Hoofdmenu

MTNL

Gestart door abrid, 07/04/2004 om 12:19:27

student1980

#30

Tamaynut

#31

CiteerMooie metafoor Yidir!

http://www.tawiza.nl/content/column.php?igg=column&id=24

Inderdaad, een goede column!

awragh

#32
Azul!

Deel 2 is van start gegaan. Dus allemaal weer meedoen!

de groeten


admin

Azul

Inderdaad; Deel 2 is begonnen.
MTNL wil de overgrote Amazigh-doelgroep gewoon systematisch blijven negeren. Daar gaan wij natuurlijk niet mee akkoord en daarom gaan we verder met onze actie!  
Surf allemaal dus weer naar Amazigh.nl en uit ook je ongenoegen!
Tannemirt.

Admin

student1980

Goed dat jullie doorgaan en mijn waardering voor jullie volharding!!!

Trouwens, de brief is echt maar dan ook echt sterk.

E3ber_Tastite

#35
Petje af voor Amazigh.nl en Tawiza.nl, ga zo door.

student1980

#36
Zijn er nog vragen gesteld door de politieke partijen landelijk/regionaal?

student1980

#37

student1980

Je kunt (ongeveer) dezelfde vergelijking met de NPS. Al zendt nps wel Tmazight uit. Kijk naar de volgende link.

http://www.tawiza.nl/content/actueel.php?id=125&igg=actueel en luister naar het interview met Ayned.

Amezian

#39

CiteerJe kunt (ongeveer) dezelfde vergelijking met de NPS. Al zendt nps wel Tmazight uit. Kijk naar de volgende link.

http://www.tawiza.nl/content/actueel.php?id=125&igg=actueel en luister naar het interview met Ayned.
Nou,ik vind dat de NPS wel vooruit is gegaan qua programmering in het Tamazight.Ze doen de intervieuws meestal tweetalig en draaien veel Tamazight-muziek.

MBTiza

#40

CiteerNou,ik vind dat de NPS wel vooruit is gegaan qua programmering in het Tamazight.Ze doen de intervieuws meestal tweetalig en draaien veel Tamazight-muziek.

we zouden met een delegatie zoals abdkrim die vroeger had gewoon naar het mtnl moeten gaan en die aboufaher eens goed moeten aanpakken..abdkrim sloot ze vervolgens op in Ajdir

E3ber_Tastite

#41
Azul,

Hoe is het met de actie tegen mtnl gegaan, ik heb er al een tijdje niets meer van vernomen?

E3ber_Tastite

Citaat van: e3ber op 19/08/2004 om 12:59:03
Azul,

Hoe is het met de actie tegen mtnl gegaan, ik heb er al een tijdje niets meer van vernomen?

Hoe was het eigenlijk gegaan, of is alle moeite weer voor niets geweest?. Wat waren de resultaten van die gesprekken met MTNL? en gaan ze het tmazight nog invoeren als voertaal, of blijft het alsnog het arabisch?

Graag antwoord hierop

awragh

Citaat van: e3ber op 07/11/2004 om 16:35:48
Citaat van: e3ber op 19/08/2004 om 12:59:03
Azul,

Hoe is het met de actie tegen mtnl gegaan, ik heb er al een tijdje niets meer van vernomen?

Hoe was het eigenlijk gegaan, of is alle moeite weer voor niets geweest?. Wat waren de resultaten van die gesprekken met MTNL? en gaan ze het tmazight nog invoeren als voertaal, of blijft het alsnog het arabisch?

Graag antwoord hierop

Azul,

Als je MTNL kijkt kun je al concluderen dat er niets veranderd is. Ze behouden de Arabische programmering, zonder ook maar een seconde aan het Tamazight te besteden. Dit is pure dicriminatie en het feit dat zij geen programma's maken in de taal van de doelgroep (zoals in hun jaarverslag staat) zijn ze gewoon keihard aan het liegen tegen de Nederlandse staat, die hen van subsidie voorziet.
Ik zou graag vervolg aan de actie willen geven. We kunnen bedenken wat de volgende stappen zijn om tegen dit beleid in actie te komen!

adios

Isefrawen

#44

Nu de moordenaar van Theo van Gogh een Amazigh blijkt te zijn hoef je ook geen veranderingen te verwachten; dat zullen ze aannemen om geen Tamazight in hun programmering op te nemen... we moeten een eigen "multi-culturele" zender opzetten...