Hoofdmenu

MTNL

Gestart door abrid, 07/04/2004 om 12:19:27

E3ber_Tastite



Azul,

Als je MTNL kijkt kun je al concluderen dat er niets veranderd is. Ze behouden de Arabische programmering, zonder ook maar een seconde aan het Tamazight te besteden. Dit is pure dicriminatie en het feit dat zij geen programma's maken in de taal van de doelgroep (zoals in hun jaarverslag staat) zijn ze gewoon keihard aan het liegen tegen de Nederlandse staat, die hen van subsidie voorziet.
Ik zou graag vervolg aan de actie willen geven. We kunnen bedenken wat de volgende stappen zijn om tegen dit beleid in actie te komen!

adios
Citeer

We moeten gewoon weer één derde soortgelijke actie beginnen, en dit keer moeten we standvastig zijn totdat het tmazight geaccepteerd wordt. het is toch te gek voor woorden dat de meerderheid van de Marokkanen hier in NL gewoon genegeerd worden. Desnoods dienen we één klacht in bij de rechtbank.

Vind je het dan gek dat onze Imazighen besmet worden met het Arabische-nationalisme en extremisme, als wij maar steeds worden genegeerd, waardoor de touwtjes in handen komen van die Arabo-fascisten.

awragh

Citaat van: Sma3enda op 07/11/2004 om 16:52:36

Nu de moordenaar van Theo van Gogh een Amazigh blijkt te zijn hoef je ook geen veranderingen te verwachten; dat zullen ze aannemen om geen Tamazight in hun programmering op te nemen... we moeten een eigen "multi-culturele" zender opzetten...

Juist wel. Maar we moeten geen actie tegen hen voeren, maar via andere kanalen proberen. We moeten de mensen die over de financieen gaan duidelijk maken dat ze verkeerd bezig zijn bij MTNL. Dat door geen eigen taal sneller indoctrinaties van buitenlandse ideologieen kunnen plaatsvinden, enz.
Dat de integratie wordt belemmerd, enz..
De overheid financiert MTNL namelijk.
Daarnast is het wel beter om een eigen zender te starten, maar dat moet onafhankelijk daarvan.

adios

Nomaad.

Leuk man, ik ga reageren

Isefrawen

Citaat van: Nomaad. op 08/11/2004 om 14:28:51
Leuk man, ik ga reageren

doe dat nou niet, het moet een verassingsaanval zijn...

Aqsil

Degene die schilderij heeft gemaakt heet Abattoy.

Deze Abattoy is degene die een platje naar Amazigh.nl heeft gestuurd waarin hij AEL heeft getekend als een slang en Imazighen als vogeltjes.
Die Abbatoy is dus lid van AEL.

Isefrawen



en hoe kom jij aan deze wijsheden?

Aqsil

Citaat van: Sma3enda op 08/11/2004 om 14:48:20


en hoe kom jij aan deze wijsheden?
Welke wijsheden?

De foto die hij naar amazigh.nl heeft gestuurd hebben we allemaal gezien. in die foto schreef hij zijn naam 'Abattoy'.
Die foto is een bedrijging aan het adres van amazigh.nl en alle Imazighen.

Isefrawen



hoe kan je die link leggen dan met MTNL? schilderij ofziets... ik kijk nooit hoor, dus weet niet wat er speelt

Isefrawen



ik vind dat we met een grote groep het gebouw moeten gaan bezetten...

de verklikkers onder ons? wacht maar als ik jullie in mijn handen krijg! !

Aqsil

 Abbatoy is een tekenaar, het plaatje die hij naar Amazigh.nl heeft gestuurd is ook door Abattoy getekend.  Zijn naam stond op dat plaatje.

Er zijn niet zoveel Marokkanen die allemaal Abattoy heten en allemaal heel goed kunnen tekenen.

Isefrawen



maar wat heeft die Abattoy met MTNL te maken?

Aqsil

Als admi, dat plaatje heeft, wil hij nog dit bevestigen en het plaatje hier plaatsen.

Aqsil

IN dat bericht in tawiza.nl stond:

"Op 18 april vindt er in Zeist de opening plaats van een schilderij tentoonstelling van o.a. Abttoy. Tijdens deze opening zal de Amazigh band Thidrin optreden. Abttoy is een kunstenaar uit Arif en woonachtig in Nederland. Zijn schilderijen hebben betrekking op het leven van de Imazighen en hun streven naar volwaardigheid"

Maar Abattoy is gewoon van AEL en het klopt niet dat hij voor de Amazigh zaak opkomt.
Hij heeft Imazighen bedreigd met die tekening van hem.



Isefrawen



ik ken dat plaatje wel, heb het eerder gezien, maar ik zag het vanuit een positieve oogpunt... dat AEL uit was om de Imazighen te schaden.... zag het als een waarschuwing voor de bewuste imazighen, positief dus...

Aqsil

Citaat van: Sma3enda op 08/11/2004 om 15:07:35


ik ken dat plaatje wel, heb het eerder gezien, maar ik zag het vanuit een positieve oogpunt... dat AEL uit was om de Imazighen te schaden.... zag het als een waarschuwing voor de bewuste imazighen, positief dus...
IK en Amazigh.nl zagen we het negatief.
Dat plaatje was duidelijk een bedrijging. In Amazigh.nl stond dat die plaatje gestuurd is door AEL.
Ik denk niet dat de leden van AEL voor de Amazigh zaak zijn.