.

En waarom je een penis in de mond zou nemen, tja, ik denk ter bevrediging van de ander.

Op die fiets...

razafa

#81

Citeerghk-amghan (amcan)

vagina-ameghkour vergeten afazar?

het klopt ik heb nog meer benamingen maar ik heb het simpel en overzichtelijker gehouden voor onze vrienden en verdinnen hier.

bv. akhadoq, ifri, thithi o shkour( de slag van de bijl) etc.......
jij snapt dit wel denk ik?

Dora

#82

CiteerHahaha...nee,helemaal niet!Nogmaals,ik heb er niet bij stilgestaan toen ik dat woord gebruikte.Maar ik zei :'We pikken dat niet' dus het is een werkwoord en jij maakt er een zelfstandig naamwoord van.Dat is jouw keuze.
:P...

Amezian

#83

Citeerwat is er zo grof aan onze taal onze woorden zijn de mooiste woorden die er zijn alleen we gebruiken ze alleen om te schelden en zo dus nooit bij serieus dingen en daarom vinden wij onze taal belachelijk. we gebruiken graag de woorden van anderen want we zijn een stelletje sukkels. dus er is iets mis met ons en niet met onze taal.
Nou,vagina en penis zijn wetenschappelijke termen.En onze taal is eeuwenlang genegeerd en heeft zich niet ontwikkeld.
Het zal daarmee te maken hebben.

Amezian

#84

CiteerWaarom zou je uberhaupt een penis of vagina in de mond nemen, bij een vagina gaat dat wat moeilijker...
Hahaha...

Tamza

#85

CiteerNou,vagina en penis zijn wetenschappelijke termen.En onze taal is eeuwenlang genegeerd en heeft zich niet ontwikkeld.
Het zal daarmee te maken hebben.

Ik denk toch wel dat er subtielere woorden bestaan voor die geslachtsdelen. Ik weet ze alleen zelf even niet meer. Ik vraag mijn ma straks wel, als ik geen klappen krijg voor het vragen.

razafa

#86

CiteerNou,vagina en penis zijn wetenschappelijke termen.En onze taal is eeuwenlang genegeerd en heeft zich niet ontwikkeld.
Het zal daarmee te maken hebben.

Luister vriend abrour is abrour en hij blijft abrour het betekent penis en het geldt ook voor abachoun is abchoun en hij blijft abachoun en het betekent vagina. en deze termen (abrour en abachoun) zijn zeer geschikt voor zowel wetenschap als plassen en liefde bedrijven. dus wij moeten ontwikkelen en niet de termen.    

MBTiza

#87

Citeerhet klopt ik heb nog meer benamingen maar ik heb het simpel en overzichtelijker gehouden voor onze vrienden en verdinnen hier.

bv. akhadoq, ifri, thithi o shkour( de slag van de bijl) etc.......
jij snapt dit wel denk ik?

ja die termen snap ik wel, thithi oushkour is een goeie

aghbush haha


Ken je het dorp Aith Meghkour id yussien jar Imesdan, beboste gebied?

razafa

#88

Citeerja die termen snap ik wel, thithi oushkour is een goeie

aghbush haha


Ken je het dorp Aith Meghkour id yussien jar Imesdan, beboste gebied?


hahaha  wie kent het niet..

MBTiza

#89
mooie dorp he...