hoe kan ik met tifinagh typen ?

Gestart door AFRA, 15/06/2004 om 12:57:03

abrid

#15
Nee jij hebt wat te doen! Ga lekker je moeder pesten!

Berberin

#16
Ik heb een beter idee. We bellen zijn moeder op en dienen een klacht in over hem. Weet zeker dat hij dan op zijn blote knieen het hele huis moet dweilen.

abrid

#17
:) Wat komen er af en toe vreemde sneuters hiero! Schande voor de Imazighen! Zulke vooroordelen verspreiden is gewoon kinderachtig!

Taghzayfut

#18

CiteerNee jij hebt wat te doen! Ga lekker je moeder pesten!

zullen we het over jouw moeder hebben, aya agheyour?

Taghzayfut

#19

Citeer:) Wat komen er af en toe vreemde sneuters hiero! Schande voor de Imazighen! Zulke vooroordelen verspreiden is gewoon kinderachtig!

jij trekt die vreemde sneuters aan, afounes.

Berberin

Citeerzullen we het over jouw moeder hebben, aya agheyour?

Oh nee, ik wist dat je dat zou zeggen, echt waar. Doe dat aub niet. Lager kun je dan namelijk niet gaan.

abrid

#21
Zelfs een klein kind is volwassener.

Taghzayfut

#22

CiteerOh nee, ik wist dat je dat zou zeggen, echt waar. Doe dat aub niet. Lager kun je dan namelijk niet gaan.

jij en abrid hebben het nivo van de allerlaagsten iqzinen bij deze dan bereikt.


AFRA

#24

CiteerAzul Afra,


ik hoop dat je hier iets aan hebt

http://moharifi.free.fr/Amezyan/Amezyan-01.pdf

http://moharifi.free.fr/Amezyan/Amezyan-02.pdf

Bron: www.arifino.com

Azul Debouz,

er bedank voor uw help. maar jammer genoeg ben ik niet handig genoeg om daar gebruik van te maken.

bedoel jij dat daarmee tifinagh zou kunnen typen ?

het zou vriendelijk van je zijn, als je me meer inlichten. ik ben er geinterisseerd.

tenemmirth,

Debouz

#25

CiteerAzul Debouz,

er bedank voor uw help. maar jammer genoeg ben ik niet handig genoeg om daar gebruik van te maken.

bedoel jij dat daarmee tifinagh zou kunnen typen ?

het zou vriendelijk van je zijn, als je me meer inlichten. ik ben er geinterisseerd.

tenemmirth,

Mijn kennis op het gebied van tifinagh-schrift, hoe je moet typen enzo... staat nog in de kinderschoenen a thawmat.
ik kan je wel verwijzen naar een persoon die de nodige kennis bezit over( in mijn ogen)hoe je tifinagh-schrift kunt typen.

Zie je mail box.


AFRA

#26

CiteerMijn kennis op het gebied van tifinagh-schrift, hoe je moet typen enzo... staat nog in de kinderschoenen a thawmat.
ik kan je wel verwijzen naar een persoon die de nodige kennis bezit over( in mijn ogen)hoe je tifinagh-schrift kunt typen.

Zie je mail box.


aah, badankt.

Arrows

#27

Citeerzullen we het over jouw moeder hebben, aya agheyour?
Nee we gaan het over niemands moeder hebben moet een keer ophouden om iemands moeder erbij te halen...heb een beetje respect will ya!