Hoofdmenu

TalenknobbelTumor

Gestart door Botermes, 05/11/2005 om 19:09:40

Inuit

Citaat van: *Riffijnos* op 05/11/2005 om 20:14:04
Ja shit he, weet jij toevallig wie gespeciaaliseerd is in het verwijderen van mijn tumor? Het is een maar een kleine tumortje met een inhoud van de letetrs O-S .

Ps: Jij bent diegen die deze domme vage topic opende.
Ik zal jouw in jouwn waarde laten, je bent oud en wijs genoeg. Tevens ben jij een oude lid van Amazigh.nl.  Jammer dat jouwn indentieit jouw gestolen kan worden.
k vindt het echt nep, dat veel imazighen andere culturen imiteren. Dat is mij mening. Waarom zijn we niet tevreden, met wat we geboren zijn?

Iedereen veegt maar zijn eigen kont af.

Adwenni nta
Wat jij denk ik niet begrijpt of niet wil begrijpen is dat net als dat voor jou het Ariffi-/Amazigh-zijn (afkomst) het belangrijkste is, dit staat boven alles, dat er ook mensen zijn die hun geloofsovertuiging het belangrijkste vinden. En dat heb je maar te respecteren.

Overigens heb ik meer respect voor iemand die zijn geloofsovertuiging openlijk verkondigd dan voor iemand die zijn afkomst (waar hij/zij geen enkele invloed op heeft gehad) openlijk loopt te verkondigen, maar dat even ter zijde.

Samariaan

sorry maar kan iemand mij vertellen waar deze topic over gaat? kan dat niet halen uit de start-post.

*-RiFFijn0s-*

Citaat van: Inuit op 05/11/2005 om 20:49:04
Wat jij denk ik niet begrijpt of niet wil begrijpen is dat net als dat voor jou het Ariffi-/Amazigh-zijn (afkomst) het belangrijkste is, dit staat boven alles, dat er ook mensen zijn die hun geloofsovertuiging het belangrijkste vinden. En dat heb je maar te respecteren.
Wie zegt het dat ik iemand die Geloof op nmr 1 heeft staan, niet respecteer? En wat jij denk ik niet weet, is dat geloof en indentiteit gescheiden moeten worden. 

Citaat van: Inuit op 05/11/2005 om 20:49:04
Overigens heb ik meer respect voor iemand die zijn geloofsovertuiging openlijk verkondigd dan voor iemand die zijn afkomst (waar hij/zij geen enkele invloed op heeft gehad) openlijk loopt te verkondigen, maar dat even ter zijde.
Ik hem meer respect voor iemand die voor zijn amazigh indentiteit uitkomt, dan iemand die elke keer zijn islamitisch zijn bestempeld.   Maar dat is wat ik er van vindt.
Afkomst daar inditificeer je mee.
En dat islamitisch zijn, heeft diegene daar invloed op? Hij neemt toch ook klakkeloos het geloof van zijn ouders over, toch?
Als jouwn ouders khatoliek waren, dan was jij 100% ook khatoliek geweest, dus...

Inuit

Citaat van: *Riffijnos* op 05/11/2005 om 21:05:33
Wie zegt het dat ik iemand die Geloof op nmr 1 heeft staan, niet respecteer? En wat jij denk ik niet weet, is dat geloof en indentiteit gescheiden moeten worden. 
dat haal ik uit jou posts.
en ps. hoe kom jij erbij dat ik pleit dat je de twee niet moet scheiden? ::)

Citeer
Ik hem meer respect voor iemand die voor zijn amazigh indentiteit uitkomt, dan iemand die elke keer zijn islamitisch zijn bestempeld.   Maar dat is wat ik er van vindt.
Afkomst daar inditificeer je mee.
En dat islamitisch zijn, heeft diegene daar invloed op? Hij neemt toch ook klakkeloos het geloof van zijn ouders over, toch?
Als jouwn ouders khatoliek waren, dan was jij 100% ook khatoliek geweest, dus...
sure....je amazigh afkomst kies je zelf, dus dat kan je gerust met trots openlijk verkondigen ::)
ik had het over iemand's geloofsovertuiging, dwz dat iemand overtuigd is van hetgeen waarin hij/zij gelooft.
en trouwens als er iets is waar de islaam de nadruk op legt dan is het wel dat je niet klakkeloos moet overnemen waarin je ouders geloven, maar dat je zelf moet nadenken, immers jij wordt afgerekend op hetgeen je tijdens je leven hebt uitgespookt (uiteraard heb je als moslim ouder de plicht om je kinderen de islaam als basis mee te geven, maar dat even ter zijde).

