BEZOEK ALEXANDER AAN MAROKKO

Gestart door anoul-nador, 15/11/2005 om 19:20:14

Inuit

Citaat van: m'Izran op 17/11/2005 om 16:54:37
Hij is Ait Touzin en komt uit het dorpje ijarmouwasan...Dus een Arifi..
even een kanttekening:
Ait touzine is een stam (zoals je wel weet), iemand afkomstig uit deze stam heeft een Outhewzine (mannelijke vorm).

athsaynou

Citaat van: Inuit op 17/11/2005 om 17:00:15
Citaat van: m'Izran op 17/11/2005 om 16:54:37
Hij is Ait Touzin en komt uit het dorpje ijarmouwasan...Dus een Arifi..
even een kanttekening:
Ait touzine is een stam (zoals je wel weet), iemand afkomstig uit deze stam heeft een Outhewzine (mannelijke vorm).

Ja ik weet het..

mara

Citaat van: Moussa op 17/11/2005 om 16:59:45
Willem Alexander was op zijn vorige bezoek in Alhouciema geweest...nu hij getrouwd is durft hij misschien niet meer naar de Rif
dit slaat echt nergens op...

Moussa

mara

waarom zou ie nu bang zijn om naar de rif te gaan nu hij getrouwd is?

MBTiza

Citaat van: Moussa op 17/11/2005 om 16:59:45
Willem Alexander was op zijn vorige bezoek in Alhouciema geweest...nu hij getrouwd is durft hij misschien niet meer naar de Rif

Nee hij is daar voor de gek gehouden, hij werd ontvangen door een man uit Aith Bouayyash, parlementarier, heeft in NL gewoond en bezit er nog een koffieshop in Bergen op Zoom, toen Alex hem vroeg wat hij in NL deed gaf ie een hele andere antwoord, Alex schijnt daar later achter te zijn gekomen. Meneertje heeft niet verteld dat ie ook in de import/export zat, waarschijnlijk als een belediging opgevat door Alexio, hij werd door drugsdealer ontvangen.

Samariaan

Citaat van: Yas'Zine op 15/11/2005 om 22:52:31
Citaat van: Ariri op 15/11/2005 om 22:50:24
Citaat van: anoul-nador op 15/11/2005 om 19:20:14
hahahahahah,

Hebben jullie het ook gezien op TV, het bezoek van Alex aan Maroc?

Ze hadden het over water, Maroc heeft een tekort aan water, gelukkig hebben wij in het noorden (de meeste mensen dan) genoeg water.
Ik moest echt lachen, al die lachende slijmrige gezichten van die arabs.
Alex werd ontvangen door die prins rachid geloof, hij schijnt een alcoholist te zijn, dat zie je ook aan die rotkop van hem !!

hebben wij in het noorden genoeg water dan?

azul
er is een hele zee vol. ;D

beetje te zout he. Ze zouden eigenlijk wel een ontzoutings-installatie daar moeten bouwen om alhucaima te voorzien. Kan de baraj worden gebruikt voor imzouren en omgeving.

Tamza

Citaat van: mara op 17/11/2005 om 17:04:27

Ze3ma anders is zn vrouw niet veilig ofzo. Ha Ha Ha.

Vraag me nog steeds af of Moussa serieus was met zijn ene opmerking over de excuses die gemaakt zijn.

mara

Citaat van: Tamza op 17/11/2005 om 17:16:43
Citaat van: mara op 17/11/2005 om 17:04:27

Ze3ma anders is zn vrouw niet veilig ofzo. Ha Ha Ha.

Vraag me nog steeds af of Moussa serieus was met zijn ene opmerking over de excuses die gemaakt zijn.
nouja, volgens mij klets hij maar wat! alsof ze m in de rif zouden opeten ::)

Sa3ieD

Ze is veiliger in de Rif dan in Argentinie.

Moussa

Ik was niet zo serieus, maar aan de andere kant als er toch iemand is die meent excuses te moeten maken, dan had het beter iemand uit de Rif kunnen zijn. In mijn ogen was dat nog een klein beetje te verklaren, omdat de roots van Mohamed B. in deze regio liggen. Maar zo'n Soussie die niets weet van Arif of wat dan ook, maakt de hele zaak erg komisch. Net of Portugal excuses maakt omdat Hitler zoveel joodse mensen heeft vermoord.

Sa3ieD

Citaat van: Moussa op 17/11/2005 om 17:21:03
Ik was niet zo serieus, maar aan de andere kant als er toch iemand is die meent excuses te moeten maken, dan had het beter iemand uit de Rif kunnen zijn. In mijn ogen was dat nog een klein beetje te verklaren, omdat de roots van Mohamed B. in deze regio liggen. Maar zo'n Soussie die niets weet van Arif of wat dan ook, maakt de hele zaak erg komisch. Net of Portugal excuses maakt omdat Hitler zoveel joodse mensen heeft vermoord.
Iriefieyen zijn niet zo achterlijk om excuus aan te bieden voor iets waar zij niets mee te maken hebben.

AIT5toezenni

excuus hahahah rot op man met die dikke(theo van gogh)
zegma slijmen , er gaan ieder  dag mensen   dood in irak,palestina,afganistan,en daar wordt geen berouw voor vertoond,
ze moeten gewoon een keer naar nador komen kunnen ze kijken hoe de mensen daar zijn hahaha
mensen die schijt hebben aan het hele woord europa

Moussa

Jaja...daarom wagen ze hun leven om naar Europa over te steken.

anoul-nador

zo stinkarabier wil natuurlijk slijmen
hij denkt misschien zo naar europa te kunnen gaan !!