Laysa bij rtv Noord Holland

Gestart door Sa3ieD, 05/11/2005 om 18:46:18

Dobry Den

Citaat van: Sa3ieD op 05/11/2005 om 20:00:23
Citaat van: ! op 05/11/2005 om 19:58:20
Jongens, jullie voldoen in iedergeval wel aan haar beeld over de Marokkaanse mannen: meteen over d'r uiterlijk hebben en haar hiermee vernederen; duidelijk een teken van onemancipatie.
Ze leek toch ook op een junkie. Denk dat een Nederlandse man dat ook gewoon zou zeggen dus in hoeverre is het wel een speciek "Marokkaanse mannen" eigenschap. Op uiterlijk afgaan is puur menselijk aangezien dat het eerst is wat je ziet. Uiterlijk zegt veel over iemand, maar ook niet alles, in haar geval wel. Ze ziet eruit als een junk en ze is ook gewoon een junk.

Ze leek helemaal niet op een junk. Omdat haar woorden je niet bevallen, denk je haar te mogen vernederen door opmerkingen te kunnen maken over haar uiterlijk. Bovendien was mijn bericht duidelijk een reactie op de mannen hier die commentaar leverde over haar uiterlijk. Mij heb je niet horen zeggen dat het een typisch Marokkaans eigenschap is, evenmin dat de Nederlandse man geemanicpeerd is.

Tamza

Citaat van: @lcf op 05/11/2005 om 20:07:14

Er zijn een hoop nederlanders die half/ kwart moluks zijn. die zien er vaak zo uit... ze had niks "marokkaans" over zich heen... maar goed, genoeg geroddeld, laten we het over Laysa hebben; wie gaat haar ten huwelijk vragen?

Ze is al van miijjjj VAN MIJJJJJJJJ

Ben3men

Citeer
Eh enneeh als jullie me, maandag onderweg naar school, willen bekogelen zorg dan s.v.p. dat het zachte overrijpe tomaten zijn
Nee, je was niet agressief en niet dom net als Boezitouen en Hirsi Ali. Deze maatschapij heeft je niet nodig... Dus Tomaten ...

Ben3men

Citeerlaten we het over Laysa hebben; wie gaat haar ten huwelijk vragen?

Je bent getrouwd en ik nog niet. Als ik haar op straat tegen kom, zal ik dat doen.

IK dacht altijd dat Laysa = Tamza

Tamza

Citaat van: Ben3men op 05/11/2005 om 20:17:42
IK dacht altijd dat Laysa = Tamza

Nee, we zijn zussen met een incestieuze relatie.

*-RiFFijn0s-*

Kan ik die uitzending nog op internet bekijken?

Ik ontvang alleen omroep fryslan.

Samariaan

Citaat van: *Riffijnos* op 05/11/2005 om 20:32:53

Jullie krijgen t maandag te zien met ondertiteling, of als je geluk hebt met nasynchronisatie. Als je zolang niet kan wachten zie onder:

http://www.rtvnh.nl/programma/programma.asp?showid=64

Op de website moet je  op het oogje links boven klikken om de live streaming uitzending te starten.

kies RealPlayer, is beter in dit geval.

Batata_frieta

Het wordt vanavond weer herhaald om 22.15. Je kan het via rtv-nh website zelf ook bekijken.

*-RiFFijn0s-*

Citaat van: Samariaan op 05/11/2005 om 20:34:35
Citaat van: *Riffijnos* op 05/11/2005 om 20:32:53

Jullie krijgen t maandag te zien met ondertiteling, of als je geluk hebt met nasynchronisatie. Als je zolang niet kan wachten zie onder:

http://www.rtvnh.nl/programma/programma.asp?showid=64

Op de website moet je  op het oogje links boven klikken om de live streaming uitzending te starten.

kies RealPlayer, is beter in dit geval.
Thannemiert a MoUK.
Ik ga kijken

*-RiFFijn0s-*

Ik krijg een andere programma te zien. een vrouw met een zesling enz. 

Jammer dat ik Laysa niet kan zien.  *snik snik*

Tamza

Citaat van: *Riffijnos* op 05/11/2005 om 20:55:12
Ik krijg een andere programma te zien. een vrouw met een zesling enz. 

Jammer dat ik Laysa niet kan zien.  *snik snik*

Je moet ook pas om 22:15 kijken. Niet vergeten!

Rwezna

Goed gesproken hoor Laysa! You go girl

Ben3men

Boezitoun zei de cultuur in Rif heel anders is dan die in de rest van Marokko. Maar volgens mij heeft ieder dorp in Marokko een eigen cultuurtje. Weet iemand wat ze darmee bedoelt? (misschien dat we extreme moslims zijn !!?)

Sa3ieD

Citaat van: ! op 05/11/2005 om 20:02:42
Citaat van: Sa3ieD op 05/11/2005 om 19:56:45
Citaat van: ! op 05/11/2005 om 19:52:41
Ze is negatief ingesteld, maar ze zegt wel zinnige dingen. De enige die beter weg had kunnen blijven is die doktorassistente. Wat een vreselijk mens.
Zinnige dingen zoals wat? Neerkijken op mensen. Zeggen dat een bepaalde generatie (jouw generatie) het heel erg slecht heeft gedaan. Zelf zie ik juist bij de vrouwen van rond de 30 dat ze goed bezig zijn. Disrespectvol jegens de vrouw, bahh echt vies die excuusallochtonen.

Zoals ik al zei is ze negatief ingesteld, maar ik ben met haar eens dat er een te rooskleuriger beeld wordt geschets over de Marokkaanse vrouw dan het in werkelijkheid is. Haar argumentatie waren wel erg waardeloos. Haar negatieve instelling zie ik trouwens niet als het neer kijken op mij. Zij heeft een probleem, niet ik.
Grote bullshit, als er een groep vrouwen is waar het meest over gezeikt wordt dan zijn het wel de Marokkaanse vrouwen. Dus over een rooskleurig beeld is vrijwel geen sprake, dus ik weet echt niet waar jij het over hebt.

Dobry Den

Citaat van: Ben3men op 05/11/2005 om 23:30:35
Boezitoun zei de cultuur in Rif heel anders is dan die in de rest van Marokko. Maar volgens mij heeft ieder dorp in Marokko een eigen cultuurtje. Weet iemand wat ze bedoelt? (misschien dat we extreme moslims zijn !!?)

Das het idiote vooroordeel wat bij vele Marokkanen heerst: Rif is conservatief waar de vrouwen onderdrukt worden; in tegenstelling tot de rest van Marokko. Ik dacht dat dit vooroordeel inmiddels wel bekend was.