noemid

je geloof en cultuur zijn nou net de 2 dingen die niet in strijd staan met elkaar. omdat dat toch te laten blijken vindt ik dan ook zeer triest.

en inuit, jij zegt:
dat je meer respect hebt voor iemand die zijn geloofsovertuiging openlijk verkondigd dan voor iemand die zijn afkomst verkondigen...

maar is geloof ook weer net het geen waar niemand iets mee te maken heeft maar alleen de persoon en godzelf?

azul

Inuit

Citaat van: Ariri op 06/11/2005 om 04:52:27
en inuit, jij zegt:
dat je meer respect hebt voor iemand die zijn geloofsovertuiging openlijk verkondigd dan voor iemand die zijn afkomst verkondigen...

maar is geloof ook weer net het geen waar niemand iets mee te maken heeft maar alleen de persoon en godzelf?

azul
Dat ben ik met jee eens. Maar wat ik bedoel is dat ik meer respect hebt voor iemand die hetgeen waarin hij/zij gelooft openlijk verkondigd (en dat recht heeft die persoon), omdat dat een keuze is die iemnd zelf heeft gemaakt, dus kun je met die persoon in discussie gaan. En dit geldt niet voor iemand die openlijk zijn afkomst verkondigd. In principe hoeft het openlijk verkondigen van je afkomst geen problemen op te leveren, maar helaas zie ik te vaak dat dat bij mensen leidt tot superioriteits gevoelens.

*-RiFFijn0s-*

Citaat van: Inuit op 06/11/2005 om 04:37:12
Ah Gebruiker01 (Oh, dus jij bent het ,Inuit), wat een aangename verrassing.
Doe nou niet alsof. Je hebt het constant over jouwn islam zijn e.d, in bijna elke discusie mbt tot de islam ben je aanwezig. Ik heb nooit op kunnen maken, dat jij pleit voor een scheiding van religie en indentiteit. En dan ook nog constant zeuren, dat jij zuivere amazigh woorden maar niets vindt e.d.

sure....je amazigh afkomst kies je zelf, dus dat kan je gerust met trots openlijk verkondigen ::)
ik had het over iemand's geloofsovertuiging, dwz dat iemand overtuigd is van het geen waarin hij/zij gelooft.
en trouwens als er iets is waar de islaam de nadruk op legt dan is het wel dat je niet klakkeloos moet overnemen waarin je ouders geloven, maar dat je zelf moet nadenken, immers jij wordt afgerekend op hetgeen je tijdens je leven hebt uitgespookt (uiteraard heb je als moslim ouder de plicht om je kinderen de islaam als basis mee te geven, maar dat even ter zijde).
De waarde die jij hecht aan de islam is jouwn zaak. En wat ik zei, is gewoon waar. De kinderen nemen bijna altijd het geloof van hun ouders over. Daar is niets verkeerd aan. Dus als iemand zijn islam zijn benadrukt, kan me geen moer schelen. Vaak praten diegenen hun midden-oosten maten na. Het zijn vaak onzekere mannetjes, die alles in naam van hun religie doen.

Wat ik wel met zekerheid durf te zeggen, is dat jij geen enkele waarde hecht aan jouwn indentieit, maar dat is jouwn zaak.  Je bent echt een scheinheilige mannetje.
Je hebt naar mijn weten, nooit een amazigh Gerelateerde topic geopend.   
Je bent hier al 3 jaar op Amazigh.nl, dus je mag wel wat meer trots uitstralen.
Maar jij gelooft al jaren in de ummah, geen wonder dat jij zo'n visie hebt.

rmoehim, je doet maar.

