Wat is het amazigh woord voor sperma/eicel?

Gestart door Samariaan, 15/06/2004 om 18:24:50

Amezian

#30

Citeerja en dat gezeur de hele tijd over dat vrouwen-integratie debat :P ik vindt dat haar nick in lopende_mannenhater moet worden veranderd...
of lopende_feministe?

Idir

#31

CiteerIk weet niet wat Tarwe is!
Timadjarien n warzaz betekent eiren van de man. En dat is misschien de ballen.
Wat een discussie!

Nee ballen zijn Iqalaouen (kloten)... ;)

Idir

Citeerblijf on-topic AUB!! we hadden alleen die laatste nodig!!

On-topic id toch de hele (schaam)streek benoemen... anders kom jij morgen weer met een andere topic. Beter is het dus als we nu alles erdoorheen jagen dan hebben we het gehad ook ... ;D

Dora

#33

Citeerja die klinkt wel goed ja. vrouwbewuste LL , wat vindt jij???
het klinkt zo..zo..zo...uhhm...zo gek...nee ik ben daar geen voorstander van..

Dora

#34

Citeerof lopende_feministe?
is dat positief :P

ayuda

#35
Kunnen we dan niet gelijk het hele lichaam aanpakken?
Lijkt me heel interessant. Om het nou tot de schaamstreek te beperken is ook weer zo ehm... beperkt.

ayuda

#36
en dan kunnen we misschien ook de regionale verschillen gelijk in kaart brengen?

rifman

#37
Dat hebben dr. mena lafkioui (taalkundig en docent aan de uni. van Leiden)en dr. danielle morella (anterpoloog en docent aan de uni. van leiden)al voor ons gedaan.
Zij hebben bijna een jaar doorgebracht in Arif om de dialecten grenzen vast te stellen. Ik zal even voor je uitzoeken hoe het boek heet (Frans).

Amezian

#38

Citeeris dat positief :P
Ja.Alleen radicale feminisme keur ik af.

Idir

#39

CiteerKunnen we dan niet gelijk het hele lichaam aanpakken?
Lijkt me heel interessant. Om het nou tot de schaamstreek te beperken is ook weer zo ehm... beperkt.

Hangt ervanaf Ayuda.... ;D ... bij sommige ben je echt niet snel uitgepraat... ;D

Dora

#40

CiteerJa.Alleen radicale feminisme keur ik af.
lang leve in dat geval de amazigh vrouw!!!!!!!

Dora

#41
maar goed allemaal off-topic amezian..a yamchoum je lijd me af...

Amezian

#42

Citeermaar goed allemaal off-topic amezian..a yamchoum je lijd me af...
Ja,geef mij weer de schuld!Typisch Marokkanen.Ze weten altijd wel een zondebok te vinden...

Dora

#43

CiteerJa,geef mij weer de schuld!Typisch Marokkanen.Ze weten altijd wel een zondebok te vinden...
:P...

he even een vraagje he..hoe zeggen jullie wangen??

IZGEDH

#44

CiteerNee ballen zijn Iqalaouen (kloten)... ;)

Ze3ma mou7 issen. Het is Iqadjjaren, iqallaouen is de mv voor Aqallaou en dat betekent 'Penis' wassalam.