Hoofdmenu

Arabisch leren?

Gestart door Ibrahim, 08/06/2003 om 21:36:11

Ibrahim

Ik ben een zeer ervaren en professionele docent Arabisch (native speaker uit Jemen). Ik geef les in Modern Standaard Arabisch, Klassiek Arabisch en het dialect van het Arabische schiereiland. Zowel beginnersniveau als voor gevorderden. Afhankelijk van je wensen kan ik de les voor je inrichten: spreekvaardigheid, grammatica, krant lezen, koranstudie. Mijn doelgroep bestaat uit reizigers naar de Arabische wereld (voor werk, studie of plezier) en studenten aan de universiteit. Heb ook vaak Nederlanders met een Arabische partner of moslims die de koran willen leren lezen.
Ik beschik over uitstekende referenties (o.a. Harvard Universiteit, Amerikaanse Ministerie van Buitenlandse Zaken). Neem bij interesse vrijblijvend contact met me op.

Libi

Omdat u uit jemen komt heb ik de volgende vraag voor u, geeft u ook les in Jibali (ook al is Jibali geen Arabische taal of dialect van Jemen).

alvast bedankt

Mamma_Nbarch

Heeft dit te maken met de Recessie, of de Armageddon? Just curious.

Ibrahim

Hallo,

Nee, ik geef geen les in Jibali (Berbers dialect). Ik geef les in Modern Standaard Arabisch en het Arabisch zoals gesproken in het Midden Oosten.

Groeten,
Ibrahim

Libi

CiteerHallo,

Nee, ik geef geen les in Jibali (Berbers dialect). Ik geef les in Modern Standaard Arabisch en het Arabisch zoals gesproken in het Midden Oosten.

Groeten,
Ibrahim

Mijn excuses jibbali wordt in oman gesproken, een niet Arabische taal.(JIBBALI IS GEEN BERBERS)

Andere gesproken niet arabische talen in Oman:
KUMZARI
LUWATI
MEHRI
HARSUSI
HOBYƃ"T
BALOCHI

Andere gesproken niet arabische talen in Jemen:
MEHRI
SOQOTRI

Welke taal bent u een oorspronkelijke spreker van?, in de quran wordt gesproken over het volk van Koningin sheba, deze bevonden zich in en rond om jemen, zij zijn geen arabieren.
Worden deze talen op dezelfde manier behandeld als het arabisch, dus promotie van de taal en cultuur van de authentieke jemenitische volk.

alvast bedankt,

Libi.

razafa

Beste Ara-bier
Als er in de wereld mensen zijn die Arabisch fosha moeten en willen leren dan zijn dat de Arabieren zelf als je ze hoort praten dan denk je god wat zijn die gasten dom.
voorbeeld hond = kalbon en sommige arabieren in saudia arabia en irak zeggen chalbon dat is toch dom of niet .
en als je een toespraak hoort van Jasser Arafat dan zit er veel grammatica fouten ( jansibo alfail wa yarfao almafoulo bih).dus er is veel werk voor jou als arabisch geleerde in het midden oosten ik zou zeggen ga er heen en succes.

Loek_Weerden

Beste Ibrahim,

Mijn naam is Loek Weerden uit Almere en ik ben veel in het Midden OOsten aanwezig i.v.m. met mijn bedrijf. Dit betreft Kuwait, Bahrain, Yemen, UAE etc......

Mijn interesse voor het arabisch is zowel cultureel als zakelijk en ik ben dan ook voornemens om de arabische taal te gaan leren.

Ik heb een universitaire vooropleiding echter mijn probleem is tijd. Ik ben veel reizende en daarnaast als ik thuis ben druk met familie en mijn bedrijf.

Vandaar dat ik op zoek ben naar een leraar die mij als prive cursus de grondbeginselen en eerste introductie in de Arabische taal kan leren.

Graag zou ik vanje vernemen of die mogelijkheid er is, wat de exacte wijze van werken zou zijn en ook de daaraan verbonden kosten.

Alvast bedankt voor de informatie.

Groeten Loek A.C. Weerden.

MBTiza

He Ibrahim ga t arabisch lekker ergens anders proberen te doceren en promoten...ik denk dat hier niet echt gewenst is.

ras

CiteerIk ben een zeer ervaren en professionele docent Arabisch (native speaker uit Jemen). Ik geef les in Modern Standaard Arabisch, Klassiek Arabisch en het dialect van het Arabische schiereiland. Zowel beginnersniveau als voor gevorderden. Afhankelijk van je wensen kan ik de les voor je inrichten: spreekvaardigheid, grammatica, krant lezen, koranstudie. Mijn doelgroep bestaat uit reizigers naar de Arabische wereld (voor werk, studie of plezier) en studenten aan de universiteit. Heb ook vaak Nederlanders met een Arabische partner of moslims die de koran willen leren lezen.
Ik beschik over uitstekende referenties (o.a. Harvard Universiteit, Amerikaanse Ministerie van Buitenlandse Zaken). Neem bij interesse vrijblijvend contact met me op.
Ben jij nou echt blind of zo? 99% van ons hier willen niks van arabiesch weten

Tarifit

CiteerIk ben een zeer ervaren en professionele docent Arabisch (native speaker uit Jemen). Ik geef les in Modern Standaard Arabisch, Klassiek Arabisch en het dialect van het Arabische schiereiland. Zowel beginnersniveau als voor gevorderden. Afhankelijk van je wensen kan ik de les voor je inrichten: spreekvaardigheid, grammatica, krant lezen, koranstudie. Mijn doelgroep bestaat uit reizigers naar de Arabische wereld (voor werk, studie of plezier) en studenten aan de universiteit. Heb ook vaak Nederlanders met een Arabische partner of moslims die de koran willen leren lezen.

Ibrahim,
Deze advertentie van jou is hier, op deze site, volledig misplaatst. Wij willen helemaal geen ARABISH leren.
ik zou je aanraden, om ergens anders clienten voor je cursus te zoeken.

amazigh_roos

Niet geinteresseerd!! Wel Tmazight anagh :)

Masja

dat van Ibrahim is al 1 jaar geleden,hoor, mischien leeft hij al niet eens meer

amazigh_roos

Citeerdat van Ibrahim is al 1 jaar geleden,hoor, mischien leeft hij al niet eens meer

ja nu je het zegt hahahah DOOD

ras

arabisch taal dan ga ik liever dood

Dora

CiteerBen jij nou echt blind of zo? 99% van ons hier willen niks van arabiesch weten
dan behoor ik tot de 1%, meer kennis meer macht...maar ga pas arabisch leren wanneer ik samen met mijn kanjer ben :-[....(wie dat ook mag zijn :P )...

wil graag louga al3aribia leren..