Inuit

Citaat van: *Riffijnos* op 06/11/2005 om 16:08:49
Doe nou niet alsof. Je hebt het constant over jouwn islam zijn e.d, in bijna elke discusie mbt tot de islam ben je aanwezig. Ik heb nooit op kunnen maken, dat jij pleit voor een scheiding van religie en indentiteit. En dan ook nog constant zeuren, dat jij zuivere amazigh woorden maar niets vindt e.d.

ik had het over iemand's geloofsovertuiging, dwz dat iemand overtuigd is van het geen waarin hij/zij gelooft.
De waarde die jij hecht aan de islam is jouwn zaak. En wat ik zei, is gewoon waar. De kinderen nemen bijna altijd het geloof van hun ouders over. Daar is niets verkeerd aan. Dus als iemand zijn islam zijn benadrukt, kan me geen moer schelen. Vaak praten diegenen hun midden-oosten maten na. Het zijn vaak onzekere mannetjes, die alles in naam van hun religie doen.

Wat ik wel met zekerheid durf te zeggen, is dat jij geen enkele waarde hecht aan jouwn indentieit, maar dat is jouwn zaak.  Je bent echt een scheinheilige mannetje.

rmoehim, je doet maar.
Makkelijk heh een karikatuur maken en deze dan aanvallen....tsjah ik had niets anders van jou verwacht. Bravo jongen ga zo door.....praat de populisten maar na, je zult er veel mee bereiken.

*-RiFFijn0s-*

Citaat van: Inuit op 06/11/2005 om 16:25:54
Citaat van: *Riffijnos* op 06/11/2005 om 16:08:49

rmoehim, je doet maar.
Makkelijk heh een karikatuur maken en deze dan aanvallen....tsjah ik had niets anders van jou verwacht. Bravo jongen ga zo door.....praat de populisten maar na, je zult er veel mee bereiken.
Yep, wordt maar weer persoonlijk. En ach..mannetje, zogenaamd laten zien dat jij geen populist bent a stereotype hielenlikker. 
Ik praat namens mijzelf en heb een eigen visie.
En wat bedoel je met populisten? Ach ik weet het wel, de in jouwn ogen, onrustzaaiende, ongelovige, schandalige  Amazigh bewusten oftwel in jouwn ogen de amazigh activisten.
En ja ik zal hopelijk veel bereiken met het Tamazight. Jij zult veel bereiken binnen jouwn Ummah ::) .
Succes!

Inuit

Citaat van: *Riffijnos* op 06/11/2005 om 16:40:00
Yep, wordt maar weer persoonlijk. En ach..mannetje, zogenaamd laten zien dat jij geen populist bent a stereotype hielenlikker. 
Ik praat namens mijzelf en heb een eigen visie.
En wat bedoel je met populisten? Ach ik weet het wel, de in jouwn ogen, onrustzaaiende, ongelovige, schandalige  Amazigh bewusten oftwel in jouwn ogen de amazigh activisten.
En ja ik zal hopelijk veel bereiken met het Tamazight. Jij zult veel bereiken binnen jouwn Ummah ::) .
Succes!
hahahaha ;D

je stelt vragen en geeft er vervolgens zelf antwoordt op ::)
overigens ben ik niet degene die persoonlijk wordt, dus verdaai geen dingen aub.

wederom weet je hierboven een geweldig kariktuur te maken welke je vervolgens heel professioneel met grond gelijk weet te maken, dus wederom bravo :)

en trouwens populisten zijn mijn ogen demagogen die met hypes mee drijven.

Inuit

let's face it *Riffijnos*.....

ik kon het niet laten....sorry ;D

*-RiFFijn0s-*

Citaat van: Inuit op 06/11/2005 om 20:15:32

ik kon het niet laten....sorry ;D
Geeft niet. Jij bent zo onzeker, dat jij dmv "humor" een beetje de in de spotlights wilt staan, zo dat jouwn pijn wat wordt verzacht.   Als mensen onzeker worden willen ze via een andere weg hun gelijke halen, heel menselijk. In jouwn geval wil jij het oplossen door diegene voor schut te zetten. Jammer genoeg voor jouw, zet jij jezelf voor schut.

Bij deze benoem ik jouw tot de Amazigh.nl Nurdje.

Inuit

Citaat van: *Riffijnos* op 08/11/2005 om 17:48:35
Bij deze benoem ik jouw tot de Amazigh.nl Nurdje.
dank je wel voor de eer!

maak je niet druk man, grapje tussendoor moet kunnen.

Hadou

Dit is droog . Ik moest om lachen..  Gaat het over wannabe someone else but not myself?